ستاره بالیوود در نیویورک بازجویی شد


شاهرخ خان برای دومین بار در سه سال اخیر هنگام ورود به ایالات متحده با مشکل مواجه شد.
به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌ها روز جمعه گزارش دادند این بازیگر 46 ساله که از هند به آمریکا سفر کرده بود، در فرودگاه «وایت پلینز» نیویورک توسط ماموران اداره مهاجرت بازداشت شد و به مدت یک ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.
شاهرخ خان به دعوت دانشگاه ییل برای سخنرانی در این دانشگاه به آمریکا رفته است. در این سفر نیتا امبانی همسر موکش امبانی کارخانه‌دار ثروتمند او را همراهی می‌کند. دختر خانواده امبانی دانشجوی دانشگاه ییل است.
شاهرخ خان با جت شخصی این خانواده به آمریکا سفر کرد. دقیقا مشخص نیست ماموران اداره مهاجرت به چه دلیل آن‌ها را مورد بازجویی قرار دادند، اما مشکل همراهان شاهرخ خان بلافاصله حل شد.
مسئولان دانشگاه ییل برای آزادی شاهرخ خان با وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و اداره مهاجرت این کشور در واشنگتن تماس گرفتند.
شاهرخ خان سال 2009 نیز در فرودگاه نیویورک بازداشت شد و برای بیش از دو ساعت بازجویی شد. این اتفاق با موج انتقادها درمورد نوع برخورد مقامات آمریکایی با این بازیگر معروف همراه بود.
سخنرانی شاهرخ خان در دانشگاه ییل با سه ساعت تاخیر انجام شد. او درباره دلایل بازداشت خود صحبت نکرد، اما به شوخی گفت: «مثل همیشه خوب بود... هر وقت بیش از حد به خودم مغرور می‌شوم، به آمریکا سفر می‌کنم. آدم‌های اداره مهاجرت ستاره‌ها را بی‌ستاره می‌کنند!»
شاهرخ خان که به شوخ طبعی معروف است، ادامه داد: «آن‌ها همیشه ازم درباره قدم سئوال می‌کنند و من هم همیشه به دروغ می‌گویم پنج فوت و 10 اینچ. دفعه بعد می‌خواهم جسورتر باشم. اگر ازم بپرسند چه رنگی هستم، به آن‌ها می‌گویم سفیدپوستم!»
این اتفاق بار دیگر بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ داشته است. آخرین گزارش‌ها حاکی است اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا با ارسال نامه‌ای به کنسولگری هند در واشنگتن به خاطر بازداشت شاهرخ خان عذرخواهی کرده است.

گفته می‌شود در این نامه اشاره شده شاهرخ خان مقامات آمریکایی را در جریان برنامه‌های خود قرار نداد و فرودگاه برای آزادی به تایید مقامات بالاتر نیاز داشت. ضمن اینکه کل اتفاق 75 دقیقه طول کشیده است.

منبع : خبر آنلاین

نظرات 15 + ارسال نظر
zaara یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

کاش میشدبیاد ایران تا میدید چندین میلیون نفر ازش استقبال میکردن کاش میتونستم اینا رو به خودش بگم

آره کاش میشد ولی خوب متاسفانه نمیشه

ar45h یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ق.ظ

my name is khan, and i'm not a terrorist

سمیه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

این آمریکایی هاخیلی حال بهم زن هستن این دفعه دومیه که به شاهرخ عزیزم گیردادن.نمیدونم منظورشون ازاین کاراچیه؟

مهسا1 یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

هوراااااااااااااااا اقااااااااا میلااااااااااااد برگشتههههههههه سایت جدیدتون کی راه اندازی میشه؟

ولی هنوز مشکلم حل نشده ، سایت جدید هم به زودی یعنی شاید 2 یا 3 ماهه دیگه راه بیفته ، چون خیلی میخوام روش کار کنم ، یعنی کلا یه چیز خیلی خیلی متقاوت از این سایت الان خواهد بود

دلنیا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

والله من نمیدونم چرا این امریکاییه فکر میکنن همه تروریستن به جز خودشون دستشون بشکنه الهی که شاهرخی رو بازداشت کردن این بار دومشونه بی فرهنگا حالا هر بنده خدای مسلمونی بره امریکا باید از این برنامه ها داشته باشه بمیرن الهیفداش شم که با اینکه وقتشو هم گرفتن بازم روحیه رو داشته هزاران هزار بوسسسسسسسسسسس واسه کینگ خان میلاد جون ممنون زحمت کشیدی

این همه تروریست اینا ریخته ، بعد گیر دادن به شاهرخ ، نمیدونم چی بگم والا ، خواهش میکنم

mahla یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

اصلا شاهرخ جونم بهتره دیگه نری اونجاعجب آدمایین مگه باید بهشون جواب پس بدهتازشم فدای شاهرخم که انقدر شوخ طبعه اونم تو اون شرایطولی خداییش با شوخی تمام منظورشو رسوندمرسی میلاد جون نظر خودتم میشه درباره این مطلب بگی؟

من از دو جنبه بهش نگاه میکنم ، یکی اینکه هر چند دفعه که شاهرخ رو گرفتن از قبل برنامه ریزی شده بوده و هدفی داشتن ( یعنی شاهرخ هم خبر داشته که میخوان بگیرنش ) ، یا اینکه واقا شاهرخ رو گرفتن و الکی بهش گیر دادن ، من فکر نکنم که وقتی بازیگر معروفی مثل شاهرخ داره به آمریکا سفر میکنه ، آمریکا خبر نداشته باشه و برای ورود شاهرخ به فرودگاه هماهنگ نشده باشه ، و بعد از اینکه شاهرخ رو آزاد کردن سریع اعلام عذرخواهی بکنن ، این یعنی که از قبل هماهنگ شده بوده که شاهرخ رو باید بگیرن و چه مقدار ساعت نگه دارند و کی آزادش کنن تمامش هماهنگ شده بوده و از این کار هدفی دارن که فقط خودشون میدونن

نصیر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

ممنون ........ اگه کسی خبر دقیق از زمان اتفاق این موضوع داشت خبر بده چون این برای من خیلی مهمه ... مرسی و ببخشید

خبرش جدیده شاید برای 3 یا 4 روز پیش باشه

zara یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

چقدر ناراحت کننده ادم عصبی میشه چند بار میخوان این کار رو تکرار کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

zara یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

اقا میلاد مرسی بابت خبر ها ممنون

خواهش میکنم

مهسا1 دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام.الان یه جا خوندم شاه رخ خان به عنوان پر طرفدار ترین بالیوودی رتبه اول رو بدست اورده[:S004: ].(مجله بالیوود تایمز)حالا بازم اذیتش کنید.امریکایهای بی فرهنگ.

، شاهرخ یه دونست

نصیر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام عزیزان .... متاسفانه بعضی از انسان های بدبخت بصورت مداوم و تدریجی مزاحم هنردوستان و هنرمنددوستان میشن ، همچنان که در این سایت به مدیر سایت و بازدیده اهانت کردند ، و باورشان اینه که هرچه حقیقت از زبان من و امثال من گفته میشه دروغه ، مثلا من گفتم شاهرخ خان محبوبترین بازیگر جهان هست ولی این رو دروغ تلقی کردند ، من یک لینک که آدرس یک سایت بالیوودی باز هست رو اینجا قرار میدم و شما عزیزان میتونید به این لینک مراجعه کنید که در اونجا آدرسی که سایت بی بی سی در مورد این موضوع صحبت کرده هست ، ولی آدرس بی بی سی هیتلر شده و باید از وی پی ان یا هیتلر شکن استفاده بشه ، اگه کسی نتونست وارد سایت اصلی بشه در همین قسمت بمن خبر بده که اون صفحه رو برای دانلو قرار بدم
http://www.bollysquad.com/2011/11/27/shahrukh-khan-is-the-most-popular-movie-stars-on-earth-bbc/

mahla دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

چه جالب من تاحال از این جنبه بهش نگاه نکرده بودم شاهرخ خودش خبر داشته میخواستن بگیرنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی بازم رفته؟؟؟؟؟مثل این که یه کاسه ای زیر نیم کاسه ای قابلمه ای چیزی هستامرسی

سحر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

من فکر میکنم اینا میخوان بگن ما خیلی سفت و سخت میگیریم و مردومو بترسونن بخصوص مسلمونارو و این که شاهرخ رو بگیرن بهترین گزینست که همه جا بازتاب داشته باشه و همه بفهمن و گرنه مردم عادی رو که کسی متوجه نمیشه.....

آره اینم میتونه باشه ، هر چی بگی از این سیاست های آمریکایی بر میاد ، مرسی سحر جان

شهاب چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

یعنی اگه آمریکا به ایران حمله کنه تلافی شاهرخ بدجور سرشون در میارم

خوبه کم کم سایت داره به سایت سیاسی تبدیل میشه ، نگران نباش آمریکا هیچوقت به ایران حمله نمیکنه

مهدیه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

اینا با این کاراشون ماهیت بیخود خودشونو به همه نشون میدن چیزی که از شاهرخ خان کم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد