شاهرخ پریانکا را نادیده میگیرد

دوست داشتن یک فوق ستاره بازی مشکلی هست و اینکه اون ستاره متاهل هم باشه مثل این می مونه که بین شیطان و دریای عمیق گیر افتاده باشی. این دقیقا همون چیزی است که برای پریانکا که ادعای دوست داشتن عاشقانه شاهرخ رو کرده بود اتفاق افتاده.

نتیجه این کارها این شده که طبق گزارشات پریانکا توسط همه بالیوودی ها سرزنش شده است.

در واقع از زمان شروع این شایعات ضربه اصلی زمانی زده شد که گوری همسر شاهرخ خان نام پریانکا رو از لیست مهمانان جشن خط زد.

از اونجایی که گوری همسر دوست داشتنی ستاره ی پرطرفدار بالیوود هستش بسیاری از همسران دیگر بازیگران هم نظیر سوزان همسر رتیک روشن شروع به نادیده گرفتن پریانکا کردند.

از آنجا که مشکلات افزایش پیدا کرده گزارش ها حاکی از اینه که شاهرخ هم در حال حاضر پریانکا را نادیده میگیره به طوری که در یک جشنواره با حضور شاهرخ و گوری پریانکا کاملا تنها بود .

درواقع پریانکا به دست خودش و با لغزشی که داشت باعث این تنهایی بیش از حد خودش شد.


ترجمه : ماندانا
منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 4 + ارسال نظر
دلنیا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

والله به خدا من هر جا که میرفتم گفتم که شاهرخ خان اهل این گند کاری ها نیستش و پریانکا فقط دوستشه اما بعضی از دوستان که چشم دیدن کینگ رو نداشتن این قضیه رو تموم شده دونستن و میگفتن شاهرخ به گوری خیانت کرده اما خدا شاهده که همیشه گفتم شاهرخ خان یه پدر نمونه و یه همسر فداکار برای خونواده ش بوده و گند کاری های دیگر بازیگرا رو نداشته الهی من قربونش بشم که دهن مدیا و رسانه ها رو بسته با این کارش شاهرخ خان هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الان من چه جوری واسش بوس بفرستم تو این شکلا که بوس نیست و لی خوب بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس شاهرخ عزیزم تا ابد عاشقشمممممممممممممم به خدا

شرمنده بابت این شکلا من حتما در سایت جدید شکلای خیلی قشنگی خواهم گذاشت مرسی از نظر خوبت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

منم بادلنیاجون موافقم شاهررررررررررررررررررررررررررررررررخ واقعاتکه وهیچ وقت ازاین کارانمیکنه هیچ زنی بهترازگوری برای شاهررررررررررررررررررررررررخی نمیشه.منم برای جیگررررررررررررررررررررررررررررررم هزاران بوس میفرستم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.میلاد جون ممنون اززحماتت.

خواهش میکنم وظیفست

شادی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

یا خدااااااااااااااااااااااااا چه حرفاااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بشنوید و باور نکنید خدارو شکر شاهرخیم بیش از 20 ساله تو بالیووده و داره مثل الماس میدرخشه و هیچ وقت از این حرفا پشتش نبوده بر عکس اکثر بازیگرا که از این مسائل زیاد داشتن.بعدشم پرینکا عاقل تر از این حرفاست که اینطوری جایگاه خودشو به خطر بندازه.و به نظرم این مسئله که شاهرخی پریانکارو نادیده گرفته جز 1 شایعه چیزی نیست
بازم مرسی از اطلاع رسانیت

آره منم فکر کنم شایعه باشه ولی با صحبت هایی که شده شایدم درست باشه حالا معلوم میشه حتما خبرای دیگری در این مورد میاد

ناتاشا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ای وسله ها به شاهرخ من نمیچسبه
بابا شاهرخ عاشق گوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد