روزلین خان : شاهرخ خان IPL را بدنام میکند !

این خانم که حاضر شده خالکوبی های IPL رو در نقاط مختلف بدنش به نمایش بذاره و عکسهای تبلیغاتی بگیره حالا فکر میکنه کار شاهکاری برای IPL انجام داده و باعث خوش نامی این لیگ شده. کاری که پونم پاندی حتی بعد از اونهمه وعده دادن حاضر به انجامش نشد. متاسفانه این حرکت جسورانه روزلین خان اون رو راضی نکرد و حالا در مورد وقایع اخیر نظرعجیبش رو اعلام کرده.

ظاهرا راه و روش جدیدی برای جلب نظر پیدا شده چون منتشر کردن عکسهای نیمه برهنه نمیتونه باعث خوش نامی IPL باشه که این خانم مدعی شده عملکرد و رفتار شاهرخ خان میتونه باعث بدنامی IPL بشه.

او در این مورد گفته شاهرخ خان IPL رو بدنام میکنه تا بحال از این اتفاقا نمی افتاده و در طول بازی هم همه چی آرووم بوده و بعد از مسابقه این اتفاقا  افتاده همه اینا میتونه IPL رو بدنام کنه.

این مدل همچنین پیش از این درمورد رقیب ش سیدارت مالیا هم در اظهار نظری در یک فروم عمومی گفته بود او بی ارزش است.

منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

ایشون لطف بفرمایند با اون وضع برن وسط زمین ببینم چقدر باعث سرافرازی میشن که در مورد شاهرخ احضار نظر می فرمایند . تو برو خودتو درست کن که تزئینی هستی لطفا در مورد شاهرخ حرف نزن براش افت داره .
گاهی یه سری آدم طرفدار کسی نباشن باعث آبرو ریزی و خجالته ایشون از همون دسته هستن . در نتیجه خوشحالم که تو یکی مخالف شاهرخی .

فریبا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ

احضار... چی بود اونجا !!!!
بعدم طرفدار کسی باشن ، نباشن اشتباه بود .
هاها از عصبانیت تمرکز نداشتم . دلم میخواست بزنم لهش کنم .

فرانک پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

چه مسخره......نه توروخدا....التماست میکنم طرفدار شاهرخ باش.....

سمیه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

اینم واسه ماآدم شده.اصلا این دختره کیه که اومده واسه خودش نظرمیده.یکی باید بیاد درمورداین دختره نظربده که خودشو نخودهرآشی میکنه.من نمیدونم کی ازاین نظرخواسته که خودشو قاطی کرده.جوجه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد