به درخواست یکی از دوستان اینم پوستر عشقی Jab Tak Hai Jaan

این پوستر زیبا هم توسط امیر عزیز درست شده است .

نظرات 15 + ارسال نظر
دریا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ

سلامبه این سایت برید http://www.bollywoodlife.com/news-gossip/salman-khan-shahrukh-khan-or-aamir-khan-who-is-the-greatest-superstar/وبه شاهرخ رای بدید

ugdvqh sgpa,v شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

واقعا عالیست چه میکنه امیر اقا با عکسها دست شما درد نکنه واقعا ممنونم از شما

خواهش میکنم

باران رفعتی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

ببخشید امیر جان میتواند یک عکس از فیلم اشوکا و راوان و kabhi alvida naa kehena و دون 2 درست کند خواهش میکنم امیر جان

علیرضا سلحشور شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام میلاد جان میشه ب امیر عزیز بگی یک عکس اورجینال که پشت ان موضوعات فیلم باشد درست کند واقعا اگر این کار را کند شرمندش میشوم.ممنون

سلام ، امیر جام خودش زحمت میکشه و نظرات رو میخونه و حتما در صورت ممکن این کار انجام میده مرسی

سمیه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

مرسی میلادجان خیلی قشنگ بود.
دوستان عزیز شاهرخی به این سایت برید وبه شاهرخ رای بدید.فعلا عشقم اولین نفره.
http://www.bollywoodlife.com/news-gossip/salman-khan-shahrukh-khan-or-aamir-khan-who-is-the-greatest-superstar/

خواهش میکنم

جیگیلی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

شاهرخ خان بازیگر خیلی خوبیه و حداقل از برد پیتو تام کروز بهتره!
از نقشش تو فیلمmy name is khan خیلی خوشم می یومد و کلا فیلم خیلی جالبی بود
موفق باشی

آره My name Is Khan که حرف نداره ، مرسی

سام شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

میلاد جان نظرات را سریع تر قرار بده

چشم ، واقا بابت دیر تایید کردن نظرات عذر میخوام ، باور کنید خیلی گرفتارم ، صبح تا عصر سر کار ، بعد درست کردن سایت جدید ، آپدیت کردن همین سایت ، تایید نظرات ، حالا اداره زندگی هم که بماند ، بازم شرمنده برای دیر تایید شدن نظرات انشااله در سایت جدید این چیزا درست میشه مرسی

ro0ya یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

aaaliyeeeeeee amirr

از طرف امیر

امیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

مرسی عزیزان . باران جان حتما این کارو میکنم . در ضمن جدید ترین پوستر فیلم رو هم به آقا میلاد بدم تا بزاره ... بازم تشکر و تشکر و تشکر ...

سام یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

میلاد جان لطفا خبر هایی ک میرسه سریع تر ب ما برسانید.امیر جان عزیز ما منتظر درست کردن عکس اورجینالیم ک اقی علیرضا گفتند ما رو منتظر نزار.مرسی

چشم حتما

امیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

علیرضا جان متوجه منظورت نشدم میتونی واضح تر بگی ...

سحر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام می شه ترجمه ی اسم فیلم جدیده شاهرخ خان(Jab tak hai jaan) رو بگید.

مریم یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام ...میلاد عزیز دست شما درد نکنه واقعا که خیلی عالی وبیییییییییییییییییی نظیر است امیر جان دست شما هم درد نکنه ....منتظر هنرنمایی های بعدی شما هستم

مرسی خواهش میکنم

پرستو یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.weloveshahrukhkhan.blogfa.com

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

امیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

من نمیدونم میلاد جان با اینهمه مشغله چیجوری به همه ی کارهاش میرسه . در اینجاست که باید گفت بزن دست قشنگرو . من اسیر شاهرخم تا اونجایی که یادمه با فیلماش بزرگ شدم وقتی بچه بودم بزرگترا نگاه میکردن و دوسش داشتن اما الان نوبت منه . بی صبرانه منتظر جدید ترین فیلمش هستم چون مطمعنم ایندفعه بازیش با دفعات قبل فرق داره میگین نه میبینیم ...

مرسی امیر جان منم همینطور بچه که بودم رو فیلمای VHS و Betamax کلی شوی هندی داشتم ، یادش بخیر اینقدر نگاه میکردیم که همش خراب شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد