دانلود پشت صحنه تبلیغ جدید شاهرخ و آنوشکا


Download Making Of New Ads Of SRK & Anushka Sharma

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

بی نظیر بود، شاهرخ جزء بهترینها تو تبلیغاته. اون یه حرفه ای. من قبلا تیزر این تبلیغ رو دیده بودم اما با دیدن پشت صحنه ش که شما لطف کردین و برامون گذاشتین بیشتر لذت بردم. عالی بود.طرز لباس پوشیدن و ژشت های شاهرخ همیشه مورد علاقه و تحسین من بوده. تشکر میلادخان.

شاهرخ یه دونست ، خواهش میکنم مریم جان

مهسا1 یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

مرسیییییییییییی.

خواهش میکنم

دلنیا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

والله من که خودم میدونم دست اخر سکته میکنم و میمیرم هر روز که میبینمش بیشتر عاشقش شدم الان ذوق مرگ شدم من نمیدونم گوری که داره باهاش زندگی میکنه چه جور تا الان زنده س؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدا اخر با داغ دوری شاهرخ عزیزممممممممممممممممممم به گور میرم.وای خدا این مرد چیه ساختی همه چی کامله.محشره.تکه جذابه.دوست داشتنیه.هرچی بگم کمه خوش به حال انوشکا اگه من فقط ماشینشو ببینم اونم از فاصله 5 کیلومتری درجا سکته میکنمممنون میلاد جان

نظراتتو خیلی دوست دارم پر از انرژی و احساسه

سمیه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

مرسییییییییییی میلادجان.مثل همیشه عالی وبی نظیربود.شاهرخ همیشه بهترینه.انوشکاهم خیلی دوست داشتنی شده.

خواهش میکنم عزیزم

zara یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

خیلی عالی بود خیلی دوست داشتم شاهرخ بی نظیره با اون نگاه کردنش به ادم زندگی می بخشهمیلاد جان نیستی ولی وقتی میای زندگی رو با خودت میاری نمیزاری ادم دعوات کنه با این کارات چیزی به اسم خستگی وجود نداره بی نهایت ممنون

مرسی عزیزم واقا هم باید دعوام کنید برای این دیر اومدنام ولی با سایت جدید جبران میکنم قول میدم

ro0ya یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

wwwao0ooo ali bo0d milad jan......mamno0nam....faghat ye khahesh age mishod poshte sahneye filmaee ke bazi karde ham peyda koni o0 vase download bezari aaaaaaaaaaaaaaaaaaliiiiii misheeeeeeeee

چشم این کار و در سایت جدید حتما میکنم

ro0ya سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

sayte jadid?age rah andazi shod hatman mana, khabarkon milad jan...mamno0n

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد