عکس های جدیدی از پشت صحنه فیلم جدید یاش چوپرا

بعضی از عکس ها کیفیت خوبی ندارن و کیفیت بهتر آن ها را پیدا نکردم شرمنده

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ کافیست روی آن کلیک کنید :


نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا1 دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام .عکسای جالبی بود.مرسیییییییییییییییییییییییی. خوش به حال آنوشکا و کت که باهمچین جیییییییییییییگری هم بازی شدن.کاشکیییییی اون سیگار لعنتی رو ترک میکرد.

خواهش میکنم ، ولی سیگار کشیدن بهش میاد

zara دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

مرسی میلاد جان چندتا از این عکسارو ندیده بودم تو نظرسنجی هم بهت گفتم عکس فقط از شاه باشه دیگه کیفیت مهم نیستخوب شد درمورد نظرسنجی که مریم جون سوال کرده بود گفتی برای چی کامنت هارو ثبت نکردی بازم ممنون

خواهش میکنم ، حالا اگر شد یه خبر کلی در مورد این نظرسنجی میدم مرسی

ro0ya سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir

harkari mikonam neshon nemide

در دفعه های بعد عکس ها را یه جور دیگه در سایت قرار میدم که مشکلی نداشته باشین

سمیه چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

مرسیییییییییی میلادجان عکسهای قشنگی بود.منم بازارجون موافقم کیفیت مهم نیست اصل اینه که شاهرخ تواون عکس باشه.اگه سیگارنمیکشید خیلی خوب بودولی بااین حرفت موافقم که بهش میاداستایل شاهرخ جوریه که همه چی بهش میاد.وای خوش به حال انوش وکت که وقتشون باشاهرخ میگذره.ولی من خوشحالم که یه باردیگه باانوشکاهمبازی شداین دخترخیلی دوست داشتنیه دوست دارم بازم باهم همبازی بشن.باکاتریناهم باید ببینیم زوجشون چه جوری میشه.ولی درکل این فیلم خیلی پرفروش میشه چون شاهرخ دراون بازی کرده.شاهرخ عزیزم خودش به تنهایی عامل موفقیت فیلمهاست.

خواهش میکنم عزیزم ، مرسی

srk جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

اینها حرف های سلمانی هاست برای یک نظر سنجی باعنوان خوشتیپ ترین ها
((نویسنده: الهه اس کیجمعه 6 مرداد1391 ساعت: 15:21ای وااااای منم فک کردم شاهرخ خان حداقل 55 یا 60 سالش باید باشه واااااقعا اونم 46 ساله اشه اخی چقدر شکست خورده ))

((نویسنده: میثم88جمعه 6 مرداد1391 ساعت: 12:49منم با دوستان موافقم ولی یه نکته واقعا شاهرخ 46سالشه من قکر میکنم حداقل باید 60 سالش باشه))
((نویسنده: دیناجمعه 6 مرداد1391 ساعت: 13:15خیلی عجیبه، مگه غیر سلمان خان، خوش تیپ دیگه ای هم پیدا میشه، ))
خودتون قضاوت کنید

جالب بود مرسی ، با اینکه سایت ما در مورد شاهرخ خان ولی اصلا دوست ندارم در مورد بازیگر های دیگه مخصوصا سلمان ، امیر و ... حرف های بدی گفته بشه و بهشون توهین بشه ، چون من همشونو دوست دارم ولی شاهرخ رو یه جور دیگه دوست دارم ، میدونم که طرفدارای این سایتم نظر منو دارن و این فرق دوستاران شاهرخ خان با دوستاران سلمان خان و ...
مرسی

بهاره یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

مرسی میلاد جان عکسهای قشنگی بود. زحمت کشیدی. راستی دیگه آهنگ های درخواستی رو برای دانلود نمیذاری؟

سلام خواهش میکنم ، نه فعلا به دلیل مشغله زیاد و ساخت سایت جدید نمیتونم چون ممکنه قول بدم و نتونم انجام بدم ولی جبران میکنم اینو قول میدم

مریم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

باسلام خدمت شما .عکسهای جالبی بود .من که بی صبرانه منتظر اکران این فیلم هستم .باید فیلم قشنگی باشه.....فیلمهای شاهرخ هم زیبا وهم دیدنی هستند.مخصوصانقشهای رومانتیک شاهرخ..............متشکرم...

سلام خواهش میکنم ، واقا از همه فیلم های شاهرخ ، رمانتیکاش یه چیز دیگست

سمیه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

میلاد جان میشه هیدر وبت روعوض کنی این هم قشنگه ولی برای تنوع اگه عوضش کنی خیلی خوب میشه.ممنون.

واقا مرسی که بهم گفتی چون اینقدر مشغول ساخت سایت جدیدم که به زیبایی این سایت زیاد فکر نمیکردم ، مرسی همینطور که میبینی بعد از خوندن نظرت سریع عوضش کردم واقا مرسی

نصیر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.kingishq.blogfa.com/

www.the-top-tens.com/lists/sexiest-men.asp

مرسی نصیر جان من به سایت رفتم و به شاهرخ رای دادم ، دوستان به سایت که نصیر جان اعلام کرده برید و به شاهرخ عزیز رای بدید

فریده یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

خیلی خوب بود بعضیاشونو قبلا ندیده بودم من که بی صبرانه منتظر این فیلم هستم بازم ممنون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد