دانلود کلیپ Dushman Mera از دون 2


سلام ، ببخشید از همه دوستان میدونم که سایتو یکم دیر آپدیت میکنم واقا شرمندم خیلی درگیر درسها و امتحان های دانشگاه هستم ولی امروز براتون یک کلیپ جدید از دون 2 میزارم حتما دانلود کنید و لذت ببرید .
دانلود کلیپ Dushman Mera


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم-جانی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
خیلی باحال بود.مرسی
راستی اگر از راوان با زیرنویس فارسی خبری شد حتما بگین...

مهسا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام اقا میلاد.خیلی قشششششششششششنگ و با حاااااااااااااااااااااااال بود.ممنون.

خواهش میکنم

علی نخلی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ http://indiafilm.blogfa.com

سلام بچه ها!
آپ کردم ، چه آپی ...
بیاید نگاه کنید ...
بذار بگم دلتون آب نشه ... زیرنویس فیلم راوان رو گذاشتم...
موفق باشید چه ها!

رهایی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://78

خسته نباشین ولی اگر خبرای ناب وجدید از بالیود دارین بزارین بهتر میشه

دلنیا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام اقا میلاد خبراتون خیلی جالبن یه سوال دارم احتمال اینکه سانجی لیلا بهانسالی در فیلم جدیدش از شاهرخ خان در کنار ایشواریا استفاده کنه هست.منتظر خبرتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد