پریانکا چوپرا پیروزی KKR را به شاهرخ خان تبریک گفت



در حالی که دنیای شایعات پر از گزارشهایی است که گوری خان به طور جدی به شوهرش شاهرخ خان دستور داده است که دیگر با پریانکا چوپرا ارتباطی نداشته باشد، ولی به نظر می رسد که پریانکا چوپرا  کاملا بر قوانینش مصمم استتیم شاهرخ خان، Kolkata Knight Riders (KKR)، اخیرا قهرمان IPL شد و پریانکا به توئیتر رفت تا به شاه و تیمش تبریک بگوید. چوپرا در سایت میکروبلاگینگش این مطلب را پست کرد: "تبریک می گویم، KKR خیلی شایسته بود!! مثل قهرمانان بازی کرد! رژه بزرگ در کلکلته در راه است! تبریک

منابع همچنین فاش ساختند که پریانکا، که اخیرا جنگ لفظی با کارن جوهر داشته است، تنها پس از اجازه گوری به مراسم تولد این فیلمساز دعوت شد.


منبع : http://bollybb.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ق.ظ

دوستان میدونم لازم به اثبات نیست که چه کسی پادشاه بالیوود هست اما این رای گیریها بی منضور نیست . میخوان بهونه گیر بیارن برای راه رفتن رو اعصاب ما . لطفا حتما رای بدید .
http://www.unitezz.com/who-deserves-the-tag-king-khan-vote-now/
نتیجش خیلی خنده داره . هرچند نتایج نظر سنجی هایی مهم هست که عادلانه باشه و همه در اون شرکت کنن و اطلاع رسانی کسترده باشه .

zara شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

فریبا جان خیلی ممنونم که ادرس سایت روگذاشتی

دیبا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام خسته نباشید، راستی یادتون باشه به حرفه منه تازه وارد گوش ندادی آقا میلاد نه محبتین وبرام گذاشتی نه اوم شانتی اوم و خیلی ناراحت شدم . حالا دراین باره باید بگم من کاری به این چیزا ندارم ولی پرونیکا حقش بود اینجوری باهاش برخورد بشه برا این که پاش وداره از گلیم خودش درازتر میکنه

چی از این دوتا فیلم باید میزاشتم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد