شاهرخ‌خان: من فیلم‌هایم را برای 100 کروری شدن نمی‌سازم.


علاوه بر  بازگشت آکشی کومار به سبک معروف خود، اکشن، چرابودهوا رودی هم راه را برای ورود دوباره بازیگران به کلوپ 100 کروری هموار کرد. بنظر می‌رسد این گروه انحصاری، بهترین مکان برای درخشش ستارگان بالیوود باشد. و اگر چه شاهرخ‌خان در سال 2011 جایگاه خود را با 115 کرور حفظ کرده بود، اما این بازیگر اصرار دارد که هیچ وقت فیلم‌هایی را برای راه یابی به این کلوپ نخواهد ساخت.  فیلم را برای طرفداران  خود می‌سازم، نه برای این چیزها. «این‌ها را SRK گفته بود کسی که  تیم IPL او (KKR)جایزه تورنمنت کریکت را چند هفته قبل برده بود.» نیازی به دلیل برای شادبودن ندارم، دوست دارم همه در سراسر جهان مرا دوست داشته باشند و من همیشه برای رسیدن به این هدف کار می‌کنم. »
طبق نظر این هنرپیشه، این تصورات او است که به او تاکنون در کارش کمک کرده است او می‌گوید «کسی کتابی را با نام «The Secret by Rhonda Byrne» داده است که در مورد چگونگی رسیدن به اهداف با تصور  کردن آن‌ها است .و در ادامه اضافه کرد  برای مثال، استادیوم‌ها، استودیو، خانه و حتی دختر  خودمو  که تصور می‌کنم  به آن چیزها در زندگی می‌رسم.
نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

قربون اون معرفتش برم که به طرفداراش اهمیت میده.

یاسمن یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://donyayecinema.persianblog.ir

درستش هم همینه فیلم رو با فروش نمیشه انتخاب کرد باید به عملکرد بازیگر نگاه کنیم مثلا تری میری کاهانی فروش خوبی نداشت اما من که فیلم رو دیدم عاشق سبک بازی شاهد توی این فیلم شدم که اون رو هیچ وقت با این سبک بازی ندیده واقعا 100 کروری شدن اصلا مهم نیست ممنون میلاد جان

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد