فیلم شاهرخ با روهیت شیتی به نوعی یک کار هنری مبتذل خواهد بود !!

کارگردان Bol Bachchan گفته است که هر نوع تغییر در فیلم هایی که او می سازد با توجه به شخصیت ستاره ها نیست .

فیلمساز روهیت شیتی همیشه فیلم هایی که میسازد بزرگتر از یک درام معمولی است به طوری که در آن میتوان شخصیت های دیوانه و موقعیت های خنده دار بسیار یافت . و در مصاحبه ای Bol Bachchan کارگردان گفت : Chennai Express (فیلم جدید خود با شاهرخ خان) تمام مواد تشکیل دهنده برای یک کار هنری مبتذل تجاری را به خوبی شناخته است . این بدان معناست که اگر شاهرخ لباس روشن پوشید یا جوک های احمقانه گفت یا اتوبوسی منفجر کرد اصلا نباید تعجب کنیم !

ما شنیده ایم که Chennai Express یک داستان عاشقانه در مورد همه اتفاق های خوب و بدی است که برای مردی که از بمبئی به رامش وارام در حال سفر کردن است اتفاق می افتد . به زودی فیلم برداری فیلم جدید شاهرخ با یاش چوپرا تمام خواهد شد و در همان زمان فیلم Bol Bachchan روهیت شیتی نیز اکران خواهد شد.

همه به طور گسترده ای بر این باورند که کارینا کاپور، کاترینا کایف، دیپیکا پادوکون و آسین مدعی بیشتری برای بازی کردن در نقش مقابل شاهرخ هستند . اما روهیت شیتی گفت : که من هنوز در ذهنم کسی را برای این نقش انتخاب نکردم و فعلا منتظر اکران Bol Bachchan هستیم بنابراین هیچ چیز تا پایان جولای نهایی و قطعی نیست .


ترجمه : میلاد


نظرات 2 + ارسال نظر
mahla پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

شاهرخی با هر کی بازی کنه , هر ژانری بازی کنه , هر نقشی داشته باشه چه مثبت چه منفی من میمیرم واسه فیلمش

مهسا1 یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام اقامیلاد.کجایییییییییییییییییییید؟مردم از بی خبری و خبرهای تکراری.

همینجاهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد