گلچینی از عکس های قشنگ شاهرخ





نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا1 دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام.هربارکه این عکسارو تماشا میکنم باعث بوجود اومدن یه شور و هیجانی در من میشه که هزاران بار قربون صدقه اش میرم.مرسییییییییییی اقا میلاد.در مورد ادرس اون تبلیغ که گفته بودید اشتباهه لطفا به این سایت سر بزنید ببینید چیزی دستگیرتون میشه.سایت اخبار دنیای زیبای بالیوود سمت راست سایت موضوعات وب شاهرخ خان335 .

مرسی عزیزم حتما یه سر میزنم ببینم چی میشه

دلنیا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

میلاد جاون اینا عکس نیستن به خدا
زندگیه
نفسه
عشقه
من تو کار خدا موندم این مرد با این همه جذبه و بی عیب و نقصی کجای عالم میتونی پیدا کنیین اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاهرخ واقعا تو دنیا تکه.الهی فدای اون معصومیت چهر ش بشم که منو دیوونه کرده روز به روز بیشتر عاشقش میشم.شب و روزم با یاد اون شروع میشه و اصلا هم تمومی نداره از بس این مرد نازنین و محشره.چی بگم دیگه در موردش زبانم قاصره از هر گونه تعریف و تمجید چون هر چی در موردش بگیم بازم کمه و واقعا من خودم شخصا لایقه این نیستم که چیزی در موردش بگم چون شاه یکیه و بهترینای عالم لایقشه.میلاد جان ممنون بابت این عکسای زیبا و عالی

کاش شاهرخ هم میتونست اینارو بخونه خواهش میکنم عزیزم

Don دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

میتونم یه سوال ازتون بپرسم شما شباهتی با شاهرخ خان ندارین؟؟؟؟؟؟

برای چی این سوال و میپرسی ؟

ro0ya دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

eyyyvaaaaaaaaal....dastet dard nakone milad jan

خواهش میکنم

مریم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

به به، یکی از یکی قشنگتر ژست ، تیپ، چهره و دیگه همه چی. ممنون میلاد خان بابت زحماتی که میکشید

خواهش میکنم

پرستو سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام وای که چقدر عکس های زیبایی هستن مخصوصا اولی مرسی آقا میلاد واقعا ازتون ممونم

خواهش میکنم عزیزم

zara سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

خیلی عکسای قشنگی بود مرسی

خواهش میکنم

سمیه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

واااااااااااااااای چه جیگریه.خیلی ممنوووووووووووون میلادجان خیلی عکسهای فوق العاده ای بود.میلادجان من خیلی وقت پیش اجرای شاهرخ درجشنواره پلیس شو2012 رودرخواست کردم.هروقت فرصت کردی برای دانلودبذار.

خواهش میکنم ، باشه حتما

mahla پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

خیییییییییییییییییلی مررررررررررررررررسی میلا جون
من دیگه نمیدونم چی بگم از وصف جذابیت هاش عاجز موندمخدایا چه جوری بگم که چیییییییییییییییییییییییی ساختی
بابا من چرا همش دیر میرسم اینجا
داداش دیگه شما هیچی هم نگی ما که میدونیم چقد زحمت میکشیاصلا هر چقد طول بکشه مهم نیست فقط مثل همیشه کارت عالی باشه
که همینطورم هست

مرسی عزیزم ولی دارم تمام تلاشمو میکنم که زود تموم بشه چون تا حالا که خیلی خوب پیش رفتم ولی خیلی ریز کاری داری

مارال دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام میلادعزیزم

مرسی از عکسایی که گذاشتی
کاشکی خدا یکی مثل شاهرخ عزیزمو میذاشت سر راهم ........اه

خواهش میکنم ، مثل شاهرخ که گیر نمیاد

سوهانا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

بابت عکس های قشنگتون ممنونم ویک پیام هم برای او دارم خییییلییییییییییییی خیلیییییییییییییییی دوستش دارم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد