شاهرخ خان در رونمایی از پوستر فیلم شیرین و فرهاد


امروز براتون عکس ها و کلیپ های این مراسم را گذاشتم ، امیدوارم لذت ببرید .

برای دیدن هر عکس در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید :



در اینجا 3 کلیپ برای دانلود گذاشته ام که اولی خلاصه ای از کل مراسم است ، دومی صحنه سخنرانی شاهرخ و صحبت کردن دیالوگ های فیلم Dilwale Dulhania le jayenge و سومی صحنه رقص شاهرخ خان ، فرح خان و بومن ایرانی است .


خلاصه کل مراسم : Download SRK at Shirin & Farhad

صحنه سخرانی شاهرخ خان : Download SRK at Shirin & Farhad DDLJ

صحنه رقص شاهرخ خان : Download SRK at Shirin & Farhad Dancing

نظرات 8 + ارسال نظر
zara دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

میلا جان درستت درد نکنه خسته نباشی هرچقدرهم تشکر کنم بازم کمه همیشه میدونی ما چی میخوایم بی نهایت ممنونم

مرسی ، خواهش میکنم

دلنیا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://bollywood-srk-aish.blogfa.com

وای عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود یه دنیا ممنون میلاد جون فداش شم چه قدر بااحساس میرقصه دنیا بی شاهرخ هرگززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

خواهش میکنم

مریم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

واااااااااو میلاد خان باز معرکه کردین.من که دارم چپ میکنم
چیزی جزء تشکر به زبونم نمیاد واقعا ممنون.

چپ میکنم قشنگ بود خواهش میکنم

سمیه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

مرسییییییییییی میلادجان.مثل همیشه عالی بود.عاشق رقص شاهرررررررررررخم خیلی قشنگ وبااحساس میرقصه.عکسهاهم عالی بودن شاهرخ بااین کلاه خیلی نازشده.میلادجان ایشالا که همیشه موفق باشی که ماروبااین مطالب زیبات درمورد شاهرخ عزیزخوشحال میکنی.خیلی ممنون.

خواهش میکنم مرسی عزیزم ، آره کلاه خیلی بهش میاد

مهسا1 شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام میلاد خان .چیکار کردی 5و6 روزی نبودم سایت ترکوندی مثل اینکه پا قدمم زیاد خوب نیست هرروز که سر میزنم هیچ خبری نیست ولی بعداز چند روز که نبودم برمیگردم اینجوریمیشم.مرسییییی از دانلودهای زیبای که گذاشتیدهم دانلود تبلیغ رستوران هم شیرین و فرهادعالیییییییییی بودند.یه سوال به نیمه دومین ماه تابستون رسیدیم سایت جدید کی افتتاح میشه؟تشکر بابت عکس زیبای بالای سایت

مرسی عزیزم ، ساخت سایت جدید کار راحتی نیست ، من میخوام سایتی بسازم که دیگه جای هیچ نقصی نباشه برای همین یکم طول میکشه

مریم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

با سلام وعرض خسته نباشید.....میلاد عزیز دست شما درد نکنه واقعا معرکه است من زبانم از توصیف شاهرخ قاصر است .....رقص زیبا -جذابیت تمام عیاروکلاه بامزه ای که دارد .....من که هرباراز این ذوق سلیقه ای که در سایت استفاده مینمایید بسیا ر خوشحال میشوم باآرزوی موفقیت برای شما....Thank you......

خواهش میکنم ، مرسی عزیزم

عاشق شاهرخ خان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

سلام به دوستان و طرفداران شاهرخ خان ، من عاشق شاهرخ خان هستم

لطفا در نظر سنجی وبلاگ من شرکت کنید ، خیلی ممنون

علی رضا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام یه فیلمی بود شاهرخ وآیش با هم خواهر وبرادر بودن اسمش چی بود تطفا

در فیلم josh بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد