امتحانات... :-(


سلام به همه عزیزان خودم ، خوب در همه سایت ها و وبلاگ های دوستان امتحاناتشون تموم شده ولی برای من تازه شروع شده ولی خوشبختانه فقط 1 هفته امتحان دارم از 1 تا 8 ولی بدبختانه همه امتحانام پشت سر همه و هیچ وقتی برای خوندنشون ندارم ، برام دعا کنید که بتونم همشونو پاس کنم مرسی . پس اگر در این یک هفته مطلبی نذاشتم یا خبری ازم نبود خودتون به خوبی خودتون ببخشید مرسی .


قول میدم در تابستون تمام این کم و کسری هارو جبران کنم ، این عکس قشنگم از کینگ خودمون براتوم گذاشتم .

مرسی از اینکه همیشه همراه من و این سایت هستید مرسی

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا1 چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام اقا میلاد.امیدوارم امتحاناتون رو با موفقیت پشت سر بذارید و بعد با دستی پر تر برگردید.من که دیگه کلا دپرس شده بودم.

مرسی حتما با دست پر برمیگردم

بهاره چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام خوبی آقا میلاد؟ برات دعا میکنم توی امتحاناتت موفق بشی. عکس خیلی قشنگن گذاشتی. ممنون. راستی این سایت جدیدی که قراره درست کنی، شامل چه قسمتهاییه؟ و اینکه فروشگاه رو هم توی همین سایت جدید قرار میدی؟

مرسی بهاره جان ، قسمت هاشو حالا میبینین ولی فروشگاه آره در همین سایت جدید قرار داره دعا کنین بتونم زود حاضرش کنم

الناز احمدی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
امیدوارم در امتحانات و تمام مراحل زندگی موفق باشید و خیلی خیلی خیلی ممنون به خاطر مطالب و سایت زیباتون.من خیلی خوشحالم که شما پسر ها هم طرفدار سلطان بالیوود هستید (چون همه فکر می کنند که فقط دخترها فیلم هندی دوست دارند و ما رو مسخره می کنند.) به امید موفقیت روز افزون شما و با تشکر از همه دوستان

مرسی عزیزم ، بزار مسخره کنن ، همیشه بدون کسایی که مسخره میکنن یا کمبود دارن یا عقده دارن

zara چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

عکسی که گذاشتی عالی بود انشاالله که در امتحانات موفق باشی وبا خیال راحت یه تابستون خوب داشته باشی باسایت جدید در کنار شاهرخی های گل

مرسی عزیزم

پرستو چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام آقا میلاد شما این قدر در این سایت زحمت کشیدید که جای بسی قدردانی و تشکر از شما داره انشاالله فصل امتحاناتتون رو هم با موفقیت ژشت سر بگذارید من حتما براتون دعا میکنم که در امتحانات موفق باشید شما دوستداران شاهرخ خان هم برای من دعا کنید چون منم امتحاتم شروع شد ولی تا ۱۴ تیر طول میکشه ممنون از همگی به خصوص آقا میلاد

مرسی عزیزم ، خدا کنه در امتحانات بهترین نمرات رو بگیری

سمیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

مرسییییییی میلادجان که خبردادی.ایشالاکه امتحاناتت روباموفقیت پشت سربذاری.

مرسی عزیزم

دلنیا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

وای یا خدا میلاد این عکس شاه محشره واقعا دستت درد نکنه .فدای اون طرز لوله گرفتنش بشم اون موهای خوش فرمش و اون عینکش که منو دربست کشته.میلاد امیدوارم تو درسهات هم موفق باشی و بعدش با دست پر برگردی

مرسی دلنیا جان

فرانک جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

سلام داداشیییییییی.....چی میتونم بگم جز این؟!!؟!؟:
موفــــــــــــــــق باشی!

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://..........

باسلام خدمت شما وبا تشکر از زحمات شما. لطفااز شاهرخ عکسهای بیشتری بزنید .من یکی ازطرفداران بی حدوحصر شاهرخ هستم.وبلاگ شما بسیار عالسیت .برای شما آرزوی موفقیت دارم.

چشم حتما ، مرسی از شما در سایت جدید عکس های بیشتری خواهید دید خیلی بیشتر

نصیر شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام میلاد جان ، امیدوارم حالت خوب باشه الان اومدم توی سایت و متوجه این پست شدم ، ما به وجود تو افتخار میکنیم که اینقدر با وجود تمام درس ها و مشغله ها باز هم داری برای همه زحمت میکشی و کلمه ای بهتر از تشکر برای اینکه بتونم برای تمام زحماتت ازت تشکر کنم ندارم برو و امیدوارم توی درس هات موفق بشی ، منم دوست دارم مثل دوستان عزیزم احساسم را بگم ، وقتی توی این سایت میام احساس آرامش بهم دست میده ، انگار یکی داره منو نوازش میکنه ، انگار توی بهشت هستم و دلیل این جز محبت من به شاهرخ خان و وجود شما دوستان بهتر از گلم نیست ، و الان که دارم مینویسم انگار دارم پرواز میکنم ، گرچه چشم های قلبم بعد از کودکی کور شدن اما باز هم برای من یک زیبایی نمایان هست و اون اینکه خیلی برای من زیباست که من و تو و خیلی از بچه های دیگه با هر سطح از زندگیشون از سراسر کشور عزیزمون و شایدم دوستانی از خارج از کشور دور هم جمع میشیم و فقط از عشق خودمون و دیدگاه های خوب خودمون حرف میزنیم ، الان که داشتم این متن را مینوشتم منظره ای از سبزه زار و آدم های زیادی که هرکدوم در حالتی هستن ، یکی نشسه و یکی ایستاده و خوشحالند جلوی چشمان ذهنم ظاهر شد ، و آری اینجا بوستان شاهرخ خان است پس بشتابید تا رنگی از محبت بشری را ببینید ، من از خیلی وقت پیش دنباله رو تو و وب نویسی تو توی نت هستم و کارهای قشنگت را توی نت دیدم که چطور عاشقانه به شاهرخ خان محبتت را با وب نویسی اظهار کردی و همیشه سعی کردی با کمال ادب با مراجعه کننده های خودت برخورد کنی و فقط و فقط تشکر

مرسی نصیر جان ، تو همیشه با نظر های منو خوشحال میکنی ، واقا از این همه محبتی که نسبت به من داری ممنونم ، امیدوارم بتونم با سایت جدید محبت های شما دوستان خوبم را جبران کنم

یاسمن یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://donyayecinema.persianblog.ir

میلاد جا درباره ی بازیگر زن چنای اکسپرس خبری جدید داری ؟؟؟؟؟؟

بله ، شنیده شده که دیپیکا پادوکون قراره این نقش و بازی کنه

mahla پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

ایشالله موفق باشی داداش مرسی از عکس قشنگتبابا تو که همیشه خجالت زدمون کردی با زحمتاتاین چه حرفیه که میزنی ایشالله سایت جدیدو میترکونیم

مرسی ، آره حتما میترکونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد