دو عکس جدید از فیلم جدید یاش چوپرا


نظرات 30 + ارسال نظر
mobina چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

ajaaaaaaaaaaaaaaaab filmi beshe in fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilm...............in 80 ruz ro chetory begzarunam???????????????????????

آره واقا با این عکسا اصلا نمیشه حدس زد که فیلمش چه موضوعی داره

zara پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

یکبار دیگه جادوی شاهرخ دلهارو بی تاب میکنهمرسی میلاد جان

خواهش میکنم

دلنیا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

فداش شم ببین چه قدر این لباس بهش میاد میگن عاشقانه س ولی انگاری فراتر از عاشقانه س دارم دیوونه میشممممممممممممممممممممممممممممم خدا تا نفسم رو باز ببینم

حالا من که اینقدر صبر میکنم که کیفیت عالیش بیاد بعد ببینم ، اصلا فیلم بدون کیفیت نمیبینم

سارا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

چه این لباس بهش می یاد ولی تو این فیلم این dj یا سرباز؟چه ربطی دارن اخه یک تیزر خوب هم که نمی یاد بیرون بفهمیم چی به چیه

آره فیلمش خیلی پیچیدست

طرفدارسالو پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

ببینید سالو با فیلمش چی کار کرد
حالا شما منتظر شاهرخ هستید با فیلمی که اسم هم نداره چی کار کنه
نظرم میزاری

جواب این با خودتون

دلنیا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

این طرفدار سالو چند بار تو وب من به شاه توهین کرد ولی نظرش رو تایید نکردم که باعث ناراحتی میون فن های شاه و سالو نشه هر چند بعید میدونم اصلا طرفدار سلمان باشه.بهرحال در جوابش باید بگم اسم فیلم واسه من مهم نیست مهم حضور شاه در این فیلمه که خودش مطمنا خیلیه و مطمن باش این فیلم میترکونه اونوقت بیا اینجا و نظر بده در ضمن بر فرض محال چیزی رو میگم که تو خوشت بیاد اگه این فیلم هم بدترین شکست تاریخ سینما رو بخوره واسه ما وجود نفس خان هست و تموم.

اینقدر از این افرادی که افراطی کاری در میارن بدم میاد ، شاهرخ و سلمان دو دوست خیلی خوب و صمیمی هستن ، این رسانه ها که میخوان این دو تا رو با هم دعوا بندازن ، من که دوتاشون خیلی دوست دارم ولی شاهرخ رو خیلی بیشتر دوست دارم

سارا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

سالو با فیلمش چی کار کرد؟
سالو کیه دیگه؟جایی که شاهرخ هست اصلا حرف سالو نباید بیاد وسط که
یک نکته جالب که در اکثر سایت های طرفدار سلمان چه ایران چه خارج وجود داره اینه که هر حرفی میزنن در مورد شاهرخ هم یک چیزی می گن ولی اصولا در سایت های طرفدار شاهرخ حرف از کس دیگه نیست و فقط در مورد شاهرخه چون اینقدر تو بازی بی نقصه که نیازی نیست با کسی مقایسه بشه تا خودش رو اثبات کنه البته هر سال مردم یک نفر انتخاب می کنن تا با اون مقایسه کنن مثلا یک سال با امیتاب یک سال سلمان شاه جاش ثابته دیگرونن که عوض میشن

واقا هم همینه ، من هیچ وقت به شخصه به هیچ بازیگری توهین نکردم ، ولی بعضی از این طرفدارای سلمان خیلی مشکل دارن ، مهم نیست ، مهم شاهرخ و طرفدارای خوبشن که عین خودش همشون خوبن

سمیه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

وای من خیلی هیجان دارم این فیلم روزودترببینم.مطمئنااین فیلم جادومیکنه واونم فقط وفقط به خاطرشاه عزیزه.مرسیییییییییی میلاد جان بابت عکسها.
درجواب اون طرفدارسالو هم چیزی ندارم بگم چون جواب ابلهان خاموشیست.

خواهش میکنم ، واقا هم ابلهی بیش نیست

zara جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

اگه سالو دیده شده بود که تو اینجانبودی پس کاری نکرده هرچند اگه کاری هم انجام بده اصلا این ادم برام مهم نیست با کارای طرفداراش وحرفاتون بدتر این ادمو خراب میکنید
میلاد جان خواهش میکنم کامنت های اینو نزار اسمشو میبینم دوست دارم خفش کنم این یه بیمار که هیچ وقت شفا پیدا نمیکنه

باشه آخه 2 ، 3 باری پیام داده بود گفتم ایندفعه بزارم تا بدونه طرفدارای شاهرخ ساکت نمیمونن ، حالا سایت جدید که به زودی زود راه بیفته روی سایت قرار بگیره ، مطمین باش که دیگه کسی از این کارا نمیکنه چون هیچ طرفداره سلمانی نمیتونه این سایتی که من برای شاهرخ ساختم رو بسازه ، فقط چند صفحه از سایت مونده که به زودی تموم میشه و روی سایت قرارش میدم

نصیر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.kingishq.blogfa.com/

سلام دوستان

قبل از هر چیزی از همه شما وب نویسان میخوام که نظرات بی معنا رو به هیچ عنوان تایید نکنین چون فقط برای وقت کشی است

همه سینماگران جهان بالیوود می دونن که عامل اصلی فروش فیلمهای سلمان خان در چند سال اخیر ایجاد انجمن کمک رسانی به اقشار جامعه در هند و احتمالا در مناطق خاورمیانه با مدیریت سلمان خان است

سابقه شکستهای متعدد و پی در پی فیلمهای سلمان خان خنثی کننده ادعاهای پوچ طرفداران اینفرد میباشد و از طرفی نادیده گرفتن عاملین اصلی و فرعی دیگر در ساخت فیلم نشان از تعصب پر از جهل ، حسادت و کینه ، و خالی از حرف عاقلانه و دوستی است

از طرفی این فیلم به علاوه عوامل موفقیت در فروش فیلم ، مانند شرکت فیلمسازی یاش راج فیلم ، حضور کاترینا کایف در نقش اصلی زن ، سابقه خوب کارگردان ، ژانر فیلم خصوصا نوع اکشن ماسالا ، پیشنهاد این فیلم در گذشته به شاهرخ خان ، پرومو کردن این فیلم توسط مالک بالیوود ، شرکت بینگ هیومن که باعث فروش بالای فیلم در انعکاس کمک به مردم قشر خاص است ، این فیلم در ایام آخر ماه رمضان و ایام عید سعید فطر و در روز 15 آگوست مصادف با روز استقلال هند ، یعنی مهمترین روز برای مردم هند در تمام هویتهای ملی مذهبی و قومی است

با تشکر

مرسی نصیر جان از اطلاعات خیلی خوبت ، خیلی چیزا میدونیا

طرفدار سلو شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

آقا میلا نظرمو تایید نکردی من رفتم تو سایت دلنیا خانم و نظر گذاشتم و تایید کرده

من بازم از همه تون معذرت میخوام
از زهرا . سمیه و مهلا و روژان و مهتا و آقا نصیر که بهشون تهمت زدم و اون حرفا رو توی سایت روژان خانم گفتم

ببخشید که نظرتو تایید نکردم ، آخه دوست ندارم کسی اینجوری در مورد خودش بگه ، شما کاری نکردی که اینجوری به خودت میگی ، امیدوارم از امروز به بعد دوستای خوبی برای هم باشیم و اینکه من سلمان هم خیلی دوست دارم

نصیر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.kingishq.blogfa.com/

هنوز نظرم تایید نشده اینو هم اضافه کنم


چه نسبت خاک را با عالم پاک

مریم شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام خدمت شما میلاد عزیز.واقعا دست شما دردنکنه چقدر این عکس شاهرخ زیباودلنشین است من که به وجد آمدم چه برسه به خود فیلم .من هربا با دیدن فیلمهای شاهرخ ویا تبلیغات وبرنامه های مختلف (آرشیوی از شوها وبرنامه هایی که کینگ خان عزیز درآن حضور دارد رادارم) به وجد می آیم ...لازم است باز هم ازشما قدر دانی نمایم../اما یک گله کوچک..مگر این سایت اختصاصی شاهرخ نیست؟چرا باید افرادی که افکار منفی دارند واز این عزیز ما بد میگویند در اینجا خود نمایی کنند؟من که بشدت دلخورم...این افرادبهتراست کمی برای دیگران ارزش قایل باشند ...باز هم برای شما آرزوی موفقیت دارم........

سلام خواهش میکنم ، عیبی نداره

zara شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

میدونم مثل خود شاه داری کارتو عشق انجام میدی انشالله به خوبی تموم بشه

مرسی عزیزم

نصیر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.kingishq.blogfa.com/

سلام میلاد جان

میخواستم بگم هر کسی رو که برای نویسندگی سایت مقرر می کنی اطلاع خوبی ازش داشته باش منظورم اینه که فقط و فقط طرفدار شاهرخ خان باشه ، چونکه افرادی که به بازیگرای دیگه هم علاقه دارن سعی میکنن با صلح گرایی و تحلیل مسائل نشات گرفته از بازی رسانه ها مسائل رو حل کنن که این مسئله باعث آغاز جنجال و بحث و بیشتر شدن میشه که نهایتا موجب آزار بقیه مدیران سایت و بازدیدکننده های طرفدار شاهرخ خان میشه ، و به نظرم کنترل نظرات به دست خودت باشه

البته این نظر منه

با تشکر

مرسی نصیر جان ، آره یکم انتخاب نویسنده کار سختیه ولی سعی میکنم با دقت انتخاب کنم ، نظرات هم ، هر نویسنده ای فقط نظرات مطلب خودش و میتونه تایید کنه ، ولی من تمام نظرات رو میبینم و اگر چیزی اشتباه تایید بشه من کنترل میکنم

دلنیا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

این طرفدار سالو یه ادم روانی و دیونه س هر چی از دهنش در اومد گفت به این جور ادمای احمق خوبی نیومده اومدم نظرش رو تایید کردم که نگه متعصبیم ولی انگار خیلی خیلی بیشعوره دارم میترکممممممممممم والله همه سلمانی ها اینجوری نیستن ولی ان یکی خیلی دیونه سسسسسسسسسسسسسسسسسس.میلاد به خدا دارم میمیرم تا سایت جدید رو ببینم وای خدا دق مرگ میشم که

ولش کن این یارو مشکل داره ، یه جورایی مزاحم تلفنی اینترنتیه ، سایت جدید خیلی خوب شده ، بزودی راه میفته ، خیلی ریزه کاری داره که اگر درستشون نکنم خراب میشه ، برای همین یکم طول کشیده

نصیر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.kingishq.blogfa.com/

این طرفدار سلو باز اومد تو وب من و یه چیزایی گفته بود که خب نمیشه گفت حرف خوبی از اینا شنیده میشه ، منم چون به محض دیدن نظرات توهین آمیز از طرف طرفدارای سلو خان فورا و حتی بدون خوندن کاملشون حذفشون میکنم و خدا هدایتش کنه معلوم نیست چی میخواد [گل]

ولش کن نصیر ، این یارو دیوونست ، اصلا هم طرفدار هیچ کس نیست فقط اومده بره رو اعصاب همه ، ولش کن اصلا بهش اهمیت نده

دینا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ


من طرفدار سلمان هستم ووب هم دارم شماها هرچی دوست دارین به سلمان میگید خجالت بکشید حالا یکی به اسم طرفدار سلمان یه حرفای میزنه شما ها نیاید به سلمان توهین کنید که این اقا نصیر که هر کاری دوست داره میکنه حرفی نمونده این به سلمان نگفته باشه اون زارا خانوم شما کی باشید که بخواید سلمان بشناسید سارا خانوم شماها همیشه حرف از سلمان میزندید نه ما از شاهرخ سمیه جون اون ابله و به کی میخواستی بگی من فکر میکردم شما با دلنیا جون از دوستان ما هستین
این ادمای که خیلی طرفدار هستن در واقعیت طرفدار نیستن

ما هیچکدوم به سلمان توهین نکردیم ، اگر توهینی شده شما ببخشید

دینا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام اقا میلاد
راستش من خیلی تند رفتم و معذرت میخوام که اینجوری برخورد کردم ، در واقع من نباید به طرفداران این وب توهین میکردم و از همشون معذرت میخوام و میدونم که کسی توهین نکرده اما من عصبانی بودم و هر چی باشه من همیشه به شاهرخ خان احترام میزیرم و گذاشتم و ایشون فیلمایی دارن که از بهترینهای بالیوود هستن من بازم از همه معذرت میخوام هم از اونایی که اسمشون رو گفتم و هم از بقیه و دیگه نمیدونم چی بگم چون من فکر میکردم نظر حذف میشه اینجوری برخورد کردم من تو اصفهان زندگی میکنم و اینجا خیلی ها طرفدار شاهرخ خان هستن و خب من طرفدار سلمان هستم و من بازم معذرت میخوام

نیازی به عذر خواهی نیست ، در واقع من دوست دارم که ما طرفدارای شاهرخ و سلمان بیشتر با هم دوست باشیم تا رقیب ، مثل خود شاهرخ و سلمان که دو دوست خوب برای هم هستن و هیچ مشکلی هم با هم ندارن

نظر چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری
من خیلی وقته اینجا رو و جاهای دیگه رو میشناسم اما این منصفانه نیست که و قتی آقا نصیر نیستن و حتی وقت نداشته وب خودشو آپ کنه و مجبور به تعطیل شده اینجوری باهاش برخورد کنین و بنظرم چون میدونین که دیگه نمیتونه بیاد اینجوری بهش حمله کردین و نظر من اینه که به جای پرخاش کردن جواب همچین ادمایی رو که تا حالا کسی نتونسه جواب منطقی بهش بده بدین چون فقط در جواباشون از وقتی که توی وبا حرفاشو میخونین تهمت و توهین میکردن و حتی بر خلافش وب زدن ایول به آقا نصیر بی نظیر ، مرسی امیدوارم باعث ناراحتتیتون نشده باشم و این فقط نظر منه چون ایشون ادم سختکوشی بودن و الکی حرف نمیزدن خدا حفظش کنه گرچه من مطمئنم حرفای من بدبختم مورد تحلیل قرار میگیره

مرسی از نظر خوبت

مسعود 66 چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

با سلام
من فن سلمان خان هستم
به نظر من این رسانه هان که طرفدارای این دو بازیگرا به دعوا کردن وا می دارن وگرنه اونا خودشون از دور رفتار خوبی دارن و گرچه عیبم دارن مثلا شاهرخ سیگار میکشه پس ممکنه سلمانم عیب داشته باشه آقا سلمان با بینگ هیومن پیشرفت کرده و دینا جان به بازدید کننده گان این وبلاگ توهین نکن و حرفت رو با انتقاد و فقط به صاحاب سایت بگو ممنون

سلام ، حرفت کاملا درسته ، دینا خانمم عذر خواهی کرده یکم عصبانی بوده اینجوری گفته

کیانا (بینگ) چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام
من از تندروی خواهرم (دینا) معذرت میخوام

راستی آبجی من نمیدونسسم با فکر کردن دوستت رو پیدا میکنی !!!

سلام ، به خودشونم گفتم نیازی بع عذرخواهی نیست ما اینجا همه با هم دوستیم ، امیدوارم از حالا دوستای خوبی برای هم در این سایت باشیم

زهرا فتحی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

با وجود اینکه وقت ندارم و اینجا نظر نمیدم و خیلی کار و گرفتاری دارم ولی مجبور شدم حرف بزنم به نظر من آقا نصیر راستم میگن و ابن نظر شخصیه یه نظری دارم که الان چون شما میخاین سات بزنین بعضی از افراطیا میخوان وقتتون رو بگیرن موفق باشی

اره یکم از وقتم گرفته میشه ولی عیبی نداره ، هر شب تا ساعت های 4 یا 5 بیدارم و دارم روی سایت کار میکنم تا زودتر تمام بشه چون میخوام تو همین ماه تمومش کنم و روی سایت قرار بدم ، مرسی

ORezaO چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

با سلام
عید گذشته شما مبارک

من سایت دارم و مشغولم اما وبگردی هم میکنم به نظر من به این چیزا خاتمه بدیم گرچه خیلی چیزا درسته اما نباید به مردم بگیم و دینا خانم از تو بعید بود که به هموطنان توهین کنی و نباید هموطن فروشی کنیم اگه توجه کنی حتی یکی از بازدیدکننده ها بنده خداخودشم گفته و درخواست کرده که نظرات بی معنا رو تایید نکنین . منتظر سایت جدیدیم

سلام مرسی برای شما هم مبارک ، آره منم موافقم که خاتمه پیدا بکنه ، اشتباهم این بود که اون نظر رو تایید کردم و به خاطر همین از همه عذر میخوام و قول میدم دیگه نظرات این چنینی رو تایید نکنم تا یکی دیگه از اینکه بین با دعوا بندازه خوشحال باشه بازم عذر میخوام ، و یک عذر خواهی دیگه برای دیر شدن سایت جدید ولی در همین روزا تموم میشه

علی نخلی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام به طرفدارا
بچه ها بی خیال شین خوب نیست که به خاطر یه بازیگر تو سر هم بزنیم باید بعضی واقعیتا رو قبول کنیم به امید حل مشکلات

سلام علی جان ، چند وقتی خبری ازت نبود دلم برات تنگ شده بود ، مرسی از نظر خوبت راست میگی به خدا

مهسا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام آقا میلاد من هنوزم دنبال شماره تلفن شاهرخ خان میگردم میدونم که شما ندارین اما خواستم پیام بدم اگه یکی از بچه ها وب که از طرفدارای بالیوودن اقا نصیر دینا خانم و هر کس از بچه ها داره به من بدین البته من خودم طرفدار سلمان هستم ولی کمتر طرفدار شاهرخم و زیاد وب نمیام مرسییییییییی

فکر نکنم کسی شماره شاهرخ رو داشته باشه ، بالاخره شاهرخ خان دیگه اگر شمارش قرار بود پخش بشه که دیوونه میشد

سارا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

من با طرفدارای واقعی سلمان خان هیچ کاری ندارم اون هم بازیگر موفقیه و من براش احترام می گذارم من خودم هیچ وقت سایتهایی که طرفدار سلمان هستند نظر نگذاشتم و در اکثر سایت های طرفدار سلمان هم دیدم که به شاهرخ توهین می کنندبا این حال باز توهین نکردم و حرفی نزدم اما این جا سایت طرفداران شاهرخه پس به احدی اجازه نمی دم بهش توهین کنه همونجور که خودم توهین نمی کنم چه معنی داره طرفدار سالو بیاد نظر بگذاره و بخواد بگه سلمان بهتره و اعصاب ما رو خورد کنه وقتی اون جوری می نویسه همونجوری هم جواب می گیره اگه من تو سایت های سلمان بگم شاهرخ بهتره شما ناراحت نمیشین درضمن کسی به سلمان خان توهین نکرد ما از رفتار زشت یک طرفدار نما گلایه کردیم باز هم اگه فکر می کنید من توهین کردم من رو ببخشید اینقدر این چند وقته توهین های سلمانی ها رو به شاهرخ خونده بودم (سایت های ایران نه)که عصبانی شده بودم ببخشید من دوست ندارم کسی رو ناراحت کنم

مرسی سارا جان ، من هم گفتم توهینی به سلمان نشده ، هرچی بوده به به اون طرفدار الکی سلمان گفته شده که حقش بوده مرسی

zara چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

میلاد جان ببخشید که اینو میگم این افراد ایمیل شون رو هم گذاشتن ؟اخه یه چند وقتی با اسم افراد تو سایتا میرن نظر میزارن این یه کم برام مشکوک بود
ادم یه وقتای به جای میرسه میگه نه نظر بدم نه نظر بخونم خبر رو بخونم برم

حالا در سایت جدید یک خوبی داره اینه که تا در سایت عضو نشی نمیتونی نظر بدی و اگر کسی نظری بده که خوب نباشه سریع از عضویت خارج میشه

zara چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

خیلی خوبهدوست داشتم بگم ولی گفتم شاید دوستان ازم ناراحت بشن

نه فکر کنم همه با این فکر موافق باشن

ذینا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://superhuman2.blogfa.com

اولا" تو کشک زیادی خوردی با اسم من میای و نظر میدی اینجا نظر میدی، من به گور بابای تو خندیدم که بخوام به هر بازیگری توهین کنم، دوما" مسعود داداشمه پس خواهشا" از اسم برادر من سو استفاده نکن سوما" درسته طرفدار سلمان خانم، اما پاش بیافته چنان از شاهرخ خان طرفداری می کنم، که تا عمر داری توی مخیله ات هم نگنجه، بی ادب روانی، تا حالا به اسم های ماها توی سایتهای مختلف نظر گذاشتی بهت حرفی نزدم کمی از خودت خجالت بکش، درضمن دلنیا جون ،و سمیه جون هم منو می شناسن من از اون آدمها نیستم که بخوام به کسی توهین کنم ، تروخدا شما که صاحب وبلاگ هستی اول پیگیری کن اینا با هیثیت ما دارن بازی میکنن من هرجا میرم ایمیلم راهم می ذارم.برادرمن هم مسعود دسترسی به اینترنت نداره الحمدلله وگرنه چنان دماری ازتو یکی درمی آورد که دیگه جرات نکنی توی هیچ وبی بری..با اون جناب مسعود66 که از اسم برادرم سواستفاده کرده...

ببخشید من نمیدونستم ، اگر میدونستم هیچ وقت نظرشو تایید نمیکردم ، خوب در سایت جدید همینطور که گفتم مشکل حل شده یعنی هر کسی که نظر میده حتما باید عضو سایت باشه و عکس پروفایل مخصوص به خودش رو داره ، اینجوری دیگه کسی نمیتونه بیاد با اسم دیگری نظری بده و اینجوری همرو اذیت کنه ، بازم من عذر میخوام که اطلاع نداشتم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد