سفارش دانلود :

بهاره خانم دو کلیپ از فیلم Deewana سفارش داده بودند که اینجا برای دانلود گذاشتم . در این دو کلیپ فقط ریشی کاپور است .


دانلود کلیپ Teri Issi Aada Pe Sanam


دانلود کلیپ Payaliya

نظرات 8 + ارسال نظر
zara جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

میلاد جان خسته نباشی راستی قراربود یه فروشگاه برای فروش فیلم درست کنی انشالا دراینده خبر این فروشگاه رو میدی دیگه مرسی از تمام زحمات

مرسی ، بله در سایت جدید قسمت فروشگاه داریم

بهاره شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام. آقا میلاد واقعا ممنون بابت کلیپ ها. زحمت کشیدی.

خواهش میکنم ، امیدوارم همون چیزی باشه که میخواستید

بهاره یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام. بله همون بود. مرسی. فقط اگه فرمتش avi بود، خیلی بهتر میشد. ولی بازم ممنون.

خواهش میکنم

مهسا1 چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام اقا میلاد.شما با بهاره خانم نسبتی دارید؟سفارش دانلودشونو آماده کردید.منو بقیه بچه ها چند تا سفارش دانلود داده بودیم(توی نظرهای قبلیمون)ولی خبری نشده.

نه هیچ نسبتی ندارم ، آره میدونم و از این بابت واقا شرمندم ، من یادمه بیشتر درخواست جشنواره هارو را میدادین برای همین دارم جشنواره هارو به صورت کامل گیر میارم و اگر بتونم در فروشگاه سایت جدید عرضه کنم ، اینجوری هم جشنواره هارو به صورت کامل و هم با کیفیت عالی دریافت میکنید ، اگر درخواستی غیر از جشنواره دارید بهم بگید حتما قرار میدم

بهاره جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام. مهسا جان فکر نمیکنی اگه من با آقا میلاد نسبتی داشتم، چرا باید توی سایت بهشون بگم که آهنگی رو برای دانلود بزارن.

مهسا1 شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام.لطفا برنامه کلوزاپ پریتی. پشت صحنه دون 2 gust dance grand finale البته اگه جزء جشنواره حساب نمیشه.making of srk picture for dabboo ratnai 2012 برای دانلود بذارید.از فروشگاهتون باید خرید کنیم؟ یا میتونیم جشنوارهارو دانلود هم کنیم.مرسیییی

چشم قول میدم در اولین فرصت برای دانلود بزارم ، هنوز قطعی تصمیم نگرفتم ولی به احتمال قوی باید خرید کنید

zara شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

میلاد جان اگه میشه برای خرید از فروشگاه راه اسون بزار
راستی من لیست خریدم رو حاضرکردم

حتما راه آسونی میزارم که شما دوستان گلم راحت خرید کنید ، همینو بدونید که من اینقدر به فکر شماهام که تمام فیلم ها رو با کیفیت HD براتون تهییه کردم البته هنوز خیلیاش مونده ولی تکمیل میشه ، فقط دعا کنید که بتونم سایت جدیدو تابستان راه بندازم مرسی

جمشید سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام اقا میلاد.میخواستم ازت خواهش کنم فیلم ستاره های روی زمین عامرخان رو برای دانلود بزاری.
دمت گرم

انشااله دانلود و بقیه چیزها در سایت جدید چون الان تمام وقت سر سایت جدید هستم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد