دانلود تریلر جدید Jab Tak Hai Jaan

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

قبلا دانلودش کردم ولی بازم ممنون میلادجان.من که کلی ازدیدن تریلرش هیجان زده شدم وبارهاوبارهانگاه کردم.تافیلمش بیاد باید باتریلرش دلمون روخوش کنیم.شاهرخ واقعاتواین فیلم محشروعالیه کت وانوش هم خیلی فوق العاده ان صحنه های عاشقانش هم خیلی خیلی قشنگه.بادیدن تریلرمطمئن شدم که این فیلم خیلی موفق میشه البته قبلا هم مطمئن بودم ولی الان دیگه یقین پیداکردم.

آره تریلر خیلی خوب بود ، من که فقط وقت کردم دو بار ببینمش ولی عالی بود ، آره حتما این فیلم مترکونه

دلنیا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.bollywood-srk-aish

وای یا خدا وقتی دیدمش احساس کردم قلبم نمیزنه دستام یخ کرده بودن چشام از حدقه در اومده بودن خلاصه هر چی بلا بود به سرم اومد .مامانم هی با تشر میگفت اخه دختر این شاهرخ که تو جونت واسش در میره چی بهت میده که اینجوری میکنی فردا سکته میکنی میمونی رو دستمون.؟ولی مگه عشق شاه این چیزا حالیش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟فقط عشق و دلدادگیوقتی ناراحت بود داشتم دق میکردم اخه چرا باید همش اشک نفس رو ببینمخوش به حال کت و انو ببین چه خوش به حالشونه که با نفسن این فیلم میترکونههههههههههههههههههههههههههههه

مهسا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

اقا میلاد سایتتون کی افتتاح میشه؟من یکی ازون نویسنده ها هستم؟

به زودی ، واقا بابت این دیرکرد عذر میخوام ، مشکلاتی در این تابستان برایم پیش آمد که یکم دیر شد ولی در حال تمام شدن است ، ممکن است در همین هفته به صورت تست افتتاح شود ، تا مشکلات آن معلوم شود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد