SRK : ما خیلی تلاش کردیم ، انعطاف پذیر بودیم و باور داشتیم


شاهرخ خان از گوری خواست اسم یک بازیکن رو بگه و گوری گفت "گوتام". 


شاهرخ خان پس از پیروزی گفت : من سعی خواهم کرد و اون رو ادا نمیکنم. من نمیتونم خیلی جدی باشم. اما بله ما بسیار خوشحال هستیم.... و من میخوام بگم ... من میخوام از گوتام تشکر کنم و پسرانم و من میخوام تشکر کنم از دختران مشوق ( تشویق کننده ) تانیا و شانیا و سوهانا و همینطور از آریا. ما برنده شدیم چون مشوق داشتیم چون ما رو تشویق کردن. پس لطفا به دخترای مشوق IPL سطح پایین نگاه نکنین.

و ما اینجا خانومهای مشوق هم داریم س ک س ی ترین خانوم تشویق کننده اینجاست ( به گوری اشاره میکنه).

از امروز به بعد این تیم متعلق به هیچ کدام از ما مروجین نیست. این تیم به بنگال تعلق داره و ما کاملا هیجانزده ایم. ما هنوز هم باور نمیکنیم ما برنده شدیم.

این چیزیه که من میخوام این ستارگان جوان باور کنن که نشما یاز به انعطاف پذیری و صبر و اعتقاد (باور) دارید.

اگر شما یه چیزی رو میخواید و دوسش دارید اگر شما رویای بزرگی دارید شما به اون دست پیدا خواهید کرد.

و مهمتر از همه اینها هرگز عبادت الله رو فراموش نکنین و دعای خدا و فرشتگان و همه ی فرشتگان خوبی که مراقب ما هستند رو از یاد نبرید.ما فوق العاده ، فوق العاده خوشحالیم.

اجازه بدین یه کم خنک باشم درباره این موضوع. ما فقط ترس رو دیدیم اما نترسیده بودیم. امشب ما میدونستیم ما برنده خواهیم شد چون سخت تلاش کردیم ما انعطاف پذیر عمل کردیم و ما باور داشتیم.

و من میخوام تشکر کنم از همه افرادی که در چنای هستند که اینجان برای اینکه همراه  KKR باشن هربار که ما اینجا میایم. و تشکر کنم از شما دونی و کل کارکنان csk که خیلی مهربانید. خدا به شما برکت بده این به به یاد موندنی چیز در تاریخ زندگی همه ما در KKR خواهد بود.


منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://srk.loxblog.com

خیلی خیلی خوشحال شدم لازم دونستم از طرف خودم به تمامی طرفداران شاهرخ خان عزیز هم تبریک بگم انشاالله همیشه در اوج باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد