عکس های جدیدی از فیلم جدید یاش چوپرا

نظرات 5 + ارسال نظر
دلنیا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.bollywood-srk-aish

به خدا ازبس گفتم عاشقشم و دوسش دارم که حرفام تکراری شده.میدونم واستون حرفام تکراری شده ولی نمیدونم یه حسی بهش دارم که انکار ناپذیرهههههههههههه.خیلی خیلی خیلی عاشقشممممممممم.اندازه خود خدا هم دوسش دارم .هر وقت میبینمش انرژی تازه ایی میگیرم.هر وقت میخنده خوشحال میشم با خوشحالیاش منم خوشحال میشم با ناراحتیاش انگار دنیا واسم تموم شده.عشقی که بهش دارم با خیلی و بینهایت و... قابل توصیف نیست .جمله ایی پیدا نمیکنم که لایقش باشه همه کلمه ها و جمله ها در مقابل نفس خان کم میاره.عاشقشمممممممممممممممم

خیلی خوبه که آدم احساسشو راحت بیان کنه آفرین

سمیه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

مرسییییییییییییی میلادجان خیلی عکسهای قشنگی بود.یه خسته نباشید هم ازهمینجابه شاهرخ عزیزمیگم به خاطراینکه داره تمام تلاشش رومیکنه وزحمت زیادی برای این فیلم میکشه.براش ارزوی موفقیت میکنم.

خواهش میکنم

مهرداد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام میلاد خان اگه میشه بخش نظرسنجی هم به سایت اضافه کنی
راستی لینک دانلود فیلم هم بذاری
ممنون میشم

سلام ، بخش نظرسنجی هم اضافه شده

مریم شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام اقا میلاد عزیز. خوبین؟
خسته نباشید.
شاهرخ رو وقتی با ته ریش میبینم خیلی به وجد میام
خیلی دوست داشتنی تر میشه
با لباس ارتشی هم که دیگه نگوووو خیلی محشر شده، بی نهایت بهش میاد، با اون جذابیتی که داره هر کی ندونه فکر میکنه یه نظامیه.
ممنون از خبرا، عکسا، دانلودا از همه چی.

سلام مرسی شما خوبین ؟ خواهش میکنم ، آره با ته ریش خیلی باهال میشه

پرستو دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام آقا میلاد مثل همیشه بسیار عالی بود

سلام مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد