تیزر تبلیغاتی جدید دون 2

سلام به همه عزیزان خودم امروز براتون تیزر جدید دون 2 را میزارم حتما دانلود کنید .
نظرم یادتون نره

توجه :
به این قسمت بروید هم این تیزر را آپلود کرده ام و هم کلیپ جدید از دون 2 که خیلی قشنگه حتما دانلود کنید .

دانلود دون 2 کلیپ و تیزر
دانلود تیزر جدید

نظرات 7 + ارسال نظر
نصیر پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ق.ظ

عزیزم چرا دانلود نمیشه ؟

مشکلی نداره و به راحتی دانلود میشه دوباره امتحان کن عزیزم

پرستو پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.lovelyfly.blogfa.com

سلام بازم مثل همیشه آقا میلاد گل کاشته
خیلی جالب بود خیلی هیجان انگیز بود خیلی دوستش داشتم بازم از زحماتتون قدردانی میکنم موفق موید پیروز باشید.
راستی آقا میلاد دیگه به وب ما سر نمی زنی یک قولی داده بودی هنوز یادتونه یا نه .
خداییش من هنوز منتظرما ....
پس چرا هنوز این فروشگاهتون راه نیافتاده به خدا دارم پول جمع میکنم . برای اینکه از شما خرید داشته باشم لحظه شماری میکنم .
منم تشنه دیدن فیلم های شاهرخ عزیزم هر روز این عطش بیشتر میشه پس یک سری هم به ما بزن منتظرم.
خداحافظ

ar45h پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام اقا میلاد ... مرسی، اقا عجب تیزری بود، شدیدا منتظر فیلم میمونیم
ممنون

مهسا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

اقا میلاد دانلود نمیشه !

وقتی روی دانلود کلیپ و تیزر دون 2 کلیک کنید یه صفحه باز میشه که از اونجا میتونید دانلود کنید

مهسا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

دمت گرم اقا میلاد عالی بود

پرستو چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.lovelyfly.blogfa.com

سلام آقا میلاد کجایی بابا خبری نیست ازت من همیشه به سایتت سر میزنم همیشه به امید یک خبر جدید و دست اول از شاهرخ عزیزم .
بابت زحماتی که تو این چند وقته کشیدید ممنونم مخصوصا من که بهتون کلی زحمت دادم منتظر کارهای قشنگتون هستم

مریم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

هم تیزر عالیه هم سایتتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد