wallpaper های جدید شاهرخ به مناسبت قهرمانی KKR


نظرات 8 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://srk.loxblog.com

آقا میلاد بازم مثل همیشه شما منو غافلگیر کردید واقعا زیبا بودم مرسی از اینکه این قدر آنلاین هستید واقعا گل کاشتید

مرسی خواهش میکنم

zara یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون

خواهش میکنم

بهاره دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام. ممنون بابت عکسها. میشه از فیلم Deewana ویدئوی Teri Isi Ada Pe Sanam و Payaliya رو بذارید برای دانلود؟

چشم فردا حتما برای دانلود قرار میدم

مهسا1 سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام اقا میلاد.مرسییییی بابت عکسها خیلی زیبا بود.یک خواهش کوچیک داشتم میشه اهنگهای رو که برای دانلود گذاشتید فرمتشو عوض کنید نمیتونم دانلود کنم.مرسیییییی.سایت جدید کی راه اندازی میشه؟

سایت جدید یکم طول میکشه که راه اندازی بشه و از این بابت شرمندم ولی سعی میکنم که زودتر راه اندازی کنم و در اختیار شما دوستان گلم قرار بدم ، در مورد دانلود آهنگ ها شما به من بگین چه آهنگ رو میخواین دانلود کنید که من براتون درست کنم باشه

سمیه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام.مرسییییییییییییییی بابت عکسهامیلادجان.

سلام ، خواهش میکنم

mahla سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

مررررررررررررررررررررررررسی خیلی عکسای خوشگلی بودنمیلاد جون پس بالاخره اومدی
از این به بعدم خودت هستی؟؟؟؟؟؟

سلام ، خواهش میکنم ، من هستم آرشم هست البته بعد امتحانات دانشگاه بیشتر هستم و سعی میکنم سایت جدید رو تابستان راه اندازی کنم

مهسا1 سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

ببخشید یکم دیر جوابتون دادم.همه اهنگها مد نظرمه ولی اهنگهای فیلمهای کوچ کوچ هوتاهه گاهی خوشی گاهی غم پادشاه مای نیم ایز خان در اولویتن مرسییییی

چشم در اولین زمان ممکن لینک هارو درست میکنم و خبر میدم ، لینک ها مشکل ندارن فقط فیلتر شدن اگر با فیلتر شکن دانلود کنید مشکل وجود نداره ، اگر باز مشکل داشتید بهم بگید

مهسا1 چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

من فیلتر شکن ندارم.

اگر میخواین یه سایت معرفی کنم که VPN بخری ، فکر کنم 3 ماه 10 تومن میده ، اونجوری دیگه همه ی سایت ها برات باز میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد