دانلود جشنواره ها

دانلود جشنواره فیلم فیر 2012
دانلود جشنواره  ZEE CINE AWARDS 2012
دانلود جشنواره Apsara 2012
دانلود جشنواره Screen Awards 2012

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

من همیشه قبل اینکه خبربدی میرم ودانلودمی کنم چون من برای دیدن شاهرخیییییییییییییییییییییییییی جونم نمیتونم صبرکنم.همه جشنواره هاعالی بودن.مخصوصااجرای شاه باپریانکااتوجشنواره زی محشره.مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میلادجوووووووووووووووووووووون.دست گلت دردنکنه.

شما کار درست میکنی آفرین ، به دلیل مشغله زیاده ببخشید

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

میگم میلاد جان اینا کامله یا فقط قطعه هایی که شاهرخ هست رو گذاشتن؟؟؟؟
ممنون

بیشتر قطعه هایی که شاهرخ هست موجوده ، چون بیشتر باشه یعنی کامل باشه خیلی حجمش میره بالا و با این سرعت خیلی بالای ایران یکم سخت میشه دانلود کرد

zara یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

اقا میلاد نظر منو که نمی زاری عیبی نداره ولی خواهش میکنم جواب این سوال منو بدید چه شما یا دیگر دوستان کتاب زندگی نامه شاهرخ عزیز رو از کجا میتو نم تهیه کنم ؟هرچی گشتم پیدا نکردم

من کدوم نظرو تایید نکردم ؟ کتاب زندگی نامه شاهرخ که احتمال زیاد در ایران نیست ، باید بگید اگر کسی میره هند براتون از اونجا بیاره ، من خودم هند بودم اونجا در کتابفروشی هاش بود ، ولی خوب چون من اون موقع زیاد تو تو فکر شاهرخ خان و بالیوود نبودم ، این شد که نخریدم و الان میگم عجب اشتباه بزرگی کردم

zara یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

سال نو تهت تبریک میگم امیدوارم سالی پراز سعادت وپیروزی برات باشه سال رسیدن به اوج برات باشه در هر کاریواین وب عالی پربار تر از سال گذشته به کارش ادامه بده ،سال جدید رو به همه ی شاهرخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ها عزیز تبریک میگم

مرسی همینطور برای شما زارای عزیز ، امیدوارم سالی خوب ، پر از موفقیت ، خوشحالی ، شادی و خنده باشه ، (خوشحالی ، شادی و خنده) که تقریبا یک معنی رو میده رو سه بار گفتم چون هیچی بهتر از خندیدن و شادی کردن نیست ، پس هیچوفت در سال جدید به خاطر مسائل کوچیک خودتونو ناراحت نکنین ، مرسی از تبریک و نظرات خوبت

setareh یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

خیلی ممنون که خبر دادی ولی من خیلی وقته که همشونو دانلود کردم فقط آپسارا مونده که اونم دانلود میکنم خیلی ممنون که این جشنواره ها رو گذاشتی

خواهش میکنم ، در همشون شاهرخ بی نظیره مثل هیشه ، سال نو هم مبارک آرزوی سال و خوب و پر از شادی رو براتون دارم

zara دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

وای چرا نیستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییهمه ی جشنواره هارو دیدیم

ببخشید برای دیر جواب دادنم ، درگیر کارای عید بودم ، واقا ببخشید

سمیه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

میلادجوووووووووووووووووووون سال جدید روپیپاپیش به شماوهمه دوستان عزیزم تبریک میگم.امیدوارم سال خوبی داشته باشید وموفق باشید.همتون رودوست دارم وبرای همتون آرزوی بهترین هارودرسال جدید دارم.ممنون ازتمام زحماتی که برای این وب میکشی یکی ازبهترین اتفاقهایی که برای من توسال 90 افتادآشنایی بااین وب بی نظیربود.خیلی خیلی ممنووووووووووووووووووووون.

منم واقا امسال یکی از بهترین اتفاقات زندگیم پیدا کردن دوستان خوبی مثل شما بود ، منم عیدو به شما تبریک میگم ، آرزو میکنم سال جدید برای همه خوب و پر از موفقیت باشه و پر از خوشحالی و شادی باشه مرسی از همتون مرسی

zaara چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

شلام شلام ............................ همین جوری خواستم بگم ماهم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد