پنلوپه کروز دوست دارد فیلمی با شاهرخ خان بازی کند :


بعد از بازیگر هالیوودی Kristen stewart (بازیگر فیلم twilight) و Orlando Bloom و Milla Jovovich بازیگر های آلمانی ، حالا نوبت بازیگر اسپانیایی پنلوپه کروز که علاقه خود را به بازی کردی فیلمی با شاهرخ خان بیان کند .


صحبت های پنلوپه کروز در این مورد :

من یکی از طرفدارای بزرگ سینمای هند هستم ، و دوست دارم با بازیگر مورد علاقه ام که همیشه خودش و فیلم هایش را دوست داشتم کار کنم ، شاهرخ خان هر نقشی را میتواند بازی کند .

من فیلم های جدیدش را که از قبیل My name is Khan که در این فیلم بسیار عالی بود و فیلم دیگرش دون 2 که در این فیلم خیلی شرور بود . و فیلم های قدیمیش از قبیل دون ، دوداس ، راوان و kal ho na ho را خیلی دوست داشتم .

در فیلم اینده من ، ما باید به هند سفر کنیم و من امیدوارم که بتونم با بازیگر مورد علاقه ام ملاقات کنم .

نظرات 17 + ارسال نظر
الهام شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ

خب مسلمه هر بازیگری دوست داره با شاهرخ کار کنه چون اونقدر نقش یه مرد عاشق پیشه رو خوب بازی می کنه که نه تنها بازیگرا بلکه مردم عادی هم دوست دارن یه دوست، یه همراه، یه همسری مثل شاهرخ داشته باشن. البته گاهی اوقات تبدیل به کلیشه می شه ولی همین تکرار نمایش عشق در فیلمها توسط شاهرخ خیلی لذت بخشه و آدم رو به رویا می بره. البته خوشحالم که فیلمهایی مثل دون، را.وان رو هم بازی کرده چون نشون داد در نقشهای منفی هم حرفای زیادی برای گفتن داره و فقط در نقشهای رومنس بازی نمی کنه. البته من خودم از طرفدارای سفت و سخت سلمان خان هستم ولی جالبه که اکثر فیمهای شاهرخ خان رو هم دیدم و لذت بردم.خوش بحال گوری

آره منم فیلم های سلمان زیاد دیدم و از سلمان هم خیلی خوشم میاد ، البته باید بگیم خوش به حال شاهرخ که همچین زنی داشته که تونسته اینجوری پا به پاش تو زندگی جلو بیاد و در موفقیت شوهرش بهش کمک کنه

پریناز شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

شاهرخ فوق العادس!
این بازیگر حرف نداره
فیلم"مای نیم ایز خان"خیلی فیلم قشنگی بود
یه اثر زیبا و چشم نواز
شاهرخ تو هر نقشی که باشه در بهترین حالت ممکن بازی می کنه
وبلاگتون خیلی باحاله
امیدوارم همیشه تو کاراتون موفق باشید

مرسی ، آره فیلم مای نیم ایز خانش عالی بود

سارا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام
آخه چقدر این بشر جیگره
بهترین بازیگر هندی که قابلیت بازی تو همه جور نقش رو داره
یه سوپر استار واقعی
مثلا به فیلم"مای نیم ایز خان" و فیلم"دون"نگاه کنید!...چقدر تفاوت بین نقش های شاهرخ وجود داره!....ولی شاهرخ به زیبایی از پس نقشاش بر می یاد
می شه لطف کنید و از همسر و بچه های شاهرخ هم عکس بزارید
یه دنیا تشکر به خاطر وبلاگ خوب و به روزتون

مرسی ، در سایت جدید عکس های زیادی در این مورد قرار دادم

دلنیا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

salam milad jan khobi?????????? dar rabete ba in mozo kie ke dos nedashte bashe ba shah hambazi nesha .fadash sham hame ro shifteye khodesh karde az bas nazanine in mard.ashegheshammmmmmmmmmmmmmm

سلام مرسی ، شاهرخ دیگه

سمیه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

کیه که دلش نخوادباشاهرخ عزیزدلم همبازی بشه.بازی شاهرخ همیشه قابل تحسینه وحتی هالیوودیهاهم اینومیدونن.امیدوارم این خانم بازیگرهم به آرزوش برسه وباشاهرخ همبازی بشه.مرسییییییییی میلادجان خبرقشنگی بود.

خواهش میکنم مرسی

zara شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

از هر نظر شاهرخ برای همه ثابت شدست
مرسی

خواهش میکنم

مریم شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

نه بابا خانم کروز!!!!
شاهرخ عزیز ما اینقد ناز داره که جنابعالی باید ناز کشش باشی تا قبولت کنه تازه اگه قبولت کنه
چی فکر کردی همینطوری که نمیشه!!

j.m شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام لطفا مصاحبه Kristen stewart و Orlando Bloom و Milla Jovovich رو در مورد شاه رو برای خوندن بزارین. منتظرم. ممنون.

چشم پیدا میکنم و میزارم

مهسا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ http://Depp-fans.mihanblog.com

وای!!!!!!!!!!خیلی عالی میشه اگه پنلوپه با شاهرخ خان بازی کنه..ممنون که خبرهای جدید رو میزاری

آره خیلی خوب میشه ، خواهش میکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

من طرفدار شاهرخ هستم و بیشتر فیلمای سلمانو دیدم ، خیلی خبر جالبی بود ، مرسی

خواهش میکنم

مهسا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام اقا میلاد ایمیلمو گرفتین؟بابت اخبار تازه ممنون.اخه الهی قربونش برم.واقعا شایسته لقب king مخصوصا اگه پای عشق در میون باشه.کیه که نخواد باهاش بازی کنه.چون کارش حرف نداره.تو همه چی موفقه.هم تو کارش.هم زندگیش.و هم اینکه همسر خوب و دوتا بچه خوب داره. همه اینا براش امتیاز به حساب میان.

بله ایمیل رو گرفتم ، خبرتون میکنم

طرفدار س یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

پیشگویی من اینه که تو بعد از تعطیلات که قرار بود برای طرفدارای شاهرخ خان جبران کنی و به روز باشی الان که تطیلات داره تموم میشه بعد از اونم سایتم که اماده بشه میری دنبال کارت اینجا طرفدارای شاهرخ خان میانو منتظر میمونن تو هم معلوم نیست کجا گرفتار باشی اینجا طرفدارای شاهرخ خان الاف میمونن هی میان به سایت سر میزنن ولی خبری نیست من زیاد نظر میدم شاید این تایید شه

مرسی ، من به دلیل گرفتاری درخواست نویسنده برای سایت جدید را کردم که نویسنده ها را انتخاب کردم و به زودی براشون ایمیل در این مورد زده میشه ، سایت جدید هم دیگه چیزی نمونده که تموم بشه ، باور کنید که ساخت سایت خوب و کامل کار سختیه مخصوصا که تنهایی بخوام اینکار رو بکنم ، پس پیشگوییت درست نیست چون سایت دارای چند نویسنده است و فقط من نیستم که باید خبر و مطلب بزارم

سلمان خان یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

مرسی

چه خبر جالی

خواهش میکنم

مینو دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

من می گم بهترین بازی که داشت...وخیلی خوب از پسشم بر امده همان مای نیمز خان است..البته من دیوداس راهم دوست دارم......شارخ خوشکل می خندد

خنده شاهرخ واقا قشنگه ، یه جور خاصیه

مریم دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام میلاد عزیز...عجب خبر جالبی چه کسی دلش نمی خواد باشاهرخ عزیزم همبازی بشه /البته درخارج از بالیوود شاهرخ طرفدار کم نداره واین نشون میده که الحق که لقب کینگ برازنده شاهرخ یا بقول دوستان نفس خانه....دون -دوداس ومای نیم ایز خان ازشاهکارهای بالیووده....به هرحال شاهرخ ما که بی نظیره/...باآرزوی موفقیت برای شما

بله شاهرخ بهترینه ، مرسی

پریناز سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

زیاد از سلمان خان خوشم نمی یاد
خدایی شاهرخ بازیگر بهتریه
ولی شنیدم شاه و سلمان خیلی باهم صمیمین
اینا چندتا فیلم باهم بازی کردن؟!

آره شاهرخ و سلمان دو دوست قدیمی و خوب هستن ، تعداد فیلم هارو دقیق نمیدونم ولی فکر کنم حدود3 یا 4 باشه

jalil سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام اقا میلاد مصاحبه Orlando Bloom و Milla Jovovich و Kristen stewart در مورد شاهرخ رو کی میزاری ؟ (من منتظرم)

ببخشید چون یکم درگیر سایت جدید شاهرخ خان و همچنین سایت دیگری نیز برای کار گرفتم هستم ، قول میدم در سایت جدید حتما قرار بدم مرسی بازم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد