صحبت های شاهرخ خان در مورد ابر قهرمان ها و بتمن


دیروز شاهرخ خان در برنامه تلویزیونی The Front Row که از کانال Star World پخش میشود حضور پیدار کرد و در مورد ابر قهرمان ها ، فیلم جدید بتمن (چون شاهرخ یکی از طرفداران و علاقه مندان به بتمن است ) ، در مورد فیلمش را.وان و ... صحبت هایی کرد . به دلیل زیاد بودن صحبت ها من فقط قسمت هایی را ترجمه کردم و برایتان گذاشتم ، بقیه را خودتان دانلود کنید و ببینید .


آنوپاما : شاهرخ به نظرت سخت ترین چیز در بودن در نقش یک ابر قهرمان چیست ؟

شاهرخ خان : در ابتدا اجازه بده که من نظری که در مورد ابر قهرمان دارم را بگویم ، بدیهی است که آن ها لباس های تنگ میپوشند و پرواز میکنند . و دلیلی که آن ها روز به روز در سراسر جهان گسترش پیدا میکنند این است که همه ی ما چه از قلبی و عقلی دوست داریم که در آرامش و امنیت باشیم که این ابر قهرمان ها این ها را برای ما فراهم میکنند .

من با داستان های بتمن ، سوپر من ، مرد عنکبوتی و بعضی از ابر قهرمان ها که هیچ وقت محبوب نشدند بزرگ شده ام . من یک حوله قرمز و و یک کفش آبی شنا داشتم که آن ها را میپوشیدم و روی تخت نشسته و پرواز میکردم . من همیشه دوست داشتم در ژانر بتمن بازی کنم و من با را.وان این کار را انجام دادم . فکر کنم که در هند یکی از تیم تحقیقاتی به من گفت که زمانی که ما در حال ساخت فیلم را.وان بودیم ، خیلی به عقب رفتیم ولی بعد ها به من گفتن که 10 ژانر از لحاظ محبوبیت در هند و داستان های علمی تخیلی و ابر قهرمانی وجود دارد که را.وان بهترین آن ها است .

آنوپاما : چرا ؟

شاهرخ خان : برای اینکه من فکر میکنم که فیلم های ابر قهرمانان فوق العاده به صورت موازی با سینمای هنری و تجاری کار میکنند . وقتی تو یک فیلم هنری میسازی فروش زیادی نخواهد داشت برای اینکه تو 10 نفر برای تماشای فیلم داری و به اندازه ی همان 10 نفر پول خرج کرده و بدست میاری .

این هما چیز مشابه برای فیلم های ابر قهرمان است ، شما باید پول به اندازه ی کافی برای فیلم خرج کنید چون مخاطبان زیادی متظر برای رونمایی آن هستند پس این نوع فیلم ها ، فیلم های هنری ولی در حوزه تجاری هستند . منظورم این است، شما به یکی از کارگردانان بزرگ که یک فیلم سوپر قهرمان ساخته شده است نشان دهید ، حالا مرد عنکبوتی که میرقصد ، او قصد ندارم مرد عنکبوتی در آن برقصد ولی باید آن را در فیلم قرار دهد چون فیلم که چنین هزینه ای داشتی و مخاطبان مختلفی نیز دارد باید تمام جنبه ها را پوشش دهد ، شما نمیتوانید شخصی را انتخاب کرده که بسیار ضعیف است و ناگهان رشد کرده و ابر قهرمان شده و به دنبال نجات جهان است .


دانلود : Shah Rukh Khan The Front Row

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

مرسییییییییییی میلادجان.خیلی مصاحبه قشنگی بود.

خواهش میکنم

مهسا1 دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

مرسیییییییییییییییییییی اقا میلاد.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد