تبلیغ جدید Royal Stage - شاهرخ خان و سیف علی خان

نظرات 18 + ارسال نظر
پریناز دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

ممنون
علی خان یه جوری نیس؟!
آدم بامرامیه
ولی آدم با قیافش حال نمی کنه
درست بر خلاف شاهرخ

خواهش میکنم

مهسا1 دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام میلاد خان.امروز تولدم بود و این تبلیغ جدید از نفس خان بهترین کادو تولدم بود.مرسیییییییییولی دقیقا متوجه نشدم تبلیغ چی بود!؟

تولدت مبارکککککککککک انشااله به همه آرزوهات در زندگی برسی ، فکر کنم تبلیغ یه ویسکی معروف در هند باشه

مهسا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام اقا میلاد خوبید؟این رویال استیج چیه؟راستی منم رای دادم به شاهرخ واقعا کارش عالیه.یه خواهشی داشتم اقا میلاد تو رو خدا میشه فیلم اشوکا رو پارت به پارت واس دانلود بذارین؟ارزومه که فیلمشو ببینم؟

فکر کنم ویسکی معروفی در هند باشه ، در سایت جدید قسمت فروشگاه که راه اندازی بشه فیلم آسوکا هم هست

Mary دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

وای من عاشششششششق زوج شاه و سیفم...
ینی عااااااااااااااالین

منم همینطور

srk سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

salam agha milad kiye saite jadideton rahandazie mishe?

ریزه کاری هایی داره که واقا خستم کرده ، ولی به زودی تمام می شود ، سایت خیلی خوبی شده

علیرضا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

ممنونم امیر جان . ببخشید که من اینقد ب شما دستور میدم منا ببخشین

باران سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

امیر جان فردا تولدمه میشه بی زحمت یک عکس خیلی پر از احساسی از فیلم kuch kuch hota hai بسازید عکس هایی ک از این فیلم در اینترنت هست زیاد قشنگ نیس ولی کار شما عالیست.لطفا.خواهش میکنم

تولدتان مبارک ، انشااله به هرچی در زندگی میخواهید برسید

سام سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

میلاد جان ی سوال از تمام طرفداران دارم که برای چی از شاهرخ خان خوششان میاید؟
و خواهش میکنم جواب بدهید هر کسی ک طرفدار srkهست.

خوب شاهرخ خان چهره ای داره که به دل میشینه ، من که خودم با فیلم DWDLJ از شاهرخ خوشم اومد ، شاهرخ خان واقا از اون آدم هاست که در تاریخ یکبار دیده میشه و مانند شاهرخ دیگه نخواهد آمد ، شاهرخ ستاره ی بزرگی است و تا ابد در یادها میمونه ، شاهرخ خیلی قشنگ احساسش را بیان میکنه با چشماش و لبخند قشنگش کاملا در دل تماشاچی جا پیدا میکنه و مشعل عشق را در سینه ادم روشن میکنه ، من خودم با چند فیلم شاهرخ خاطراتی دارم که فراموش نشدنی است و بارها و بارها هم آن فیلم ها را ببینم سیر نمیشوم ، در کل شاهرخ ستاره من است و واقا دوسش دارم

سمیه سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

وای خیلی قشنگ بود.مرسی میلادجان مثل همیشه کارت عالی بود.

مرسی خیلی ممنون

سارا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

معنی دقیقJab Tak Hai Jaan چی میشه؟!

تا زمانی که آنجا زندگی است

Mary... سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

ا...چه جالب...دیروز تولد منم بود

چقدر تولد داریم ، تولد شما هم مبارک انشااله به تمام آرزوهایتان برسید

مریم سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام میلاد عزیز....خیلی عالی وبییییییییییییییییییی نظیره شاهرخ همیشه خاصه وروزبه روز شگفتی سازه ...........متشکرم از زحمات شما.

مرسی خواهش میکنم

zara سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

ممنون

خواهش میکنم

عسل چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

میلاد خان میشه ترجمه یا زیر نویس این تبلیغه رو بزارین....خیلی ممنون

قول نمیدم ، ولی اگر تونستم چشم

سمیه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سام عزیز اینکه دیگه پرسیدن نداره.شاهرخ چهره دلنشینی داره وخیلی جذابه خیلی مهربون وشوخ طبعه بازیش خیلی تاثیرگذاروقشنگه من خودم با دیدن فیلم کوچ کوچ هوتاهه عاشقش شدم.شاهرخ یه جذبه ی خاصی داره که ناخواگاه ادمو جذب خودش میکنه خنده های قشنگی داره وچال گونه هاشم چهرش رودوست داشتنی ترمیکنه حتی اخمش هم دوست داشتنیه.خانوادش روخیلی دوست داره.همیشه به بازیگران زن مقابلش احترام میذاره وکلی خصوصیات خوب دیگه داره که باعث میشه مادوستش داشته باشیم.شاهرخ باطن زیبایی داره واینه که اونو انقدرمحبوب کرده وهمه دوستش دارن.شاید شاهرخ ازنظرظاهری ازبازیگرای دیگه بالاترنباشه ولی همون باطن زیباشه که اونو انقدردوست داشتنی ومحبوب کرده.

دلنیا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.bollywood-srk-aish

میلاد جان دق مرگ شدیم پس سایت جدبد چی شد؟؟؟؟راستی میلاد یه نظر دارم؟تو گفتی که هر کی دوس دارم البته فقط نویسنده های سایت میتونه از هر بازگری که میخواد مطلب بذاره ولی به نظر من فقط و فقط بهتر از شاه باشه

به زودی تمام میشه ، یه فکری در این مورد میکنم مرسی

soli پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

وای دستتون درد نکنه

من تازه اینجا رو پیدا کردم البته فکر نمیکردم سایت ب این زیبایی در رابطه با شاهرخ خان پیدا کنم

واقعا خسته نباشید
بابت عکس های زیبا ممنون

خواهش میکنم ، حالا چند روز دیگه سایت جدید افتتاح میشه که خیلی خیلی بهتر از اینه

پرستو پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام آقا میلاد جدا خسته نباشید از طرفی مشغول سایت جدید هستید و از طرفی اینجا هم آپ میذارید و جواب تک تک نظرات رو میدید جدا من به شخصه ازتون تشکر میکنم در اون مورد نویسنده که گفتید من هنوز منتظر تون هستم میتونید بهم ایمیل بزنید چون دیگه از اون بابت مشکلی نیست پس فعلا منتظرتون هستم

باشه حتما منتظر باشید به زودی ایمیلی به کسانی که میخواستن نویسنده باشند داده میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد