شاهرخ عزیز در حال خواندن نماز


نظرات 28 + ارسال نظر
مهسا1 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

قربونشششششششش برم نمازش قبول خداوند باشه دعاهاش مستجاب بشه وهمیشه موفقباشه انشاالله مرسیییییییی میلاد خان

خواهش میکنم ، کاش میشد شاهرخ هم این پست های شمارو بخونه ، حالا شاید در سایت جدید فکری هم برای این قضیه بکنم

zara یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

قربونش بررررررررررررررررررررررررررررررررررم وقتی ادم این عزیزدل رو میبینه زمان دیگه حرکت نمیکن
مرسی میلاد جان بهترین پست بود

خواهش میکنم ، مرسی

عاشق شاهرخ خان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

مرسی

خواهش میکنم

طرفدار .... یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

یه سوال دارم آقا میلا ! شاهرخ خان و سلمان خان و امیر خان که مسلمانن از کدوم مسلمونان ؟ ممنون

اگر منظورتون همون شیعه و سنی است ، معمولا در هند از نوع سنی هستند ، احتمال 90 درصد این سه بازیگر نیز سنی هستند

mobina دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ق.ظ

elaaaaaaaaaaahi fadash besham...... damesh gaaaaaaaaarm eyvaaaaaaaaaaaal...... mer30

واقا دمش گرم

دریا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

قشنگترین تصویری بود که از کینگ دیدم ...الهی که همیشه سالم باشه وخدایارش...مرسییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم

مریم دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام میلاد عزیز....واقعا بادیدن این عکس خوشحال شدم چراکه به عنوان یک طرفدار واقعی شاهرخ عزیزم از اینکه اورادرحال عبادت می بینم بسیار انرژی می گیرم ....همین است که او بسیار جذاب وانسان موفقی است وامیدوارم خداوند همیشه یارویاورش باشد.دست شمادردنکنه وخسته نباشید......./از چشم حسودا دور باشه

سلام ، خواهش میکنم ، منم همینطور خیلی انرژی گرفتم با دیدن این عکس

طرفدار .... سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ

آقا میلاد من باز هم سوال دارم !

پادشاه بالیوود کیه ؟

چون الان هر کی از راه میرسه هنوز بلد نیست هندی چه شکلی نوشته میشه میگه شاهرخ خان پادشاه بالیوود نیست ولی همه میگن شاهرخ خان پادشاه بالیووده حتی آمرکایی ها و اروپایی ها

یک سوال دیگه اینکه فرق امپراطور با پادشاه چیه ؟

چون من هم سواد دارم و خیلی تعجب کردم از اینکه میگن این دو از هم جدا هستن ، یعنی در لقب برای محیط اجتماعی آزاد که لقب گرفته از خود اجتماع اصلی و بنیادی و سازنده اون محیط باشه نه منحرف ، بعضی ها میگن فرق میکنه و من خیلی تحقیق کردم در هیچ جایی امپراطور معنی جداگانه ای نداره ! اگه شما میدونین بگین

باز هم مرسی

اجازه هست من اگه سوال های خوب و بدون جنجال برانگیز توی فکرم چرخید از شما بپرسم ؟

ممنون

هر کسی که طرفدار بازیگر خودشه میگه اون پادشاه بالیوود ، ولی در هند پادشاه عشق یا همون KING OF ROMANCE شاهرخ خان ، چند لقب دیگر هم داره ولی معمولا برای فیلمای عشقیش بیشتر معروف شد برای همین هم پادشاه عشق ، نه منم فرقی بین امپراطور و پادشاه نمیبینم ، اجازه نمیخواد ، هر سوالی داشتین بپرسین ، اگر بدونم حتما جواب میدم

الهام سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام.عکس جالبی بود. ولی فکر می کنم این نماز خوندن مربوط به صحنه فیلم جدیدش باشه نه؟ چون شاهرخ آدم مذهبی نیست و فکر نمی کنم با میزان مشروبی که اون می خوره، نمی تونه پشت صحنه فیلمش سرنماز وایسه. البته من خودم از طرفداراش هستم ولی از سیگار کشیدن و مشروب خوردن زیادیش خوشم نمی یاد. حیفه واقعا.امیدوارم ترک کنه.

نه برای فیلم نیست و داره نماز میخونه ، مشروب و نماز اصلا ربطی به هم ندارن دو چیز کاملا مجزا هستند

پرستو سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.weloveshahrukhkhan.blogfa.com

مرسیییییی

خواهش میکنم

سمیه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

قربون نمازخوندنش برم ایشالا که هرچی ازخدامیخوادبهش بده وهمیشه موفق باشه.مرسییییییییییی میلادجان عکس خیلی قشنگی بود.

خواهش میکنم

مهسا1 سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

واقعا میلاد خان اگه بتونید حرفهای ما طرفدارهاشو به نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خان منتقل کنی عاااااااااااااااالیییییییییییی میییییییشه.

باید ببینم میشه یا نه ، سعیمو میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام

شاهرخ خان اصلا مشروب نمیخوره و این صحنه مربوط به فیلم نیست چون نور کمی داره و مسلما فیلمبرداری در فضای باز و با نور کم انجام نمیشه و محیط پشت سرشون نا منظم و خالی از استراتژی فیلمبرداری است

مشروب و نماز ربطی به هم نداره و نماز خوندن به مذهبی بودن ربطی نداره همه اونایی که مسلمانن و مشروب میخورن گناهکارن ولی از مذهبشون خارج نیستن مگه اینکه خودشون خارج بشن و خودشون رو تغییر بدن (یعنی در عقیده) ، همین بچه های بالیوودی خودمون هم کلی فیلم هندی میبینن اما مسلمانن و خارج از مذهب نیستن

من طرفدار شاهرخ خان هستم میدونم مشروب بدون میزان نمیخوره یعنی میزانی برای نخوردن نداره و اصلا نمیخوره

ایشون همیشه در صحبتهاشون حرف انشاءالله را تکرار میکنه و این خارج از مذهب بودن نیست و هیچکدوم از بازیگران مسلمان جهان به این حد این کلمه را نمیگن حتی بازیگران ایرانی و کشورهای عربی

خودش هم از سیگار کشیدنش خوشش نمیاد اما نتونسته ترکش کنه

امیدوارم تونسته باشم حق طرفدارای را ترک نکنم

آقا میلا خوشحال شدم امسال فیلم " اسم من خان (مسلمان) است در شبکه چانل 4 لندن دو بار بخش شده

مرسی

مرسی از نظر خیلی خوبت مرسی ولی کاش اسمتون رو میزاشتین

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ق.ظ

البته معروفیت ایشون در جهان تنها برای فیلمهای عاشقی نبوده و خیلی فیلمهای جالب دیگه ای داره که نقشهای متفاوتی داره حتی شما این نوع نقشها را در هیچکدوم از کارنامه دیگران نمیبینید

Baazigar
Darr
Anjaam
Ram Jaane
Don: The Chase Begins Again
Don 2 The King Is Back

اینها نقشهای ضد قهرمان و منفی هستن که چوایز و نامزد جوایز را در جشنواره ها داشته و فروش خوب فیلم در تجارت

Duplicate
Baadshah

اینها هم نقشهای کمیدی و منفی که امتیازات خوبی را در بر داشته

Josh
Devdas
Kabhi Alvida Naa Kehna

اینها هم نقشهای خاکستری با امتیازات بالا

Swades
Chak De! India
My Name Is Khan
Ra.One

اینها هم نقشهای متفاوت که امتیازات بسیار بالایی رو داره

البته این تقسیم بندی همه فیلمها نیست و به صورت وضوح حتی برای افراد تازه اشنا شده هم روشنن

مرسی خیلی جالب بود

آره مسلمه که شاهرخ در همه نقش هایش به خوبی بازی کرده و فیلم هایی که بازی کرده همیشه بهترین بوده ، ولی به خاطر فیلم های عشقی و رمانتیکش مخصوصا Dilwale Dulhania le Jayenge خیلی بیشتر معروف شد و به خاطر همین این لقب رو بهش دادن

مهسا1 چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

ببخشید در جواب الهام خانم باید بگم سیگار کشیدن کار ناپسندیه و هیچک از طرفدارهاش دوست ندارن که شاهرخ خان سیگار بکشه ولی با این همه مشغله کاری که شاه داره بهش حق میدم که نتونه ترک کنه ولی فکر نمیکنم زیاد مشروب بخوره توی یکی دوتا از مصاحبه هاش که خوندم گفته که لب به مشروب نمیزنه مگر در مواقع خاص.اگه بخواد زیاد مشروب بخوره که دیگه نمیتونه کار کنه.

درسته

مهسا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام اقا میلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد!حالتون خوبه؟چه خبر؟عجب عکسی گذاشتین!خیلی عالیه خیلی خوشحالم که مثل ما ایرانیا مسلمان هست.من بهش افتخار میکنم.من هرروز بهش فکر میکنم و وقتی میبینمش انگیزه واس زندگی میگیرم.دستتون درد نکنه.راستی از سایتتون چه خبر .میتونید رو من حساب کنید.لطفا ایمیلتونو بهم بدید تا بدونم.خدا کنه شاهرخ این حرفای مارو بشنوه وبدونه که چه قدر عاشقشم.

سلام خوبیییییییییییییین ؟ سایت جدید رو به تمام شدنه ، مرسی ، اگر میشه شما ایمیلتونو بدید که من بهتون ایمیل بزنم مرسی

فرانک چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://WWW.MY-LOVE-SRK.BLOGSKY.COM

من قصد جسارت به الهام خانم رو ندارم...ولی....شاهرخ اونقدرا هم مشروب نمیخوره........خود شاهرخ هم گفته که خانواده اش زیاد مذهبی نبودن و زیاد به نماز اهمیت نمیدادن....اینارو من هم خوندم هم شنیدم....به هرحال....به نظر من شاهرخ هزار برار بیشتر از آدمای دیگه(کسایی که فقط توی شناسنامه مسلمونند)مسلمونه

عاشق شاهرخ خان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

سلام آقا میلاد ، منتظر سایت جدید هستم ، دوست دارم سایتی باشه که همیشه و با بهترین کیفیت و کاملترین حد ممکن تازه باشه ، با آرزوی موفقیت

مرسی ، برای همین که همیشه آپدیت باشه میخوام نویسنده اضافه کنم ، از نظر ظاهری هم که وقتی تمام شد و روی سایت قرار گرفت باید نظر دهید

مریم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

واااااااای میلاد خان دست مریزاد
من خیلی دوست داشتم شاهرخ عزیز رو در حال نماز خوندن ببینم که بالاخره به لطف شما دوست خوب دیدم . خیلی ذوق زده شدم .
متشکرم

خواهش میکنم

مهسا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام اقا میلاد راستش اگه ایمیلمو اینجا بذارم شاید سواستفاده بشه.

نگران نباشین ، من اون نظرو تایید نمیکنم که کسی نتونه ببینه

الهام شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

دیدم حرف من بازتاب مختلفی داشته. گفتم یه توضیحاتی بدم. نکته اول اتفاقا مشروب و نماز خیلی بهم ربط داره. چون کسی که مشروب می خوره اصلا نمی تووه نماز بخونه. نکته دوم اینکه با یک کلمه انشاءالله گفتن کسی نمی تونه ادعای مسلمان واقعی بودن رو بکنه. اما نکته سوم که خیلی مهمه؛ اینکه من اتفاقا بازی شاهرخ رو خیلی دوست دارم. اکثر فیلماشو رو هم دیدم. از طرفداراشم هستم. ولی من فقط آرزو کردم که این عادتهای بدی که داره(سیگار و مشروب) رو کنار بزاره. چون واقعا حیفه که یه پلیس بی سواد بخواد در ورزشگاه بهش توهین بکنه و در عین حال شاهرخ رو متهم بکنه که مشروب خورده بوده و سر حال خودش نبوده. این برای من خیلی تاسف باره. دلم نمی خواد به بازیگر مورد علاقه ام به این صورت توهین بشه.پس بهتره این عادتهایی که داره رو ترک بکنه چون همه ما می دونیم که شاهرخ اون روز اصلا سر حال خودش نبوده و نباید بزاره دیگران از این موضوع سوءاستفاده بکنن.همین.

آره در مورد ترک سیگار و مشروبش حق داری ، ولی آخه مشروب اینقدر نمیخوره که بخواد ترکش کنه ، فقط سیگار که ترکش خیلی سخته ، من نمیخوام وارد مسائل دین و مذهب و اینجور چیزا بشم ، ولی به نظر من نماز و مشروب کاملا از هم جدا است و هیچکس نمیتونه بگه که کسی که مشروب میخوره نمیتونه نماز بخونه یا هرچی ، انسان هرکاری که میکنه فقط سعی کنه که آدم درست و خوبی باشه همین کافیه ، مشروب و نماز و .... مسائلی هستند که من نمیخوام زیاد در موردشون بحث کنم مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

آدم که سرحال نباشه واسه بچه هاش خودشو بین پلیسا نمندازه پس سرحال بوده که رفته تا بچه هاشو از دست خطر احتمالی در جمعیت نجات بده

وقتی میگی با انشاءاالله مسلمان نیست پس با خورد مشروب کافر نیست

zara یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

خانوم الهام امان از قضاوت (تنها کسی که میتونه بنده هاشون قضاوت کنه وزندگی اونها خبر داره خداست، بس)

علی رضا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام عکس شاهرخ خان در سرصحنه کدتم فیلمشه مرسی

همین فیلم جدید یاش چوپرا

مینو دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

با عرض پوزش از همه دوستان...........من یک چیزهایی خواندم که تعجب کردم......ابتدا بگویم من ندیدم که شاهرخ خان مشروب بخورد پس نمی دانم راست است یا خیر
اما!!!!!!!!!!!!!!لطفا مسائلی از این دست را به دین ربط ندهید....ونخوانده چیزی را ملا نبا شید...
طبق حکم واضح وصزیح شرع افرادی که مشروب می خورن...تا 40 روز نماز وروزه هایشان قبول نیست....یعنی نمی شود هر کاری دلمان بخواهد بکنیم وبعد ادعا نمی یایم که این ربطی به دین ندارد.....البته من هم ملای دین نیستم....اما خواهشمند است درباره امور دینی نادانسته فتوا صلدر نکنید!!!!!!!!!!بله کسی که مشوب می خورد هم می تواند مسلمان باشد وشرب خمر خروج از اسلا م نیست اما کار حرام است....حتی در ایین اهالی کتاب به خصوص یهودیت جزء7 گناه است.......یکی از بچه ها هم یک سوالی پرسیده درباره چگونگی مسلمانان هند....خب قبل از هرچیزی انها بنده خداوند ومعتقد به اصول دین اسلام...اما نوع مذهب مسلمانان هند با انچه که ما دقیق شیعه وسنی ذکر می کنیم جداست....انها انواع فرق شیعه وسنی را دارند....مثلا دو سه گروه شیعه 7 امامی و 12 امامی ونزاری...که البته همان ها هم گروههای مختلف جعفری .اسماعیلی و......ااین را که می گویم صد درصد اطمینان ندارم...ولی تا انجا که من شنیدم....خاندان شاهرخ خان ....وسلمان خان ...جزئ طایفه اند که ما انها سنی می دانیم....ولی خاندان امیرخان جز طوایف شیعه اند..البته ان هم 7 امامی یا 12 امامی اش معلوم نیست
امن اولین باره که اینجا نظر می دهم...وفقط خواستم درباره موضوعی حقیقت را بگویم ...امیدوارم ناراحت نشوید

مرسی از نظر خوبت ، نه کسی اینجا ناراحت نمیشه ، من به شخصه زیاد به این مسایل کاری ندارم و اصلا به دین شاهرخ خان کاری ندارم ولی از توضیحات خوبی که دادی ممنونم مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

واقعا خجالت داره که وقتی یکی از بندگان خدا پشت صحنه فیلمبرداری فیلمش حالا چه این فرد مسلمان باشه چه مسلمان نما چه شیعه باشه چه اهل سنت باشه چه مشروب بخوره چه مشروب نخوره به هر حال هر چی باشه چند نفر جمع شدن در موردش نظر میدن و به نظرات خودشون افتخار هم میکنن ، خجالت بکشین ، حتی غیر مسلمانان هم نماز رو کار بدی نمیدونن ، همون باراک اوباما در ماه رمضان در برنامه افطار حضور داشت ، در زمین ساختمانهای از بین رفته در 11 سپتامبر به مسلمانان برای ساخت مسجد اجازه دادن به جای خود بلکه بهشون زمین هم داده ، حالا ایشون اومدن نماز خوندن شما شروع کردین یکی حرف درست میزنه یکی حرف اشتباه میزنه و مسلمه که هر کدوم میگه حرف خودش درسته ، یعنی نباید نماز میخوند ، یعنی اینقدر نماز کار بدیه که شما دارین تنفرتون رو نشون میدین ، واقعا که !!!

هیچ کس نگفت که نماز بده ، نماز خیلیم خوبه و واجب ، همه دوستان هم وقتی دیدن شاهرخ داره نماز میخونه به مسلمان بودنشون افتخار کردن همین

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

نماز و مشروب ربطی به هم ندارند فقط در حالت مستی نباید نماز خوند یکی از اشناهای ما هم نماز میخوند هم روزه میگرفت هم مشروب می خورد البته الان شکر خدا ترک کرده بعد شاهرخ دائم الخمر که نیست در ضمن خودش یکبار در مصاحبش گفته بود من مشروب نمی خورم در ورزشگاه هم شاهرخ گفته بود اصلا مشروب نخورده بود پس اون فقط توهین به شاهرخ بود در مورد سیگار هم خودش میدونه که چقدر بده ودوست داره ترک کنه و من فقط شاهرخ رو در بین بازیگرای مسلمون دیدم که انشاالله رو میگه و این نشون میده که شاهرخ به این دین اعتقاد بیشتری داره و یا اگر هم نداره همین که میگه اگر خدا بخواهد یعنی اعتقاد قوی به خدا داره

Mary... جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
1-این نماز عید فطره...تو 1سایت خارجی خونده بودم...اما نگفته بود کجاس
2-کسی که مشروب میخوره تا40 روز نمیتونه نماز بخونه...چون شراب باید از بدنش خارج شه(البت من اینو شنیدما...)
3-شاه بارها گفته که غیر از تو فیلماش مشروب نمیخوره
توی برنامه Living with a superstar -یکی از اپیزوداش- نشون میداد(در همون موقع خود شاه هم داشت توضیح میداد که خودش هیچ وقت مشروب نمیخوره):
تو خونش برای مهمونا جای سرو مشروب داشت ولی این طوری بود:
1اتاق خییییییییلی تنگ که آدمو یاد زندان مینداخت
وسایلش هم تویه 1چیزی بود که عین توالت فرنگی بود و باید از اون تو برمیداشتن و استفاده میکردن
بالاش هم نوشته بود "لطفا بعد از استفاده سیفون رو بکشید"
ینی فک کنم هرکی بره اون تو پشیمون شه!!!
4-استفاده از واژه های انشالله و ماشالله و ... که شاه استفاده میکنه واسه تبلیغ اسلامه...
برای اثبات مسلمونیش:من چند بار (بعد فیلم مای نیم ایز خانش) شنیدم که شاه تو مصاحبه هاش اشاره میکرد قرانو هم به عربی و هم معنیشو خونده و بعضی ایه هاشو توضیح میداد
بلکه همه متوجه شن:
My Name Is Khan & I'm Not A Terrorist
(الکی نیست که دانشگاه جرج تاون ازش به عنوان 100 مسلمان تاثیر گذار جهان یاد کرده)
مرسی از سایتتون

خیلی خیلی از توضیحات عالیتون ممنونم واقا عالی بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد