پوستر های جدید از فیلم های شاهرخ خان طراحی توسط امیر جان

سلام به دوستان گلم ، این پوستر های جدید طراحی شده توسط امیر جان است که واقا عالی و بی نظیر ، واقا مرسی امیر جان ، برای دیدن پوستر ها در سایز و کیفیت حقیقی روی آن کلیک کنید :



نظرات 5 + ارسال نظر
باران دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستتتتتتتتتتتتتت دارم امیر جونم

l20k$@nA دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://mariogomez-fanclub.blogfa.com

وای!.....چقدر قشنگن!
واقعا دستت درد نکنه
یه دنیا تشکر

مرسی خواهش میکنم

امیر دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

خواهش میکنم ... اگه بازم درخواستی دارین در خدمتم

سارا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

واقعا ممنون خیلی قشنگ طراحی شدند کارتون حرف نداره خسته نباشید

مرسی خواهش میکنم

سمیه سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

خیلی عالی بود.ممنون.امیرجان کارت حرف نداره.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد