شاهرخ خان و شاهید کاپور در Summer funk 2012

برای دیدن هر عکس در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید :

شاهرخ خان و شاهید کاپور در Summer funk 2012 که توسط شیامک داور فراهم شده بود شرکت کردند ، در این مراسم یک آلبوم رقص با کسانی که از قبل آموزش رقص دیده بودند اجرا شد .

از آنجایی که شاهید کاپور از شیامک داور رقص یاد گرفته بود ، او رقص را با حضور خانواده خود شامل مادرش نیلیما آزیم و برادرش ایشان انجام داد .

شاهرخ خان نیز با گوری خان و دخترش سوهانا در این مراسم شرکت کرده بودند . در اول مراسم شاهرخ خان گفت : من شیامک را بیشتر از 20 سال است که میشناسم و او به فرزندانم و حتی بعضی اوقات خود من رقص یاد داده است . دختر شاهرخ هم در قسمتی از مراسم اجرای رقص داشت . ماهیما چدهوری نیز در این مراسم شرکت کرده بود .


ترجمه : میلاد

نظرات 8 + ارسال نظر
zara سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

مرسی خبر جالبی بود
دیروز میخواستم کلی غرغر کنم بعد پشیمون شدمبعد امروز امدم کلی خجالت کشیدم
انشالا بعداز این کلی خبر داریم دیگه

ایشالا از امروز قوی تر شروع میکنیم یکم هم درگیر سایت جدید و امتحان های دانشگاه هستیم

#میلاد

zara سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ق.ظ

میلاد جان انشاالله موفق باشی برات دعا میکنم

مرسی در کنار شما دوستان خوبم حتما موفق میشم

نصیر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام میلاد جان ، مرسی میلاد جان برای زحماتت عزیزم ، یه چند وقتی نمیتونستم بیام اما از این به بعد میام و کوشش میکنم با قدرت بیشتری اون خوبی هایی را که شاهرخ خان برای من که طرفدارشم انجام داده با نظر دادن در این سایت جبران کنم گرچه جبران نمیشه ، واقعا لذت بردم از این خبر جالب که چطور شاهرخ خان اظهار محبت میکنه و شیامک را که 20 ساله میشناسه به مردم شناختش را از او میگه ، خیلی زیباست ، اگه فیم اجرا و یا برنامه کاملش را پیدا کردی ممنون میشم برامون بذاری یا لینکی ، تورنتی را بگی ، بازم ممنون و موفق باشی عزیزم ، من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی طرفدارای شاهرخ خان را دوست دارم و منتظر سایت جدید هستم ، بدرود

مرسی نصیر جان تو همیشه به من لطف داشتی ، اتفاقا خودمم چند وقت نبودم و الان اومدم ، سعی میکنم زیاد منتظر نگه ندارم و سایت جدید را سریع راه اندازی کنم مرسی

سمیه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

مرسیییییییییییی خبرجالبی بود.میلادجان میشه مسابقه کلوزاندآپ که پریتی مجریشه وشاهرخ هم به عنوان مهمان شرکت کرده روبرای دانلودبذاری.البته من قبلا هم درخواست کردم ولی هنوزخبری نشده.یه درخواست دیگه هم کرده بودم برای اجرای شاهرخ درجشنواره پلیس شو2012.هروقت تونستی اینهاروبرای دانلودبذار.ممنون.

خواهش میکنم ، چشم یادداشت کردم در اولین فرصت پیدا میکنم و برای دانلود میزارم

پرستو سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام آقا میلاد خیلی جالب بود . راستی نمی شه این مراسم را دانلود کنیم منظورم اینه که مثل کنسرت هاشون لینک دانلود نداره برامون بذارید البته اگه زحمت نیست

قسمتی که شاهرخ صحبت میکنه و سوهانا برنامه اجرا میکنه را برای دانلود گذاشتم

پرستو سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

......¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*......................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............✿............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶

mahla سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

اییییییییییییییول از این به بعد خودت ترجمه میکنی میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره تقریبا سعی میکنم خودم ترجمه کنم و اخبار های جدید را بزارم

مهسا1 سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

بازم سلام .امیدوارم توی امتحاناتون موفق باشید.قبلا هم این نظر داده بودم ولی بازم میگم شاید بتونه برای بدست اوردن هرچه بیشتر خبر از شاه کمکتون کنه.به این ادرس یه سری بزنید صفحه های قبلیشم یه چکی بکنید .مرسییییی http://www.bollywoodlife.com

مرسی عزیزم خیلی سایت خوبی بود حتما ازش استفاده میکنم و خبرهایش را در سایت قرار میدم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد