انوشکا ، شاهرخ خان رو انتخاب کرد

روز یکشنبه انوشکا شرما به استودیوی مجله فیلم فیر برای گرفتن فوتوشات های مورد نظر مجله رفته بود که پاسخگوی سوالات مدیا هم بوده

یک سوال جالب از انوشکا شده و ازش خواستن از بین همکارهای مردش بهترین کواستارش رو تا به الان معرفی کنه ..

انوشکا هم گفته بدون شک بهترین کواستار من شاهرخ خانه ....من یک تازه کار بودم که باهاش همبازی شدم و او واقعا چیزهای زیادی به من یاد داد و خیلی خوب با من رفتار کرد


انجمن Bollywood Waves

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

ازش خوشم میاد چون ساده و دوست داشتنیه و مثل خودمون عاشقه شاهرخه البته همراه با احترام .

سمیه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

منم آنوشکاروخیلی دوست دارم خیلی خوشگل وملوسه.هرکسی که باشاهرخی همبازی بشه عاشق وطرفدارش میشه.شاهرخ شخصیتی داره که همه روجذب خودش میکنه.مرسییییییییییییییییییییی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد