عکس های جدیدی از فیلم جدید یاش چوپرا

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ روی عکس آن کلیک کنید :


نظرات 4 + ارسال نظر
zara یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

مرسی میلاد جون
الهی فداش شم شاهرخ چه ماه شده

خواهش میکنم

فرانک یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

خیلی عکسای بانمکیه......

دلنیا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

وای دارم پس میوفتم اخه خدا من چه گناهی دارم که همش باید این عشقم رو ببینم و حسرت بخورم فدای موتور سواریش بشم که چه قدر بهش میاد .با این که سنش بالاس ولی عین یه جون 25 ساله میمونه .فدای اون لبخند قشنگش یشم که منو کشته .بچه ها من به طور کلی دیوونه شدم ها.ای خدا استغفرالله استغفرالله اندازه خودت دوسش دارم اصلا عاشقشم خوش به حال انوشکا که پشت شاهرخی جونم نشسته.دارم بیهوش میشم .یه فکر بکنید واسه من میلاد جان ممنون خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون

ممنون بابت این نظر خیلی خوبت

سمیه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

الهی قربون هردوشون برم.خیلی زوج شاه وآنوشکارودوست دارم.مرسییییییییییی میلاد جان.

آره منم زوجشونو دوست دارم ، خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد