دانلود تبلیغ جدید شاهرخ برای هیوندا


Download Shah Rukh Khan Ads For Next Gen i10

نظرات 11 + ارسال نظر
نصیر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

دمت گرم میلاد جان اساسا اون ماشین قشنگ بود ولی من جلب شاهرخ خان بودم آخه شاهرخ خان یه دونست اما ماشینه یه دونه نیست مرسی

چه جالب گفتی خوشم اومد

مریم چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

وااااااو. کولاک کردین میلا خان، عالیییییه
خیلی ممنون.

خواهش میکنم

zara چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم

نصیر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام میلاد جان ، نمیخوام جسارت کنم ولی سایت " همه چیز از بالیوود " که شما لینکش کردی الان فعالیت نمیکنه ، من خیلی وقته میرم بهش سر میزنم ولی فقط یه صفه بدون قالب قبلی و پست و عنوان سایت است

مرسی نصیر جان الان درستش میکنم مرسی

سمیه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

مرسیییییییییییییییی عزیزم.خیلی عالی وبینظیربود.شاهرخ همیشه ودرهمه عرصه هابهترینه.

خواهش میکنم ، اره شاهرخ همیشه تبلیغاتش خوب و قشنگه

maryam kumar چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://akshaykumar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز زیبا بودن عکسها مرسی بیا پیشم منتظرت هستم

سلام چشم حتما

mahla جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی مرسی
خیلی خیلی خیلی باحال بود

خواهش میکنم

مهسا1 یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام اقا میلاد.این ادرس یوتوب یه تبلیغ با پشت صحنه که شاهرخ با جوهی بازی کرده قبلا ادرس یوتوب تبلیغ دکور هم بود الان هرچی گشتم نتونستم پیداش کنم.شاید بتونید از این ادرس این تبلیغ رو برای دانلود بذارید مرسییییییی.http://youtu.be/5kis4io142c

سلام ، این آدرسش اشتباهه ، درستشه بده حتما در سایت برای دانلود میزارم

دلنیا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

میلاد جان سلام نظر قبلی تو پست من برگشتم من بودم.میلاد یه خواهش داشتم نمیدونم ولی خیلی خیلی دلم پره این سایت شاهرخ عزیزمه ولی تو رو خدا میلاد همیشه اپ باش چون این تنها سایت شاهرخ خانه البته یاسمن جون و روژان که خیلی زحمت میکشن وو همیشه هم واسه خبرای شاه خیلی خیلی زحمت میکشن چون فن ش هستن ولی اینجا متعلق به خود شاه هستش نذار بهمون تیکه بندازن میرم هر جا یه چیزی میگن تا میایم جواب بدیم متهم میشیم به متعصب و عقده ایی. میدونم سرت شلوغه به خدا من زیاد تو این کار سررشته ندارم و گرنه کمکت میکردم و اینو هم میدونم دارم تو تنگنا میذارمت ولی میلاد ازت خواهش میکنم نذار بهمون بخندن من که دلم خیلی خیلی پره دارم میترکم.میشه بگی حداقل تا چند وقته دیگه سایت جدیدت رو رااندازی میکنی؟؟؟؟

سلام دلنیا جان خوبی ؟ مرسی از نظر خوبت ولی نگران نباش ، وقتی سایت جدید راه بیفته مطمین باش که جبران میکنم ، الانم که زیاد به سایت سر نمیزنم و بهش نمیرسم به خاطر اینه که تمام وقت دارم روی سایت جدید کار میکنم و واقا درست کردنش زمان میبره ، هر کی میخواد بخنده بزار بخنده ، به زودی در همین سایت یه نظرسنجی برای سایت جدید میزارم که شما ها باید بهم کمک کنین و نظرتونو دقیق بگین تا من بتونم سایت جدید و بهتر و کاملتر بسازم ، پس نگران نباش به زودی قول میدم جبران کنم

مریم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

باسلام خدمت شما .واقعا دست شما درد نکنه .این تبلیغ شاهرخ خیلی خیلی محشر بود .شاهرخ همیشه کارهاش مانند خودش تک ومنحصر بفرده.اززحمات شما قدر دانی مینمایم.عکسهای شاهرخ هم حرف نداره.منتظرکارهای بعدی شماهستم.......خسته نباشید.

خواهش میکنم مرسی

mahsa سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

وای وای...
عاشق شاهرخم...
یعنی حس میکنم خیلی احساس خرج میده مخصوصا توی این فیلمی که چند وقت پیش دیدم "kall ho naa ho"
یا مثلا pardis
,.....
همشون قشنگن و با احساس.
جاهایی که اشکشو در میارن یا جاهایی که خیلی جدیه...
عاشقشم...
راستی برات ایمیل زدم ... آدرس جایی رو که ازش سی دی میخری رو میخوام...
دارم از بی فیلمی میمیرم
حتما تو یاهو پیغام بذار اما ایمیل نده.

من از جایی فیلمارو نمیگیرم چون هیج جا اون کیفیت و فیلمهایی که من میخوامو ندارن ، به زودی سایت جدید راه بیفته از اونجا فیلمارو تهییه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد