4 پوستر از فیلم Jab Tak Hai Jaan از امیر جان

سلام به دوستان گلم ، این 4 پوستر توسط یکی از طرفدارای شاهرخ خان به اسم امیر طراحی شده و برای من فرستاده تا در سایت قرار بدم ، خیلی قشنگه و معلومه که خیلی روش کار شده مرسی امیر جان

میتوانید این پوستر ها را در سایز و کیفیت عالی دانلود کنید ، برای این کار کافیست روی عکس کلیک کنید :


( هدر جدید سایت هم امیر جان زحمت کشیده و برای سایت درست کرده واقا مرسی امیر جان )







نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

دستتون درد نکنه اقا میلاد.دست اقا امیر هم درد نکنه زحمت کشیدید.

مرسی خواهش میکنم

علیرضا سلحشور جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ

واقعا کار امیر جان علیست و سایت شما حرف نداره فقط لطفا اطلاع برای دانلود فیلم جدید شاهرخ بدهید و من یکی از طرفدارانSRKهستم

حالا خیلی مونده تا فیلم بیاد ولی حتما دانلود جدید از این فیلم بیاید حتما در سایت قرار میدم

علیرضا سلحشور جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

با سلام لطفا عکس عاشقانه ای از فیلم JAB TAK HAI JAANبسازید انشاالله سایت شما پر طرفدارترین سایت شود و دست امیر جان را میبوسم.با تشکر درود بر SRK

مرسی خدا کنه همینطور شود ، آخه عکس های زیادی از این فیلم نیموده برای همین ساختن پوستر کار سختی و آقا امیر واقا خیلی خوب با این عکسا هچین پوستر هایی درست کرده

zara جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام خیلی ممنون که پوستر ها رو قرار دادی
مرسی از اقا امیر کیفیت پوسترها واقعا"عالی بود
ممنوووووووووووووووون

خواهش میکنم

علیرضا سلحشور جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

واقعا عالیه

مرسی

سمیه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

مرسی میلادجان خیلی عالی بود.دست امیرجان واقعادردنکنه خیلی قشنگ بودن.

مرسی واقا دست امیر جان درد نکنه

پریناز جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

وای چه خوگشلن
دست هر دوتون درد نکنه
من هلاک این عکسای عشقولیشم
دل تو دلم نیس
چه فیلمه نازی میشه
ولی من هنوزم معتقدم هیچ فیلمی"مای نیم ایز خان"نمی شه

خواهش میکنم مرسی

امیر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

واقعا ممنونم از تمام نظراتتون . من میخوام دست آقا میلادو ببوسم که این پوستر ها و هدر رو در سایت عالیشون قرار دادن و انشااله در آینده ی نه چندان دور پوستر های جدید رو به آقا میلاد میرسونم و مطمعن باشید اگه زنده باشم کارهای جدیدم رو از فیلم های جدید شاهرخ جان به شما نشون میدم ... مخصوصا عاشقونه

آقا امیر واقا از کارهای عالیت لذت بردیم واقا مرسی ، بابت اون درخواست هم که داده بودی ، همینطور که میدونی به زودی سایت جدید راه میفته که دارای نویسنده است و دوست دارم تو هم یکی از نویسنده های آن باشی و اجازه بدی که کارهای عالیت لذت ببریم ، منتظر جوابت هستم مرسی

Mary... جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

خیلی عالیه...

مرسی

l20k$@nA جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://mariogomez-fanclub.blogfa.com

وای من عاشق شاهم
چقدر خوب شد که این جا رو پیدا کردم
وبلاگت حرف نداره مث عشقم شاهرخ
بمیرم واسش....چه قدر جیگر شده

مرسی از تعریف خوبت

دلنیا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

اول اینکه از تو میلاد جان و همینطور امیر عزیز یه تشکر جانانه دارم واقعا دستتون درد نکنه و حالا... واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا جون به خدا من به ثنا و صلوات زنده م دق مرگ شدم تا این فیلم بیرون بیاد خدا جون.شاه تکه همه رو مجذوب خودش کرده من که سکته کردم ببین تو رو خدا چه جذاب و دوس داشتنی تر از همیشه شده.با این که سنش بالاس ولی عین یه جوون 20 ساله میمونه یاش چوپراخودش میدونه کی واسه نقش تو فیلمش از همه بهتره این همه ابهت و جذابیت و انسانیت فقط میتونه تو یه نفر باشه که اونم عزیز دلم من عشقم .نفسم .زندگیم.همه وجودم و ... شاه عزیزمه.خلاصه هر چی بگم کم گفتم

خواهش میکنم

پرستو شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام به همه ی دوستان خوب بالیوود مخصوصا طرفداران شاهرخ عزیز از تک تک تون که زحمات زیادی کشیدید کمال تشکر رو دارم بسیار زیبا بود واقعا ممنونم از شما

سلام ، مرسی از نظری که دادی مرسی

فرانک شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.my-love-srk.blogsky.com

آقا میلاد.....یه سوال دارم.....این عکسایی که گذاشتین کیفیتش با کیفیت اصلیش(که وقتی روش کلیک بکنیم میاد)فرق میکنه؟!؟...خیلی ممنون

آره فرق میکنه ، من برای اینکه عکسا سریعتر نشون داده بشه هم سایز و هم کیفیتش را کمتر کردم

امیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

عزیزان منتظر کارهای بعدیم باشین با اومدن هر عکسی جدید از فیلم مطمعن باشید که یک پوستر جدید بهتون تحویل میدم . من میخوام واسه این فیلم بغل شمارو پر از پوستر کنم چون مطمعنم که یک فیلم درام و عالی هستش ... مخصوصا اینکه یاش چوپرا بعد از ۸ سال دوباره دستهای پر توانش رو روی این فیلم گذاشته . بازم ممنون از نظرات همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد