عکس هایی از دیدار شاهرخ از رستوران chak89

برای دیدن هر عکس در سایز بزرگ کافیست روی آن کلیک کنید :



نظرات 4 + ارسال نظر
zara شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

مرسی میلاد جان اسم شاهرخ باید بزاریم نفس خان چقدر ماه شد
شاهرخ=ماه

خواهش میکنم ، آره دقیقا

سمیه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

وااااااو چه عکسهای قشنگی بودن.مرسییییییییییی میلادجان.خیلی عالی بود.ماشالا هرروز داره جوون تروجذاب ترمیشه.چه امضای قشنگی هم داره.خوش به حال اونای که باهاش عکس گرفتن.

واقا خوش به حالشون

مهسا1 دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

عکسهای جالبی بود .مرسیییییییییییییییی.

مریم دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

باسلام خدمت شما.می خواستم بگویم شاهرخ در این جمع می درخشد..خیییییییییییییلی عالی ومانند همیشه جذاب.....راستی من از شماگله ای دارم.چرا نظر مرا درمورد (نظرخواهی ازسایت)درج ننمودید؟به هرحال من یکی از طرفدارن همیشگی شاهرخ هستم وازاینکه در این ارتباط زحمت می کشید بسیار متشکرم .

سلام مرسی ، نه من نظر هیچ کس را تایید نکردم به جز 2 نظر که نمیخواستم تایید کنم میخوام که جلوی چشمم باشه و نظرات خوب شما دوستانم را ببینم و در سایت جدید اعمال کنم ، مرسی از نظر خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد