دانلود تیزر جدید دون 2 و دو کلیپ از RA.One


سلام همین طور که دیروز قول داده بودم اینم تیزر جدید از Don 2 و دو کلیپ با کیفیت از Ra.One
دانلود تیزر جدید Don 2

Hai Ye Maya


دانلود کلیپ Chammak Challo
دانلود کلیپ Criminal

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام.
من که کلیپهای راوان رو ندیدم که فیلم واسم جذابیت بیشتری داشته باشه...
ولی تیزر دان خیلی باحال بود...
بازم دستتون درد نکنه.

علی نخلی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://indiafilm.blofga.com

ممنون میلاد جان
کلیپ ها عالی بودن ...
میلاد جان توی وبلاگ ما جشنه تولده .. حتما شرکت کن ...
پست اول هم خوب بخون ... بعدش هم آدرس وبلاگ رو عوض کن
خودت حالا میفهمی
قربانت

مهسا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

مححححححححححححححححححشر بود.من هنوز منتظرماااااااااااااااااا.

وای وای تورو خدا ببخشید آخه امتحان نیم ترم دانشگاه شروع شده یکم درگیر اونام همین الان نگاه میکنم خبر میدم
----------------------------------------------------------------------------------------
مهسا خانم دیدم ، بعد از هارتیک ، شاهرخ از اون پسر می پرسه : فامیلی تو چیه ؟ فامیلی تو کجاست ؟ آخه پسره فقط اسم کوچیک داشت . بعد پسره جواب میده : که این یک سوال عجیبی . یه جواریی بهم توهین شد ( بعد اینجا یکم همه ساکت میشن ) . بعد میگه : شما ها انگار پدر منو که اینجا نشسته ندیدین ( دوباره یکم جمع ساکتر میشه ) بعد میگه میتونم منم یه توهین بهتون بکنم (شاهرخ و سیف میگن بگو عیبی نداره ) بعد میگه : شما دوتا فقط خفه شین همین کافیه ( بعد جمع دیگه کلا ساکت میشه که همون موقع هم دوربین زن شاهرخ را نشان میده . البته شاهرخ خیلی سریع جمع را با یک شوخی به حالت قبل بر میگردونه بالاخره شاهرخ دیگه کارشو بلده (امید وارم جوابتونو گرفته باشین) ببخشید دیر شد واقا ببخشید

مریم سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

عالییییییی بود،میلادخان تشکر فراوان
وای که چقدر از رقص شاهرخ تو کلیپ criminal خوشم اومد.

iloveindia سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

سرعت اینترنتمون پایینه سر فرصت همه ی عکسایی که درست کردمو می زارم

باشه عیبی نداره هروقت تونستین بزراین منتظرم

مهسا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

ممنون.امیدوارم توی امتحاناتون موفق باشید.

مرسی عزیزم ، بازم سوال داشتین حتما بگین باشه

اتنا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

تیزرا عالیه حرف ندارهممنونتم ترکوندی

iloveindia چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com


سرعتمممممم پایینه نمیتونم دانلود کنممممم
یه سوال:کلیپ های راوان.همه ی کلیپه یا به قولی فقط چند ثانیس؟

دو کلیپی که برای را.وان گذاشتم کامله فقط تیزر دون 2 چند ثانیه است که خوب تیزر تبلیغاتیه

iloveindia چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

من واقعا بابت عکسا عذر خواهی می کنم.باور کن اگه فقط یه کم سرعتم بالاتر بود...ولی حتما می زارمممممممم.می دونم که ربطی نداره ولی کسی می دونه چطور میشه رمز وایرلس رو دراوورد؟؟؟!!!!اگه کسی می دونه بهم ایمیل کنه.یا همین جا بگه.واقعا خیلی ضروریه.:

خوب وایمکس ایرانسل چرا نمیگیری ، قیمتش بد نیست تو دوره هایی که تخفیف میده قیمتش خوبه یه تحقیق بکن اگه سوالی هم داشتی به من بگو من کامل همه چیشو میدونم

iloveindia شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

خببب......شما که داری میگی....یه لطفی کن توضیحات بده...قیمتش هم بگوو دستت مرسی

سلام خوبین ببخشید دیر جواب دادم . شما یک سوال از مخابرات منطقتونم بکنین ببینید ADSL ارایه میدن یا نه. در مورد وایمکس هم باید صبر کنید تا موقعی که تخفیف میده اون موقع قیمتش برای خرید خوب میشه . اگه خواستید یک شماره تماس به من بدید بهتون زنگ میزنم توضیح میدم . البته به سایت ایرانسل هم می تونید سر بزنید همه چیزو توضیح داده

مهدیه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام . وبلاگ فوق العاده خوب و کاملی داری مخصوصا قسمت دانلود،عالی بود من که هیچ جا چنین آرشیو کاملی پیدا نکرده بودم واقعا ممنون. من عشق شاهرخم به خاطر همین واقعا از سایتت لذت بردم. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد