دومین قسمت را.وان بدون ببو


را.وان هیت موفق سال گذشته زوج شاهرخ و کارینا دومین قسمتش نیز ساخته خواهد شد. شاهرخ اصرار زیادی بر بازی ببو(اسم مستعار کارینا) در دومین قسمت فیلم دارد ولی ببو خودش علاقه ای به بازی کردن در قسمت دوم را.وان نشان نداده است. قسمت اول فیلم با بودجه ای 145 کروری ساخته شده بود که انتظار میرود برای قسمت دوم آن بودجه ای مضاعفتر استفاده شود.
حالا باید دید با حذف کارینا از این پروژه کدام بازیگر زن خوش شانسی جایگزین وی خواهد شد؟

 

منبع : bollywood-superstars.mihanblog.com

نظرات 9 + ارسال نظر
mahla سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

خیلیم از خداش باشه با شاهرخ فیلم بازی کنه ولی مثل اینکه لیاقتشو نداره

حالا شایدم بازی کنه زیاد عصبانی نشو باشه

سمیه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

کارینا لیاقت بازی باشاه عزیز رونداره امیدوارم دیگه هیچوقت باشاهرخ همبازی نشه حالا فکرکرده بازیگر قحطیه.من دوست دارم شاهرخ بارانی همبازی بشه.میلاد جان مرسی ازخبررسانیت.

خواهش میکنم ، منم دوست دارم با رانی بازی کنه

شادی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااای جییییییییییییییییییگر اون خنده هاشوووووووووووووووووووووووواینجوری نخند که من دیوانه مییییییییییییییییییی شم
مررررررررررررررررررررررسی

mahla چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

باشه از این به بعد ایطوریم...راستی یه طرفدار پروپا قرص اضافه شده به ساتت هر روز نظر میدم فقط ثبتش کن باشه

حتما ولی بعضی وقت ها من وقت نمیکنم به سایت هر روز سر بزنم واگرنه تمام نظرات ثبت میشه

نیلوفر چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

خیلی هم دلش بخواد
اصلا من نمی دونم شاهرخ چه اصراری داره این همه بازیگر فقط کافیه شاهرخ یه اشاره بکنه همه داوطلب بشن. مثلا ایشواریا تازه جالب هم میشه خیلی وقته باهم فیلم نداشتن.

دلنیا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

اولا باید از خداشم باشه که با کینگ باز بازی کنه دوما من زیاد از ببو خوشم نمیاد و خدا کنه واقعیت داشته باشه و تو سری دوم راون نباشه

دلنیا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

منم با نیلوفر جونم موافقم خیلی خوب میشه با ایش بازی کنه بعد از دیوداس خیلی منتظریم که باهم دوباره فیلمی بازی کنن

ar45h یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

وای ، خدا کنه کارینا بازی کنه

من فکر کنم بازی کنه شاید اینجوری داره میکنه که دستمزدش ببره بالا ، شایدم شایعه ای بیش نباشه حالا در آینده معلوم میشه

یاس چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

از همون اولش هم از کارینا چندان خوشم نمیومد. راوان و بادیگارد هم بخاطر علاقه ای که به شاهرخ و سلمان داشتم دیدم.امیدوارم از رانی تو قسمت دومش استفاده کنه.زوج شاهرخ و رانی فوق العاده و پرفروشه.فکر کنم به همه ثابت شده...

آره رانی با شاهرخ عالی میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد