عکس جدیدی از شاهرخ خان و گوری خان

نظرات 9 + ارسال نظر
پریناز پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

زوج دوست داشتنی بالیوود
من از گوری خیلی خوشم می یاد

سمیه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

واو چه عکس قشنگ ورمانتیکی واقعاشاه وگوری یه زوج دوست داشتنین امیدوارم همیشه عشقشون پایدارباشه.مرسی میلادجان.

آره منم امیدوارم ، خواهش میکنم

دلنیا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

الهی فداش شم ببین چه قدر ناز شده روز به روز جذاب تر میشه حرفام همش تکراری شده ولی شاه عزیزم خیلی خیلی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.میلاد جان مرسی بابت این عکس زیبا

خواهش میکنم دلنیا جان

zara پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

وای میلاد جان کجای تریلر جدید امد ویه روز زیبارو در سال 91رقم زد

آره دیروز خیلی دنبالش گشتم ولی انگار امروز آمده ، الان در سایت قرار میدم مرسی

پرستو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://www,weloveshahrukhkhan.blogfa.com

وای خدای من
نه
چرا داره
حسودیم می شه
می شه عکس را وردارم

اره حتما

فریده جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

گوری چقدر چاق شده چرا اینجوری شده خیلی خوش هیکل بود که تا همین چند وقت پیش .اما عکس قشنگیه به هم میان

چاق نشده که خوبه

پرستو جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.weloveshahrukhkhan.blogfa.com

مرسی ممنون
در جواب فریده جون هم بگم اون خطای چشم انگار که پای گوری بزرگ شده ولی نصفش برای نفس

خواهش میکنم

امیر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

به به ... بهترین زوج بالیوود من عاشق هر دوشونم ... البته بیشتر شاهرخ چون دنبال دردسر نیستم و نمیخوام شاهرخ جان رو با خودم در بندازم .
البته طی آخرین دیدار که با شاهرخ جان داشتم ... سر این قضیه زیاد عکس العمل نشون نداد

مریم یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام ....واقعا زیباست ودرعین حال رمانتیکمن که لذت بردم ...../به گوری حسودیم میشه.........برای شاهرخ عزیزم آرزوی بهترینهارا دارم دست شما درد نکنه میلاد جان.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد