دانلود تبلیغ جدید شاهرخ برای رستوران CHAK89


سلام به دوستان گلم ، ببخشید به خاطر این چند روزی که نبودم ، امروز براتون دانلود تبلیغ جدید شاهرخ خان برای رستوران CHAK89 گذاشتم ، که شاهرخ برای این رستوان دوتا‌ تبلیغ بازی کرده بود که من دوتا تبلیغ رو به هم وصل کرده و داخل یک کلیپ قرار داده ام ، میتونید از لین زیر دانلود کنید و لذت ببرید : 


دانلود : Download SRK Ads For CHAK89 Avi Format

دانلود : Download SRK Ads For CHAK89 Flv Format

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

مرسییییییییییی میلادجان هم بابت هیدرقشنگی که گذاشتی هم بابت ویدئوی تبلیغ شاهرخ.مثل همیشه کارت حرف نداره.خیلی خیلی ممنووووووووووون.

خواهش میکنم مرسی

مریم دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام اقا میلاد. خیلی ممنون . میدونید وقتی میاین، جبران نبودنهاتون میشه و هر بار ما رو با یه سورپرایز جدید رو برو و خیلی خوشحال میکنید. بازم ممنون.

مرسی شما لطف دارید

zara دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

من هنوز دانلود نکردم فقط میخواستم یه تشکر بکنم برای این هیدر خیلی عالیه مرسی

خواهش میکنم

مریم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام .خسته نباشید .واقعا علی وبی نظیر ه هربار با این سوربرایزها غافلگیر میشوم........شاهرخ همیشه (به قول بریانکادر مراسم آبسارا super hero and super star)است........باز هم ازشما تشکر میکنم.........

خواهش میکنم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد