نظرسنجی در مورد سایت جدید :


سلام به همه دوستان گلم ، همینطور که میدونید در حال ساخت سایت جدید هستم و اگر یکم دیر به دیر به سایت سر میزنم به همین دلیله ولی به زودی ساختش تمام میشه و بر میگردم .

از شما دوستان خوبم که همیشه همراهم بودین کمک برای ساخت سایت جدید میخوام ، میخوام بدونم که از سایت جدید چه توقعی دارین و دوست دارین چه چیزهایی داشته باشه ؟ دوست دارید در صفحه اول سایت چه چیزهایی ببینید ؟ و کلا نظر خودتونو در مورد سایت جدید بگید ؟ اگر سایت خوب و عالی میخواین لطفا نظرات عالی و کارآمد بدین مرسی

منتظر نظرات خوبتون هستم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

خــــــــب.......این سایتت انقدر قشنگ و کامله که نمیدونم چی باید برای سایت جدیدت پیشنهاد کنم...

مرسی ولی این سایت خیلی کامل نیست خیلی نقص داره

مرد شماره یک پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام میلاد جان ، دوست دارم منو شناخته باشی چون به دلایلی اسمم رو عوض کردم و چون گفتی نظر بدین برای من این نظر سنجی مهم بود و مجبور شدم نظر بذارم ، مرسی

اون چیزی که از همه مهمتره اینه که هر چیزی کاملش خوبه ، و اما در مورد سایت و نظر سنجی شما
یکی تازه با شاهرخ خان آشنا شده پس برای اون شناخت زندگی شخصی شاهرخ و دسترسی به فیلمها و عکسها و آهنگهای فیلمها و آلبومهای متفرقه مهمه
یکی خیلی وقته با شاهرخ خان آشناست پس برای همچنین افرادی خبرهای فیلم و مربوط به زندگی شخصی مهمه
یکی علاوه بر موارد بالا خبرهای حاشیه ای و کنایه و حرفهای دیگران که به شاهرخ خان گفته میشه براش مهمه
اما از نطر من که میشه گفت همه چیز برام مهمه دو مورد رو اول قرار میدم 1 : خبرهای فیلم 2 : زندگی شخصی که قسمت تجارتیش هم محسوب میشه
مرسی

مرسی نصیر جان خیلی نظرت خوب بود مثل همیشه ، حتما انجامش میدم

مهسا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام اقا میلاد بابت همه چی ممنونم و خسته نباشید میگم تمام چیز های این سایت کامله و هیچ نقصی درش نیست ولی یه خواهشی داشتم میشه تو سایت جدید از خبر ها و فیلم های جدید دیید بازیگران دیگه هم بذارید مثلا کارینا کاپور یا سوشمیتا سن و هر بازیگر دیگه ممنون

مرسی عزیزم ، نمیدونم که بتونم ولی سعی میکنم یه فکری در موردش بکنم حالا شاید نه دقیقا چیزی که خواستی رو انجام بدم ولی یه فکرایی دارم

jتینا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

خیلی سایتتون عالی و کامل
فقط من چند تا از فیلمای srk رو ندیدم که خیلی دوست دارم ببینم نمیدونم باید از کجا تهیه کنم
در کل سایتتون عالیه من فکر نمی کنم به سایت جدید نیاز باشه
من فکر نمی کردم شاهرخ خان طرفدار پسرم داشته باشه فکر میکردم 90 درصدشو دخترن برام جالبه یه پسر سایت در موردش ساخته

مرسی از تعریف خوبت ، آره طرفدارای دخترش خیلی بیشتر از پسران ، در سایت جدیدی که در حال ساخت میتونید فیلم هارو تهیه کنید

ناتاشا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

بیشتر عکس بذار من هم قراره یه سایت درباره شاهرخ خان درست کنم

چشم در سایت جدید حتما این کارو میکنم

الناز دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

این اولین سایت کامل و خوبیه که تا حالا دیدم اکثرا برای هر عکس و فیلم و خبر جدید توسایتای آلمانی یا انگلیسی دنبال میگشتم واقعا ممنونم امیدوارم با تهیه سایت جدید این سایت جمع نشه یا جوری تغییرش ندی که باز برم سایتای دیگه

مرسی ، نه خیلیم بهتر از اینی که هست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد