عکس هایی از شاهرخ خان و آنوشکا شرما برای فیلم جدید یاش چوپرا


نظرات 7 + ارسال نظر
عاشق شاهرخ خان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

مرسیییییییییییییییییییییی

خواهش میکنمممممممممم

مهسا1 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ

ممنون میلاد خان.سایت جدید کی افتتاح میشه؟

میدونم که خیلی دیر شده ولی زود در این ماه راه میفته ، ممکنه وقتی راه بیفته کامل نباشه و نقص هایی داشته باشه ، ولی باید برای تست در سایت قرار بدم تا اشکالاتش معلوم بشه و حلش کنم ، سایتی که به زودی قرار میدم ، کامل نیست و روز به روز کامل تر و بهتر میشه

دلنیا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

الهی فداش شم روز به روز داره جذابتر میشه همین ژستای منحصر به فردش منو کشتههههههههههههههه خیلی خیلی دوسش دارممممممممممممممممم .فداش بشمممم هزاران هزار بوس واسه نفس خان و میلاد

مرسیییییییییی

پرستو یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://weloveshahrukhkhan.blogfa.com

سلام یه سری هم به ما بزن منتظرم

چشم حتما

مریم یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

شاهرخ عزیز رو من هر بار سیگار بدست می بیبینم افسوس میخورم.
حیف تو نیست که بخوای ریه هاتو با سیگار از بین ببری.
میلاد خان متشکرم از عکسای که گذاشتی.

آره واقا حیف ولی ترک سیگار واقا کار سختیه ، استایل سیگار کشیدنشو دوست دارم

سمیه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

مرسییییییییییی میلادجان خیلی عالی بود.شاهرخ مثل همیشه جذاب ودوست داشتنیه انوشکاهم خیلی نازه وخیلی خوشحالم که تواین فیلم باهم دوباره همبازی شدن.

خواهش میکنم ، اره منم آنوشکارو خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که دوباره با هم بازی میکنند

zara یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

مرسی راستی کیفت عکسا هم عالی بود ممنوووووووووووووووووووووون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد