کاترینا کیف : شاهرخ خان یه مرد کامله



تقریبا از زمانی که او به بالیوود اومد ده سال میگذره ، بهد از ده سال او با سه خان بالیوود پروژه همکاری داره و و یا داشته و گفته واقعیت از رویاها برام بهتر بود. کاترینا 27 ساله ابتدا با سلمان خان در  Ek Tha Tiger تیم شدند و بعد با امیرخان در دووم3 و با شاهرخ خان در پروژه یاش راج فیلم. او گفته یاش جی قطعا پادشاه ساخت فیلمهای عاشقانه است. من همیشه او و قهرمانهاش رو تحسین کردم و کار کردن با او برایم یه رویا بوده و این چیزی که الان برآورده شده از اون رویایی که داشتم هم بهتره. کاترینا تا کنون در 28 فیلم بالیوود حضور داشته.کاترینا در مورد یاش میگه بسیار در کارش دقیقه و برای یک صحنه هم بسیار حساس عمل میکنه و فوق العاده باهوشه کار کردن با او شگفت انگیزه. کاترینا همچنین از انرژی شاهرخ خان هم متعجب شده او در مورد شاهرخ گفته او بسیار انسان نجیبیه و از کار کردن با او لذت میبرمو انرژی خالص و سخت کوشی و اشتیاقی که او برای کارش صرف میکنه قابل تحسینه. و این خیلی خوبه که اولین فیلم من با او به همراه یاش چوپرا ست. همچنین کاترینا در بین پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود قرار داره اما خودش در اینمورد میگه ارقام برام اهمیت نداره این واقعیته که وقتی من با بهترین افراد این صنعت کار میکنم احساس برکت کنم و با هرپرژه جدیدی من بسیاری مطالب یاد بگیرم به این دلیل از تمام اطرافیانم سپاسگزارم کاترینا در سال 2003 با اکران فیلم Boom به بالیوود پیوست و اون زمان کارشناسان تجارت فیلم پیش بینی کرده بودند او در این صنعت موفق نخواهد بود اما او با عملکردش نشون داد که میتونه فیلمهای پرفروشی هم در کارنامه اش داشته باشه. در طول تقریبا یک دهه کاترینا در فیلم هایی چون Maine Pyaar Kyon Kiya?", "Welcome", "Sarkar", "Race", "Ajab Prem Ki Gajab Kahani", "Raajneeti"  و  "Zindagi Na Milegi Dobara" بازی کرده.

او گفته من بسیار خوش شانس بودم که با برخی از کارگردانان ارشد بالیوود کار کردم درواقع شروع کار حرفه ای من با کارگردانانی چون عباس موستان و راج کانوار و راج کومار سانتوشی بوده.او اضافه کرده من امروز فقط تلاش میکنم بهترین توناییم و بهترین عملکردم رو انجام بدم .


منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 9 + ارسال نظر
zara یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

در این که شاهرخ همه چیز تمومه شکی نیست
انشاالله سایت جدید زودتر درست بشه بدون که منتظریم

مرسی ، قول میدم که ارزش انتظار رو داشته باشه

mahla یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

شاهرخ یه مرد کااااااااااااااااااملهایول به کاترینامرسی میلاد جان

شاهرخ یه دونست و بس ، خواهش میکنم مرسی از شما

نصیر دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ

از اینکه شنیدم یکی میاد و در سایت بهت کمک میکنه خیلی خوشحال شدم ، و امیدوارم در ادامه کار بتونید با کمال آرامش ، کیفیت ، گسترش ، انرژی ، و راستی و درستی پیش برید تا طرفداران عزیز شاهرخ خان عزیز اخبار به روز شاهرخ خان را داشته باشن و بتونن رقابت سالمی را در طرفداری و هم در تبادل نظر با دیگر طرفداران واقعیی شاهرخ خان و بالیوود داشته باشن .... ممنون برای خبر : بله شاهرخ خان هم رخ شاهانه داره و هم در بازیگری یک شاه هست و یک رخ کامل از مردانگی داره

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما طرفدار

مرسی نصیر جان ، آره اگر بشه بیاد کمکم دیگه راحت میشم البته شما ها هم راحت میشین و خبرای به روز براتون میزارم ، برام دعا کن نصیر جان که این مشکل حل بشه نمیدونم چرا اینجوری شده مرسی از نظر خوبت

پرستو دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://srk.loxblog.com/

درود و سلام به شما دوست عزیز هربار ی که به سایت شما سر میزنم کلی غافلگیر میشم .
راستی بنده ی حقیر هم یه وبلاگی دست و پا کردم اگر یه سری بزنید خوشحال میشم . و اینکه جزو لینک هاتون باشم . بدرود

مرسی عزیزم

فرانک دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

ایووووووول کاتریناااااا....شاهرخ فقط یه دوووووونست

سمیه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

منم باهمه موافقم شاهرخ یه دونست.مگه میشه کسی ازهمبازی شدن باشاهرخ عزیزناراضی باشه.شاهرخ همیشه باکاراش همه روشیفته خودش میکنه.بینهایت عاشقشمممممممممممممممممممممممممممممممم.مرسیییییییییییییی میلادجون.امیدوارم هرچه زودترسایت جدید ت درست بشه من که بی صبرانه منتظرم ودل تودلم نیست.موفق باشی.

مرسی ، سعی میکنم زودتر راه بیفته ولی چون خیلی کاملتر و متفاوت نسبت به این سایت است یکم زمان میبره ، مرسی که منتظر میمنونید

zaara پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

واقعاشاهرخ نمونه یه مرد واقعیه وکامله ایشالله یه دونه اینجوریشم گیر ما بیاد

گیر نمیاد شاهرخ یه دونه بیشتر نیست

mahla پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

کجایی میلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااد جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

همین جاهام ، یکی از دوستام در سایت اومده کمکم ، دوستم سایت و آپدیت میکنه و من هم سایت جدید و زودتر میسازم

ro0ya پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

salam doste aziz...webe zibaee dari...linketon kardam

مرسی که لینکم کردی و مرسی از نظر خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد