دانلود دو کلیپ کامل از دون 2

سلام به عزیزان خودم در اینجا دانلود کلیپ کامل Mujhko Pehchaanlo و دانلود کلیپ کامل Dushman Mera را برایتان میزارم . من بعضی اوقات مثل این مورد کلیپ ها را برای دانلود میگزارم ولی یادم می رود که اطلاع رسانی کنم ، خود شما حتما به بخش دانلود کلیپ های دون 2 سر بزنید و چک کنید مرسی .
حالا برید کلیپ ها را دانلود کنید و لذت ببرید از لینک زیر وارد بخش دانلود کلیپ ها دون 2 شوید .

کلیپ های دون 2

نظرات 7 + ارسال نظر
دلنیا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

ممنون بابت کلیب ها اهنگاش محشرن.راستی همبازی بودن کینگ خان و ایش بالاخره راسته؟

سلام خواهش میکنم ، نه هنوز خبر قطعی قطعی نیومده برای همینم من تو سایت خبرشو نذاشتم هروقت قطعی شه هم تو سایت اعلام میکنم هم به شما خبر میدم ، مرسی که انقدر به سایت اهمیت میدین این سایت چند نفر مثل شما طرفدار داشته باشه هیچی کم نداره واقا مرسی

علی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.mediabollywood.in

میلاد جان ممنون
دون 2 آروم و قرار نمیذاره برا آدم ...
ایشالله که فروشش بیشتر از راوان و حتی بادیگارد باشه و رکورد جهانی به ثبت برسونه ...
ایشالله

مرسییییییییییییی عالی بود دست گلت درد نکنه مرسی خیلی حال کردم جبران میکنم

پارسا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام اقا میلاد.عااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بودن.ممنون من مثل علی اقا امیدوارم دون 2 فروش بسیار بالای داشته باشه.انشاالله.

منم از خدامه که فروشی عالی داشته باشه و فکر کنم همینطور هم بشه چون مردم کاراکترشو تو دون خیلی دوست دارن منم همینطور

دلنیا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

ممنون اقا میلاد در حقیقت به نظرم سلیت شما هیچ کم و کاستی ندارههر کی به این سایت نیاد ضرر کرده.بازم ممنون

سلام مرسی شما خیلی خیلی به من لطف دارین مرسی

iloveindia دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

واااااای تورو خدا ببخشین.......من گوشیم افتاد رو موزاییک و دل و رودش پیچید به همدادم درستش کنن......شما آدرس یه فروشگاه اینترنتی معتبر رو اینجا بگو....که دستتون هم درد نکنه ....قیمتش هم پایین باشه آخه چند تا فیلم می خوام....اینا فیلماییه که می خوامشون:
ra.one
kank
don2
saalam-namaste
chaltte-chalte
اون 3تای اولی مهمتره............ببخشین من خیلی بهتون زحمت میدم...

سلام خوب هستین چرا گوشیتون اینجوری شد به خدا امروز می خواستم بهتون زنگ بزنم حالا تا امروز اگه گوشیتون درست بشه حتما بهتون زنگ میزنم در مورد فیلمها هم نگران نباشید بهتون زنگ میزنم توضیح میدم هیچ زحمتی هم نیست ببخشید که بابت گرفتاریهامه که وقت نمی کردم زنگ بزنم ببخشید

سمیه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام میلاد جان خیلی خیلی ممنون ازکلیپهای زیبایی که گذاشتیوعالی بود.دیگه آروم قرار ندارم تاهرچه زودتر فیلم کینگ خان عزیزم رو ببینم.ظاهرجدیدش تو این فیلم خیلی باحاله موهای بلندواقعا بهش میاد.ممنون اززحماتت.

سلام خواهش میکنم ، آره مو های بلند خیلی بهش میاد منم خیلی خوشم اومد از این کلیپش

iloveindia سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

فکر نکنم به این زودیا درست بشه
نمیشه همین جا آدرسه رو بدید؟؟؟؟؟؟؟البته هر وقت درست شد خبر می دم

آدرس جایی نیست من خودم فیلم هایی که میخواهید دارم و می خوام خودم بهتون بدم . باشه پس هروقت درست شد بگین که تماس بگیرم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد