شاهرخ خان دایان چاند میشود؟


پس از اکران فیلم چاک د ایندیا  شاهرخ خان پسر هاکی خوانده میشد حالا گزارش شده او میخواهد در پرژه بعدیش نقش یک بازیکن افسانه ای هاکی رو بازی کنه. بعد از موفقیت عرفان خان در  فیلم پان سینگ تومار فیلمسازان به فکر الگو گرفتن از این ایده افتادن. به تازگی اولین تصویر از فرهان اختر در نقش دونده افسانه ای رو دیدیم و حالا ظاهرا نقش دایان چاند بازیگر افسانه ای هاکی به شاهرخ خان پیشنهاد شده.

شاهرخ خان با تایید این خبر در مصاحبه اخیرش گفته  : بله من نقش دایان رو بازی خواهم کرد. هاکی ورزشی هستش که من از زمان مدرسه و دانشگاه انجام میدادم و برام تازگی نداره.  پس از بازی در نقش مربی هاکی در فیلم چاکده ایندیا ساخته شیمیت امین حال شاهرخ خان وارد زمین چمن میشه و پروژه جدیدش رو انجام میده. شاهرخ خان در سطح ملی بازیکن هاکی بوده بنابراین بهترین گزینه برای این فیلمه. خیلی ها مشتاقانه منتظر دیدن بازی طبیعی این بازیگر در این پروژه خواهند بود مانند چاکده ایندیا و یا   Swades .


منبع : http://bollybb.blogfa.com

نظرات 10 + ارسال نظر
دلنیا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

وای الهی فداش شم که همه جور نقشی بهش میاد از اکشن گرفته تا قهرمان ورزش و مهمتر تر از همه رومانس.هر کارگردانی ارزو داره با کینگ کار کنه و شاه عزیزم بازیگر نقش اول فیلمش باشهمیلاد جان مرسی عزیزم راستی مدتیه کم پیدایی؟

خواهش میکنم ، آره در یک کاری به مشکل خوردم که به زودی درست میشه فقط دعا کنید که مشکلم حل بشه مرســـــــــــــــــی

mahla چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

من حتما دعا میکنم ایشالا مشکلت حل شه میلاد جانراستی مرسی با این همه کاری که داری بازم سر میزنی و خبر میزاری

مرسی مهلا جان ، آره با این مشکلات یکم وقت میارم که بیام و نظرات شما دوستان خوبم رو بخونم و برای حل مشکلات انرژی بگیرم ، مرســــــــــــــــــــی

مهسا1 چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

دعا میکنم هرچه زودتر مشکلتون حل بشه.سایت kal tumharaبرنامه کلوزاپ پریتی زینتا رو که شاه مهمونش رو برای دانلود گذاشته ولی بازم مشکل همیشگی دارم لطفاکمک کنییییید.

مرسی چشم حتما درست میکنم ، واقا شرمندم که نمیتونم زیاد وقت بزارم برای سایت ولی به خدا قول میدم با انرژی برگردم مرسی خیلی مرسی

zara پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

شاهرخ رو در هر نقشی تصورکنی بی نظیر ه لازم نیست بگم این فیلم هم عالی میشه شاهرخ بار ها ثابت کرده که بی همتاست

سمیه پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

براش آرزوی موفقیت میکنم.مطمئنااین فیلم هم یکی ازپرفروشترین هامیشه چون شاهرخ نامبروانه.مرسیییییییییییییییییییییییییییی.

ستاره جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام می خواستم اگر میشه برام دانلود فیلم دلوالا رو بزاری قبلا هم تو نظرات نوشته بودم جواب دادین باشه خواهش می کنم زود این کار رو انجام بدید اگر شاهرخ جونمو دوست داری زود تر خیلی خیلی ممنون

چشم ولی قولشو در سایت جدید میدم چون در اینجا نمیشه باید از سایت های دیگه بردارم که از کیفیتشون مطمئن نیستم ، پس اگر میتونید یکم صبر کنید تا بیشتر فیلم های شاهرخ را با زیرنویس فارسی و کیقیت عالی برای دانلود بزارم مرسی

zaara جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

قربونش بشم عزیزمه

سمیه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

دوستان یه سایتی پیداکردم هرچه زودتربریدوبه شاهرخ رای بدید.نظرسنجیش درموردبهترین بازیگربالیووده.شاهرخ خیلی کم رای آورده وسلمان جلوترخواهش میکنم بچه ها زودبرید رای بدید.آدرسش روتونظربعدی میدم.

سمیه جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

http://unitezz.com/after-dilip-kumar-and-big-b-who-is-the-biggest-superstar-of-india-vote-now/

نصیر شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

شاهرخ خان افراد زیادی میشود ... شاهرخ خان جی.وانه ... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد