دو میلیون بازدید کننده برای شاهرخ خان



پس از اونکه شاهرخ خان در گیشه موفقیت زیادی رو برای راوان بدست آورد حالا ظاهرا این موفقیت تنها مختص گیشه نیست . او در حال حاضر شاه توئیتر هم هست !. امروز عدد بازدید او به 2 میلیون رسید . شاهرخ خان که در چهارم ژانویه 2010 به سایت میکرو وبلاگ پیوست در همون 24 ساعت اول حدود ده هزار بازدید کننده داشت . شاهرخ خان تنها بالیوودی نیست که به این مرز دو میلیون میرسد . پریانکا چوپرا و آمیتا باچان نیز چنین رکوردی داشته اند . این در حالی هستش که بازدید بهترین دوست او کاران جوهر به زحمت به میلیون میرسد .

با دو میلیون پیرو و چت های منظم با طرفداران میتونه روز به روز شرایط برای او سخت تر بشه . این بازیگر در حال حاضر در لندن هستش و مشغول پروژه جدید یاش چوپرا هستش .


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com


نظرات 4 + ارسال نظر
دلنیا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

ای میلاد دستت درد نکنه عکس خیلی خیلی خیلی جالب و جذابی رو گذاشتی.همچین داره منو نگاه میکنه که من اینجا در حال بیهوشیم واسم اب قند بیارینفدای اون دستاش که اون رینگ رو گرفته.من خودم میدونم اخر ش خودکشی میکنم.شاه همیشه و همیشه اوله تویتر و فیس بوک و ... نمیخواد دیگه حالا برای چشم ترکونی خیلیا که تحمل دیدن کینگ رو ندارن اینو بخوننالهی من فداش شم که همیشه ما رو خوشحال میکنه.میلاد با اجازه ت من یه بوس درست و حسابی واسش بفرستم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.ببخشید زیاد شد دست خودم نبود خوبوای میلاد ممنون

چه بوس طول و درازی فرستادی ، خواهش میکنم ، آخه این عکس خود توییترش ، برای همین فرستادم

نصیر جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://kingishq.blogfa.com/

تو در دنیای مجازی هم نور چشم مایی و در دنیای واقعی هم نور چشم مایی

سمیه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

الهییییییییییییییییییییییییییییییی چقدراینجا خوووووووووووووووشگل وناااااااااااااااااااااز شده.خیلییییییییییییییییییی ازخوندن این خبرخوشحال شدممممممممممم.ایکاش منم جزاون نفرات بودم.میلادجوووووووون چرا توشکل ها یه شکل بوس نمیذاری که بتونم براش بوس بفرستم.هزاران بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممم شاهرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررخی.ممنون.

قول میدم در سایت جدید شکلک های خیلی قشنگ و خوشگلی بزارم

mahla شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

الهی قزبون اون هیکل نازش برم که دختر کشه شاهرخ من تو دنیا هم اوله چه برسه به تویتر دوباره مرسی میلاد جان

دوباره خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد