دانلود تبلیغ جدید CHAK 89 با حضور شاهرخ عزیز


Download 3rd Ads For Chak 89

نظرات 8 + ارسال نظر
zara چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

مررررررررررررررررررررررررررررسی میلاد جان

خواهش میکنم عزیزم

مهسا1 چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

ممنون میلاد خان.

خواهش میکنم

دلنیا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

فدای اون نگاه های قشنگش برم که ادمو دیوونه میکنه خیلی خیلی دوسش دارمممممممممممممممم واسش میمیرممممممممممممم.ای خدا هر کاری میکنم جراتشو ندارم واسش پیغام بفرستم چون میدونم سکته میکنممممممممممممممممممممممممممممم ای خدا خیلی خیلی دوسش دارم .تو تبلیغ هم که محشره به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.ممنون میلاد جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

خواهش میکنممممممممممم

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام خدمت میلاد عزیز...دست شمادرد نکنه خیلی عالی وبی نظیر استشاهرخ حرف نداره وکارهای شاهرخ هم تکه.........باز هم ازشما تشکر میکنم.

سلام ، خواهش میکنم

سمیه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

مرسییییییییییی میلاد جان خیلی عالی بود.

خواهش میکنم مرسی

عاشق شاهرخ خان شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

مرسی

خواهش میکنم

شاه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

علی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://http://persiantoontmnt.mihanblog.com/

آیفون 4 رایگان میخوای؟

سلام ...
تا حالا جایی دیدی که وسایل الکترونیکی از قبیل آیفون 4 ، تلوزیون ، آیپد و یا ... رو رایگان بدن ؟

خب اگه ندیدی یه سری به سایت من بزن . آموزش کامل دریافت هر یک از این وسایلو گذاشتم .

اینو بدون که همه اینها کاملا رایگان هستند ، حتی یه ریال هم لازم نیست خرج کنی .

شاید اولش مثل خودم باور نکنی که طبیعیه ولی وقتی نتیجه داد میفهمی که واقعیه و افسوس میخوری چرا زود تر اقدام نکردی .

به هر حال وظیفه من بود بهت خبر بدم .

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کرده و همینطور آموزش بصورت کاملا تصویری را مشاهده کنید !!

راستی حاضر به تبادل لینک هم هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد