دانلود یک کلیپ و دو تیزر تبلیغاتی جدید از دون 2


سلام به همه عزیزان خودم واقا از اینکه دیر به دیر سایتو آپدیت می کنم ببخشید مشکلاتی دارم که باید به آنها برسم ولی قول میدم از امروز سایتو آپدیت نگه دارم . می دونم این دو کلیپ خیلی دیر رو سایت گذاشتم ولی قول میدم از امروز آپدیت باشم مرسی از نظرات خوب همتون .


برای دانلود کلیپ ها و تیزر تبلیغاتی دون 2 به لینک زیر مراجعه کنید :


دانلود کلیپ های دون 2


نظرات 10 + ارسال نظر
mahdi شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام وب زیبایی دارید
http://www.bollywoodtara.com
خوش حال میشم به ما هم سر بزنید

پارسا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام اقا میلاد.با اینکه سایتتونو دیر اپدیت میکنیدولی باخبرا و دانلودای جدیدتون سایتو میترکونید.ممنون ودمتون گرم. من همون......... هستم.بریدتو قسمت نظرات دانلود متوجه میشید.[:S019 :]

سلام مرسی شما لطف دارید . بله دیدم مرسی که بهم خبر دادید

مریم-جانی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی خیلی باحال بود...
اگه از فروشگاهتونم خبری میشد که دیگه خیلی عالی بود...
ممنون

سلام ، بهتون خبر میدم حتما منتظر باشید

دلنیا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام اقا میلاد من واستون یه بیام گذاشتم که جوابی نگرفتم تو رو خدا زود زود اب کنین.چون خبراتون عالی هستن.فیلم جدید بهانسالی که ایشواریا تو اون بازی میکنه اسمش بلجیرو مستانی ه.هنوز دقیقا معلوم نیست بازیگر مردش کیه.شایعه ست که شاید شاهرخ خان باشه راسته؟

سلام مرسی از تعریفتون و ببخشید گرفتار بودم حتما بررسی میکنم خبرتون میکنم

iloveindia یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

آقا میلاد جایی رو سراغ دارین واسه خرید فیلم هندی زیرنویس با کیفیت بالا که مطمئن باشه؟؟؟؟یه کمم ارزونمن بدجور دارم دنبال این فیلما می گردم:
اول از همه را وان اگه اومده باشه
کانک
دون1

سلام حتما باهاتون تماس میگیرم و بهتون توضیح میدم

دلنیا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

یه دنیا ممنون.بس منتظرم

دلنیا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

بازم سلام اقا میلاد تورو خدا شما هم بگین من که ذوق مرگ شدم همه جا از باجیرو مستانی و ایش و شاهرخ خان میگن .تو رو خدا منتظرم

ar45h یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

موفق باشی میلاد خان

دلنیا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

بازم سلام هنوز خبری ندارین میتونم ادرس سایت رو بهتون بدم من انگلیسم خوب نیست نمیتونم بفهمم .خواهشا زود جواب بدین واقعیت داره همبازی شدن کینگ خان و ایش در باجیرو مستانی

سلام ببخشید داشتم تحقیق میکردم که خبر درسته یا نه ؟ بله تقریبا قراره که با هم دوباره کار کنند یعنی صحبت های جدی شده ولی هنوز دقیق نمیشه گفت که باهم بازی میکنند یا نه ولی فکر کنم این دفعه خیلی جدی تر از دفعه های پیشینه در کل خبر درسته صحبت هایی شده ولی باید صبر کنیم ببینیم که بازی میکنند یا نه

دلنیا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

یه دنیا ممنون اقا میلاد تو رو خدا خبر قطعی به دستتون رسید خبر بدین بازم ممنون

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد