افسر Dalvi : شاهرخ منو نزده


Dalvi افسری که سعی داشت شاهرخو بعد از پایان بازی از زمین بیرون ببره گفته که شاهرخ منو نزده . اون حتی به من دست هم نزده . اما چند نفر دیگه که اونجا بودن به دروغ گفتن که شاهرخ این افسرو زده .اما این افسر یعنی Dalvi باز هم حرفشو تکرار کرده و گفته من بوی الکل رو از شاهرخ حس میکردم.

این افسر گفته : سه مرد که همراه شاهرخ بودن منو عقب نگه میداشتن.ممکنه اون 3 نفر بادیگارد های شاهرخ بوده باشن .وقتی من شاهرخ و بچه هاشو از زمین بیرون کردم مردم به سمت من اومدن ، منو هل دادن و گفتن ما این زمینو خریدیم .

منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

این پلیسه هم توهم زده هی میگه شاهرخ بوی الکل میداده.چقدروقیح.شاهرخی باید ازشون شکایت کنه وحالشون روجابیاره تاحساب کاردستشون بیاد.

اینا میگن بزار یه جنجال راه بندازیم ، معروف شیم ..

mahla شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

بازم هرچی میخواستم بگم سمیه جون گفت

فرانک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

دیگه.......اون روم بالا اومده......مسخره ها....اون از جریان آمریکا....اینم از این.....واقعا که.....پلیسای.....استغفرالله............اصلا شاهرخ چرا باید الکل مصرف کرده باشه؟!؟!؟!؟......فقط دنبال یه سوژه هستن که به شاهرخ گیر بدن....همین که بچه هاشو هل دادن خودش بی احترامی بزرگیه....چه برسه به این که با خودش هم درگیر شدن و ادعا هم کردن که شاهرخ الکل مصرف کرده......شاهرخ هم کار خوبی میکنه میخواد شکایت کنه...........آخیییی.....چقدر دلم پر بود.........راستی آقا آرش دیگه خبری درمورد اینکه پریانکا ادعا کرده بود عاشق شاهرخه نشده؟!؟!؟!...


ندیدم خبر جدیدی در موردش

فریبا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

دمه اون مردم گرم . از خدا نمی ترسید حداقل از هوادارای جهانی شاهرخ بترسید .
شاهرخ اونم همراه با بچه هاش و خواهرش بعد مست کنه بیاد ؟ شاهرخ کلا زیاد اهل این چیزا نیست مگر در مواقع لازم و خاص . حالا بین اون همه جمعیت و آدم این از کجا دقیق تشخیص داده این بود از شاهرخ بوده ؟ احتمالا ایشون پلیس نبوده سگِ پلیس بوده . هاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد