نویسنده برای سایت جدید شاهرخ خان


سلام به همه دوستان خوبم ، از همه به خاطر این غیبت طولانی عذر میخوام ، یک مشکل بزرگ داشتم که حل شد ، میدونم که میگین این مشکلات من تمومی نداره ، به خاطر همین تصمیم گرفتم در سایت جدید از چند نویسنده استفاده کنم که این نویسنده ها خود شما هستید ، کسانی که دوست دارند در سایت جدید نویسنده باشند و وقت برای این کار دارند حتما در قسمت نظرات توضیحی در مورد خودشان بدهند و ایمیل یا شماره تماس خود را نیز بنویسند . مرسی از همه شما

نظرات 18 + ارسال نظر
دلنیا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام میلاد جان تو روخدا زود کا را رو بکن که من دق کردم تا سایت جدید رو ببینم

باشه سعی میکنم ، دلنیا جان نمیخوای نویسنده سایت جدید باشی ؟

مهسا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام اقا میلاد خوبید سایت جدیدتون راجع به کیه میخواستم یکی از نویسنده های سایتتون باشم اما واس اینکار به کمکتون احتیاج دارم

سایت جدید در مورد شاهرخ خان دیگه ، اینقدر راحت میسازم که نیاز به کمک نباشه نگران نباشید

مهسا1 سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام.خیلیییی دوست داشتم میتونستم کمکتون کنم .ولی شرمنده هم سرم خیلی شلوغه هم اینکه زیاد بلد نیستم که با کامپیوتر کار کنم.امیدوارم نویسندهای خوبی بتونند با هاتون همکاری کنندو ما طرفدارهای شاه عزیز شاهد سایتی پر محتوا باشیم.مرسییییی

خواهش میکنم ، ولی دوست دارم افرادی مثل شما که واقا عاشق شاهرخ هستند نویسنده سایت باشند ، باز اگر تونستید حتما بهم اطلاع بدید مرسی

مریم چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام خدمت شما میلاد عزیز. باتشکر از شما .میخواستم بگم من دوست دارم جزنویسنده سایت باشم چه کسی بهتر از شاهرخ ...اما بدلیل مشغله کا ری برایم مقدور نیست .اما اگر بتوانم هرازگاهی مطالبی را ارسال مینمایم...باتشکر اززحمات شما....

باشه عیبی نداره پس من با همین ایمیل با شما در ارتباط خواهم بود مرسی

پرستو چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://srk.loxblog.com

راستی یادم رفت بگم تا وقتی که من بتونم به ایمیلم درست رسی پیدا کنم که کاری بود میتونید بیایید به وبلاگم و تو قسمت نظرات خبرم کنید جدا شرمنده ام دعا کنید سریع تر مشکل کامپیوترم حل بشه
تا یادم نرفته منم مثل شما دانشجو هستم و هفته ۳ یا ۴ روز نیستم ولی حالا که تابستان هست تا این یک ماهه که تموم بشه کلا بیکارم و تمام وقت میتونید رو من حساب کنید
خیلی حرف زدم شرمنده ام
بدرود

مرسی از اینکه میتونید کمکم کنی ، پس منتظر خبرم باشید که در وبلاگتون خبرتون میکنم مرسی

دلنیا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

خیلی دلم میخواد خصوصا اینکه مربوط به شاه عزیزم هستش ولی زبانم افتضاحه اصلا در حده انفجار .واسه اپلود فایل هم میخوام یاد بگیرم ولی فعلا کسی نیست کمکم کنه وگرنه خیلی دلم میخواد ولی ماشاالله یا این همه استعداد عالی که من دارم فکر کنم مشکل باشه

نگران نباش ، من احتیاج به کسی دارم که شاهرخ خان رو دوست داشته باشه همین ، وقتی عشق به شاهرخ باشه ترجمه هم میتونی بکنی نگران نباش ولی حتما یک ایمیل یا شماره تماس از خودت بهم بده مرسی

عاشق شاهرخ خان جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://myshahrukhkhan.blogfa.com/

سلام آقا میلاد ، حالتون خوبه ؟ من خوبم

خیلی کم پیدایین و کم به وبتون سر میزنین ، امیدوارم مشکلاتتون حل بشه

راستش من در بخش نویسندگی و ترجمه فعلا نمی تونم کمکتون کنم اما برای آپلود و لینک سازی فایلی رو که داشته باشم یا شما توی نت بهم بگین جه فایلی رو اپلود کنم می تونم کمکتون کنم ، و یا هر نوع کمک دیگه ای در نویسندگی که باشه به غیر از اخبار ، به هر حال به امید روزهای خوب و بهتر

مرسی منم خوبم ، حتما رو کمکت حساب میکنم ، نه فعلا مشکلی ندارم و کلا برای سایت جدید دارم کار میکنم ، خیلی سایت خوبی شده امیدوارم به زودی تمام بشه

مهسا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام اقا میلاد چه خبر از سایتتون؟

سلام ، ساخت سایت به خوبی داره پیش میره و تقریبا قسمت سختش تمام شده ، ولی خوب سایت دیگه یکم زمان میبره ، مخصوصا چون میخوام بخش نویسنده راه بندازم یکم برای اون هم زمان میبره ، ولی با تمام تلاشم دارم میسازم

mobina یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ق.ظ

سلام
من در فیس بوک تو 2-3 گروه عضوم که اونجا فقط اخبار بالیوود مخصوصا شاهرخ عزیز رو پخش می کنند و کااااااملا به روز هستند و از اونجایی که عاااااااااااااشق شاهرخ هستم و وقتم هم آزاده خیلی دوست دارم نویسنده ی سایتی درباره ی اون باشم فقط یه مشکلی دارم تاحالا نویسنده ی یک سایت نبودم و چیزی درباره ی این کار نمی دونم..... اگه کار سخی نیست و فکر می کنید من می تونم انجام بدم خوش حال میشم کمکتون کنم

باشه پس منتظر باشین از طریق ایمیل خبر میدم که سایت تمام شده و اطلاعات رو بهتون میدم

دلنیا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

ممنون که بهم اجازه دادی تو سایتت باشم ادرس ایمیلم رو نوشتم

من ممنونم که میتونی کمکم کنی

احسان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ

من می تونم کمکت کنم

مرسی ، از طریق ایمیل خبرت میکنم

مهسا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام اقا میلاد خوبید؟من همچنان حاضرم که نویسنده ی سایتتون باشم میتونید رو من حساب کنید.حسابی واس اینکاروقت دارم.

سلام مرسی شما خوبید ؟ به محض اینکه سایت تمام بشه از طریق ایمیل خبرتون میکنم

کانون هواداران سام درخشانی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.just-sam1354.blogsky.com

سلام من امروز اولین فیلم از شاهرخ خان رو دیدم:قهرمانان شرور نیستند" خیلی قشنگ بود براشون آرزوی موفقیت میکنم...................................

مرسی

سارا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام من احتمالا می تونم کمکتون کنم.
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

مرسی ، پس از طریق ایمیل خبرتون میکنم

مهسا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام اقا میلاد شما تا حالا با شاهرخ حرف زدین؟یا باهاش ملاقات داشتین؟شماره ای چیزی ازش ندارین؟ادرسی که از خونش تو سایت گذاشتین درسته؟

نه با شاهرخ حرف نزدم فقط یه مدتی که هند بودم ، قرار بود از نزدیک ببینمش که نشد ، عیبی نداره دیدن شاهرخ خیلی کار سختی نیست اگه بری هند حتما در یک موقیتی میتونی ببینیش ، آدرسشو دقیقا نمیدونم که درسته ولی تحقیق میکنم و اگر اشتباه بود درستش میکنم ، ولی اگر بری بمبئی به هر ریکشایی بگی که منو ببر خونه شاهرخ سه سوته میبرتت

علیرضا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام درخصوص زندگی خصوصی وطریقه گذران اوقاتش نیز مطلب بنویس مرسی

سلام ، اینجور مطالبو در توییترش قرار میده ، باشه سعی میکنم که مطالب مهم را ترجمه کرده و قرار بدم

پرستو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.weloveshahrukhkhan.blogfa.com

آخه دیگه الان دیر شده مثلا اگر 1 تیر نیاز داشتی من خودم داوطلب بودم ولی الان سال تحصیلی جدید و .....

عیبی نداره اگر تونستی و درسات خیلی سنگین نبود بگو

پرستو چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://weloveshahrukhkhan.blogfa.com

حتما از خدام است
ولی برای تابستان ی جا برای ما نگه دار

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد