نمایش و دانلود قسمت هایی از Summer funk 2012


دانلود : Summer Funk 2012

نظرات 8 + ارسال نظر
zara چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

وای باورم نمیشه یعنی چیزی بود که میخواستم وشما بدونه اینه بگم بهم دادید میلاد جان خیلی خیلی ممنونم واین تشکر خیلی کمه باتمام کارهای که داری بازم برای ما وقت می زاری فقط میتونم دعات کنم باورکنم از ته قلبم شما دوست عزیز رو دعا میکنم

خواهش میکنم عزیزم مرسی از نظر خوبت ، با دعای شما حتما در کارهام موفق میشم واقا مرسی

دلنیا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

میلاد جان سلام .خسته نباشی عزیزم و دستت درد نکنه بابت این کلیپ عالی بود عالی یه دنیا ازت ممنون.

خواهش میکنم

بهاره چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام مرسی بابت دانلود این مطلبی که گذاشتی.

خواهش میکنم

پرستو چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام واقعا تشکر میکنم ازتون الان دارم فایل تونو دانلود میکنم هنوز تموم نشده ولی لازم دونستم تشکر ویژه ای ازتون کنمو بابت تلاش بی وقفه تون تو این سایت بهتون تبریک بگم اگر کاری بود که در توان من هست و میتونم براتون انجام بدم خوشحال میشم بهم بگید
موفق موید وپیروز

خواهش میکنم ، مرسی خیلی لطف داری ، تنها کمکی که شما دوستان خوبم میتونین بهم بکنین انتقاد خوب از سایت و اینکه چه چیز هایی از سایت میخواین که من در سایت جدید اعمال کنم ، اگر در این مورد کمک کنید ممنون میشم

پرستو پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام دوباره به شما خبر نداشتم که در تدارک سایت جدیدتون هستید خسته هم نباشید اگر نظر من و بخواهید به غیر از چیز هایی که الان تو سایت فعلی تون هست که همش هم عالی هستن بخش گالری عکس هاتون رو بیشتر کنید از تمامی فیلم های شاهرخ عزیز تصاویری را در بخش گالری تون بگنجونید بخش اخبارتون که عالیه بخش دانلود تون هم که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو داره فقط دانلود فیلم های شاهرخ عزیز را کم داره و الا به نظرم بسیار خوب و کامله البته جسارت بنده رو بپذیرید که به خودم اجازه دادم در مورد سایتتون اظهار نظر کنم

مرسی از نظر خوبت ، چشم حتما در سایت جدید اعمال خواهم کرد مرسی

mahla پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی مررررررررررررررررررررررررسی

خواهش میکنم

پرستو دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام آقا میلاد مرسی از توجه تون تعجب میکنم که تمامی نظراتتون را با دقت می خوانید و حتی براشون پاسخ هم می گذارید این به خاطر بزرگواری شماست پس جا داره همین جا ازتون تشکر کنم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
موفق موید و پیروز باشید

مرسی ، وقتی شما دوستان گلم وقت میزارید و نظر میدین من بایدم نظرات خوبتونو بخونم و برای همه شما و نظراتتون ارزش زیادی قائل هستم مرسی

آنجلی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام وصد سلام منم بسیار از سایت خوبتون واخبار مفیدتون ممنونم امیدوارم در همه امور موفق باشید وکاش در سایت جدید جایی برای سفارش فیلمهای جدید بخصوص شاهرخ باشه...در ضمن یه سوال.آیا میشه با ایمیل یا مکاتبه یا تلفن با شاهرخ تماسی از اینجا داشت؟ممنون از توجه تون

سلام مرسی ، در سایت جدید حتما بخش فروشگاه داریم ، بله در توییتر شاهرخ میتونید برید و براش بنویسید حالا اینکه وقت میکنه همرو بخونه یا نه رو نمیدونم ، این بهترین راه برای ارتباط با شاهرخ خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد