شاهرخ خان به مدت 5 سال از ورود به Wankhede محروم شد

ویلاسرائو دشموخ، رییس "انجمن کریکت بمبئی (MCA)"، امروز اعلام کرد که شاهرخ خان، یکی از مالکان تیم Kolkata Knight Riders ، به دنبال مشاجره چهارشنبه شبش با مسئولان رسمی MCA به مدت 5 سال از ورود به استادیوم Wankhede محروم شده است. این داوران بلوایی که شاهرخ خان به راه انداخته را بی اهمیت خوانده و می گویند که اظهارات وی بی پایه و اساس است.راوی ساوانت، خزانه دار MCA ، به خبرنگاران گفت: "اگر چنین چیزی (بدرفتاری از سوی مسئولان MCA) مطرح بود، پس چراشکایت ها (علیه وی) مطرح شد. اگر او از نوشیدنیهای الکلی استفاده نکرده بود پس چرا مست کرده بود؟"ساوانت گفت: "این ارزش واکنش نشان دادن را ندارد. مسئولان BCCI با ما هستند. افسران پلیس با ما هستند. ما مقامات MCA را با خود داریم. فکر می کنم نیازی نیست که به اظهارات شاهرخ خان واکنش نشان دهم".ساوانت گفت که وی ممکن است درخواست محرومیت مادام العمر برای خان را به کمیته مدیریت MCA که جمعه نشست خواهد داشت ارائه دهد و دلگرم است که از پشتیبانی کسانی که چهارشنبه شب حضور داشتند و شاهد این نزاع بودند برخوردار خواهد بود.ساوانت گفت: "با توجه به نحوه رفتار او و بدرفتاری اش در قبال ما، من حتما پیشنهاد محرومیت مادام العمر را برایش خواهم داد. همه اعضایی که چهارشنبه با ما آنجا بودند در این نکته اجماع دارند که وی به شدت در این ماجرا دخیل بود. با این درک، فکر می کنم که آنها با من خواهند بود".وی اطلاع داد که: "برای یک نشست به منظور تصمیم گیری درباره این موضوع در ساعت 11 صبح جمعه فراخوان داده شده است".طبق یک شکوائیه پلیس که توسط نیتین دالال دبیر مشترک MCA با ایستگاه پلیس Marine Drive پس از این جدال زشت مطرح شده است، این ستاره بالیوود پس از شکست Mumbai Indians توسط Knight Riders با پرسنل امنیتی و مقامات رسمی این انجمن مجادله ای داشته است.دالال همچنین اظهارات این هنرپیشه بالیوود  این ماجرا را رد کرد.دالال گفت: "او به گونه ای با ما بدرفتاری کرد که من نمی توانم بگویم. زبانی که وی استفاده کرد بسیار بد بود. رفتار وی قابل قبول نیست".خان، در روز پنجشنبه، در یک کنفرانس خبری در خانه اش تکذیب کرده بود که مست بوده است و مدعی شد که این مشاجره پس از آن به وقوع پیوست که مقامات رسمی MCA با فرزندانش، که وی بعد از بازی IPL بین KKR و Mumbai Indians در چهارشنبه شب برای بردنشان به ورزشگاه آمده بود،بدرفتاری کردند.خان گفت: "من مست نبودم، من امده بودم تا فرزندانم را ببرم. مسئولان فوق العاده خشن بودند. من عصبانی شدم ولی بعد از آن رفتم. من در حالت عصبانیت یک چیزهایی گفتم. من یک نفر بودم و آنها 20 تا 25 نفر، و بسیار خشن بودند. وقتی سعی کردم تا جوابشان را بدهم، آنها پشت دیگران پنهان شدند".مسئول MCA همچنین ادعاهای شاهرخ را که فرزندانش که با وی بودند با بدرفتاری پرسنل امنیتی MCA مواجه شدند را رد کردند.وی گفت: "این تماما دروغ است. 20 تا 25 کودک وارد زمین شدند ولی کسی با آنها بدرفتاری نکرد. اینها همه توهم هستند.خان در کنفرانس خبری اش گفته است که: "من برای بازی نرفته بودم. رفته بودم که بچه هایم را ببرم. چیزی برای شفاف سازی ندارم. آنها باید به انجمنشان و نحوه رفتارشان نگاهی بیاندازند. آنها نمی توانند، تحت لباس نیروهای امنیتی، روی مردم دست بلند کنند، به ویژه کودکان".ساوانت گفت که خوشحال خواهد شد اگر خان در آینده به استادیوم نیاید.وی گفت: "اگر او نیاید، ما قطعا خوشحال خواهیم شد. نظم در زمین کریکت در اولویت اهمیت است و اگر او ان را درک نمی کند، بازی را درک نمی کند و بهتر است که وی به اینجا نیاید. اگر او نیاید، بازی همچنان ادامه خواهد یافت".وقتی سوال شد که چرا BCCI موضع دیپلماتیکی در این زمینه گرفته است، وی گفت: "من این را سیاستمدارانه نمی نامم. تمام این ماجرا در نیمه شب رخ داد. پس از آن ما مشغول (کار) دفترمان بودیم. ما همه در اینجا کارکنان افتخاری هستیم. من از دفترم می آمدم. من اکنون آن را رسما گزارش خواهم کرد و انها هر آنچه این روند نیاز داشته باشد را دنبال خواهند کرد". ساوانت همچنین با این گفته شاهرخ در کنفرانس خبری که او تنها بود و با 25 نفر از MCA مواجه شد با تردید برخورد کرد. وی پاسخ داد: "آیا جایی هست که شاهرخ به تنهایی در آن قدم بزند؟"وی گفت که این بر عهده پلیس است که شکوائیه مطرح شده توسط دالال علیه این هنرپیشه را در "اولین پزارش اطلاعاتی" به جریان بیاندازد. وی خاطر نشان کرد که: "این اکنون کاملا بر عهده پلیس است. ما آنچه باید انجام می دادیم را انجام داده ایم. اگر پلیس فکر می کند که لازم است، می تواند آن را به یک FIR تبدیل کند. انها در حال حاضر در حال بررسی هستند".نیتین دالال همچنین، به نوبه خودش، گفت که ماموران امنیتی MCA حق داشتند که از خان بخواهند و وی را ترغیب کنند که پس از بازی زمین را ترک کنند.دالال گفت: "او حق نداشت که پس از بازی و مراسم معارفه وارد زمین شود. نگهبانان ما حق داشتند جلویش را بگیرند". وی افزود: "مسئولان ما مورد بدرفتاری این افراد قرار گرفتند. او با MCA و BCCI بدرفتاری کرده است. ادعای شاهرخ مبنی بر اینکه نگهبانان MCA با وی بدرفتاری کرده اند کذب و بی پایه است". دالال در شکوائیه اش به پلیس، خان را به بدرفتاری با پرسنل MCA، مسئولان MCA و BCCI با زبانی رکیک و کثیف متهم کرده است. در این شکوائیه، ضمن بیان اینکه این هنرپیشه با یک ناظر MCA که از وی و دیگران خواست که "استادیوم را ترک کنند" بدرفتاری کرده، امده است: "آقای شاهرخ خان در یک وضعیت مست بود و به بدرفتاری با زبانی رکیک و زشت ادامه داد".

نامه شکوائیه به پلیس، با افزودن اینکه تمام این رخدادهای ناگوار در حضور سوندار رامان، مدیر ارشد اجرایی IPL، رخ داد، بیان می کند که: "آقای شاهرخ خان به ناظر MCA، آقای داولی، حمله کرد و وی را زد و بدرفتاری با وی را با الفاظی رکیک ادامه داد".

منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا1 یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

۵ساااااااال.واقعا که.نمیدونم چی بگم.الان که دارم این خبرو میخونم مثل یه گوله اتیشم. واقعا شاهرخ مست بوده؟امیدوارم که مست نکرده باشه.ولی اگر در اون زمان مست بوده براش واقعا متاسفم [

mahla یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

مهسا جان مطمئن باش شاهرخ مست نکرده بودهاون حتی تو مهمونی های خصوصیم مست نمیکنه چه برسه به این که بخواد با بچه هاش بره بیروننه خدائیش کی تو اون موقعیت فرصت مست کردن داشته؟؟؟؟این پلیسا عادتشونه این طوری بگندیگه همه میدونن رفتار پلیس هند با مردمش چجوریه جشنواره ها رو نگاه کن که چه جوری مردمو کتک میزنن وهل میدناون همه بچه اومده اونجا و اونام کاری بهشون نداشتن آره جون مادرشونآدمی مثل شاهرخ اجازه ورود به اونجا رو نداشته!!!!!!!!!!!!!!!!!اونوقت با آدمای عادی هیچ کاری نداشتنخدائیش این پلیسای هندی مردان قانوند که قانون شکنایی مثل شاهرخو تو دستای قانون گرفتار میکنن!!!!!!
فوق العاده عصبانیم الان

سمیه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

مهساجون این حرف چیه میزنی امکان نداره شاهرخ مست بوده باشه من صددرصد مطمئنم شاهرخ مست نبوده وهیچ رفتارزشتی هم نکرده.اینهاهمش دروغه فقط میخوان شاهرخی روخرابش کنن.ایشالا که جزجیگربزنن که انقدرعزیزمو اذیت میکنن ولی 5سال واقعاخیلی نامردیه.به جون خودم من انقدربه شاهرخ اعتمادواعتقاددارم که حتی اگه تمام دنیا هم ازش بدبگن من یه نفراصلا باورنمیکنم وهمیشه دوستش دارم.من واقعاخیلی عصبانی وناراحتم ازاین همه ظلمی که به شاهرخی میکنن.

انصافا 5 سال خیلی ـه !! اونم برا شاهرخ که این همه به کریکت علاقه داره

فرانک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

oooooh my GOD
5 سااااااااال؟؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!........یعنی واقعا شاهرخ مست بوده؟!؟!؟!!؟....نه بابا....

ro0ya یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ http://rsullivan.persianblog.ir


lotfan be in link ha berin va az shahrukh hemayat konid
http://www.hindustantimes.com/news/specials/HTAds/htpoll_180512.htm

va


http://www.bollywoodlife.com/news-gossip/are-you-on-shahrukh-khans-side/

zara یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

محروم کنن ولی خودشون از حضور گرم کینگ عزیز محروم کردن ومن فقط بهشون میخندم
امیدوارم دیگه شاید این نباشیم که شاهرخ عزیز اذیت بشه

ایشالا

maryam دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

وقتی این خبرو تو یاهو دیدم ، مخم سوت کشید. منم فکر نمیکنم شاهرخ مست کرده باشه اونم تو انظار عمومی.
در ضمن از شما هم تشکر میکنم که در غیاب میلاد خان سایتو آپدیت نگه میدارید. ببخشید که به جا نیاوردم، آخه خیلی وقت بود به سایت سری نزده بودم. بازم ممنون

خواهش میکنم ،

فرانک دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://WWW.I-LOVE-SRK.BLOGSKY.COM

آخه منم یه جایی خوندم که شاهرخ زیاد مست نمیکنه....فقط یه بار تو فیلم DEVDAS مست کرده بود که واقعی به نظر برسه......و فقط هم توی مهمونی های خاص الکل مصرف میکنه.....اونم نه درحدی که کنترل خودشو از دست بده......اصلا من موندم تو این چرا باید شاهرخ وقتی با بچه هاش میره بیرون...مست کرده باشه!؟!؟!؟...واقعا چه دلیلی داره!؟!؟!؟....اینا هم واسه خودشون سوژه درست کردن......مسخره هاااااا

مهسا1 دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

فریبا جون فایل صوتی این درگیریهارو کجا پیدا کردی و گوش دادی میشه ادرسشو به منم بگی؟

من از یوتیوب دیدم .

مهسا1 دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

توی لینک دوستانتون(بالیوود تارا)یه مطلبی داره با عنوان دلایل معتبری که چرا شاهرخ خان پادشاه بالیووداست. میشه این مطلبو توی سایت قرار بدید؟مرسیییییی

چشم حتما

سحر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

یعنی که چی الان این ؟؟؟!!! یعنی ما خیلی پلیسهای با اقتداری هستیم . خیلی قانونمندیم!!!! اصلاٌ شاه مست بوده آقا تو راست میگی ... تو که مست نبودی پلیس شریف؟؟!!!! یه روز میگید شاه حتی به ما دست هم نزده یه روز میگید ازش کتک خوردیم ؟! الان قضیه چیه .... برید سر اصل مطلب بگید چرا اینقدر بهتون فشار اومده ؟ شاه حق پدرتون رو خورده که آرزو میکنی برای همیشه محروم بشه یا داری اقتدار نداشتتو به رخ ملت میکشی ؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد