دانلود کلیپ دون 2 در دو ورژن

دانلود Zaraa dil ko Thaam lo در دو ورژن مختلف
 توضیح : وقتی روی لینک بالا کلیک میکنید به بخش دانلود ها میروید و از آنجا به راحتی می توانید دو ورژن را دانلود کنید .

نظرات 9 + ارسال نظر
نصیر پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ق.ظ

سلام, من هر دو ورژن رو دیدم خیلی قشنگن

نصیر پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ق.ظ

سلام میلاد جان, یه درخواست دارم اگه لطف کنی پست فارسی شاهرخ جان رو در ویکی پدیا کاملتر کنی

سلام چشم در اولین فرصت این کار را میکنم مرسی از نظرات خوبت

پرستو پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام آقا میلاد خیلی خیلی خوشحالم چون دوباره کلی استفاده کردم کلیپی که گذاشته بودید خیلی خیلی قشنگ بود واقعا هیجان انگیز و جذاب بود و مرسی از این همه خوبی شما

سلام خواهش میکنم شما همیشه به من لطف دارین مرسی

iloveindia فرانک پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

ببین
وبلاگت مهشرررررررررررهههههههههههههههههههههههههههه
من یه عالمه عکس قدیمی و جدید از شاه دارم می شه برات بزارم؟؟؟
واقعا عالییییییه
وااااااااووووووووووو مردمممممم

سلام مرسی از تعریفت ، من هنوز گالری عکس هارو کامل نکردم منم خیلی عکس دارم و به زودی در سایت قرار میدم ، بزار عکس هارو که گذاشتم اگر دیدی عکسی داری که در گالری من نیست حتما برام بفرست خیلی ممنون

ar45h پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

واااااااااااااااااااااای، این چه کلیپ توووپی بود ..!
بیش از پیش مشتاق این فیلم شدم ..
میلاد جان ممنون، خسته هم نباشید

نصیر جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام, آقا میلاد یه ویدیو جدید دیگه از Don2 اومده زود باش پیداش کن بزار برا دانلود میخوام ببینمش

iloveindia جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.iloveindia.blogfa.com

ابن عکسه رو خودم درست کردم...شما هم عکس خواستی بگو درست می کنم..البته از کارای خودم زیاده ها ولی این یکی چون واسه را وانه می زارم:
http://www.upsara.com/images/vq2xo8oqk0gzf748txrh.jpg

عزیزم این عکس باز نمیشه اگه لطف کنی برام ایمیل کن shahrukhkhanfilm@gmail.com

میلاد SRK جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام میلاد جان . مثل اینکه علاقه ای زیادی به پستهای من نداری واسه همین پاکشون میکنی . فقط میخواستم بگم آهنگ chamak challo بطور کامل واسه دانلود اومده همچنین آلبوم صوتی Don2 هم با کیفیت 320kb اومده اگه خواستی بذار توی سایت . موفق باشی

سلام به دوست گلم نه یه دونه که داده بودی رو نگ داشتم برای یه کاری بعدن بهت میگم من تمام نظرات را تایید میکنم به جز بعضی ها که دلیل داره باشه میزارم یکم سرم شلوغه ببخشید
chamak challo را میدونم اومده منتظرم کیفیت خوبش را آپلود کنم چون من نه فیلم و نه کلیپ بی کیفیت نمی بینم و برای شما هم نمیزارم

مریم جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام. دمتون گرم.خیلی عالی بود...
راستی تو نظرات خوندم میخواین 1 فروشگاه بزنین...
اگه اینطوره زودتر خبرشو بدین که بی-صبرانه منتظریم!
امیدوارم توی این فروشگاهتون فیلمهای قدیمی شاهرخ رو هم داشته باشین. مثل oh Darling Yeh Hai India
چون من یکی که هر جا دنبال این جور فیلمها گشتم نبود...

درباره فروشگاه خبرتون میکنم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد