شاهرخ خان : دلم برای دوران کودکی تنگ شده


شاهرخ خان : دلم برای دوران کودکی تنگ شده


ابر ستاره بالیوود میگه : دلم برای کودکیم تنگ شده تنها چیزی که بزرگ شدن برای آدم به ارمغان میاره محدودیت در کشف جنبه های دیگر زندگیست .
دلم برای بچه بودن تنگ شده چون گاهی اوقات حس میکنم همه چیز تکراری شده و کاری جز تکرار کارهای بی اهمیت انجام نمیدهم و اینها به جای این است که به دنبال کشف ناشناخته ها و چیزهای جدیدی باشم . این بازیگر 46 ساله در حال حاضر در پروژه یاش چوپرا در مقابل کاترینا کیف و آنوشکا شرما بازی میکند .


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
نصیر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

وجدانن اخلاقش را ببین که اصلا به فکر جایزه نیست ، اصلا به رقابت در بکس آفیس و این مزخرفات نیست ، زندگی و شناخت زندگی براش مهمتره ، ممنون میلاد

واقا شاهرخ یه دونست

دلنیا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

اهی قربون دلتنگیش بشم من که این حرفو زده از خدا میخوام همیشه تنش سالم و در کنار خونواده عزیزش خوشبخت تر از همیشه باشه.عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.ممنون میلاد جان

خواهش میکنم

سمیه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

منم بانصیرجون موافقم شااااااااااااااااااااااهرخی واقعاتکه وهیچوقت به فکرمادیات نیست همیشه به همسروبچه هاش وکوچکترین جزئیات توزندگیش توجه داره.قربووووووووووووووووون اون دلت برم نفس من.مرسییییییییی میلادجون که همیشه باآپ های خوشگلت ماروغافلگیر میکنی.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد